Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomarahat lomaksi

Vierailija
13.06.2017 |

Saisi kuulemma ottaa lomarahat lomana eli siis 6 viikkoa lomaa, mutta ei lomarahaa. Kiinnostaisi kyllä, mutta lompakko ei ole samaa mieltä. Mitä tekisit?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vuosia vaihtanut lomarahan vapauteen. Kuusi viikkoa lomaa on paljon enemmän kuin lomaraha.

Pitkällä lomalla akut latautuu ja taas jaksaa hosua ja kestää työn paineet.

Vierailija
2/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi kuulemma ottaa lomarahat lomana eli siis 6 viikkoa lomaa, mutta ei lomarahaa. Kiinnostaisi kyllä, mutta lompakko ei ole samaa mieltä. Mitä tekisit?

Eihän tuo mitään saisi ole vaan pakkoa, jos niitä ei kerran makseta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tässä rahatilanteessa vaihtaisin lomat rahaksi, mutta se ei onnistu.

Vierailija
4/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa tarjouksessa ole vaihtoehtoja. Loma tietenkin.

Vierailija
5/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just aloitin 6 viikon lomani. Koululaisen kanssa tämä on ainoa tapa saada kesä sujumaan ja viikko-pari koko perheen yhteistä lomaa. Onneksi ei ole talous kiinni 2 viikon ylimääräisestä palkasta.

Vierailija
6/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin lomana hetkeäkään miettimättä. En ole laskenut elämääni lomarahan varaan.

Vierailija
7/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin pitänyt lomarahat vapaina. Enää ei saa liian kiire. Vituttaa.

Vierailija
8/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ottanut jo vuosia. Summa kun on sama kaikille palkansaajille, huonommalla palkalla siitä hyötyy eniten. Ja saa olla lasten kanssa.

Vierailija
9/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just aloitin 6 viikon lomani. Koululaisen kanssa tämä on ainoa tapa saada kesä sujumaan ja viikko-pari koko perheen yhteistä lomaa. Onneksi ei ole talous kiinni 2 viikon ylimääräisestä palkasta.

Meillä ei saa pitää niitä lomakautena, olen ollut joulun aikaan sitten pari viikkoa ylimääräistä.

t: 8

Vierailija
10/16 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin sen viikon ottaa, saa vähän lomarahaa kuitenkin.

t.ap

Vierailija
11/16 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa sai vaihtaa lomarahat vapaaksi. Olin kuitenkin niin nuuka ja veloissani, etten koskaan käyttänyt mahdollisuutta. 

Nyt lainat on maksettu, joten haluja voisi ollakin. Uudessa paikassa vain ei ole sellaista mahdollisuutta tarjottu. Tosin ainahan voin ottaa palkatonta, joten tilanne on teoriassa sama, vaikkakin eri nimellä.

Vierailija
12/16 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko, jotta saa kesän pyörimään.

Lisäksi meillä saa kesällä kerryttää ylityövapaita, minulla on 7 vkoa putkeen lomaa.

Kyllä muistan lämmöllä työnantajaani kesällä ja teen vapaaehtoisena ylitöitäkin, sekä joustan missä voin.

Vierailija
13/16 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulosotossa kun on niin ottaisin mielummin lomana kun antaisin voudille

Vierailija
14/16 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin 13 päivää, pidän pitkin vuotta.

Vierailija
15/16 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mitään saisi ole vaan pakkoa, jos niitä ei kerran makseta. 

Voi hyvänen aika!

Luetun ymmärtäminen!

Vierailija
16/16 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on jo vuosia vaihtanut.Ensin käytti niitä pienen lapsen hoitamiseen (tein itse töitä sillä aikaa) ja nykyään opiskeluun. Näin pystyy pitämään täydet lomat perheen kanssa ja saamaan aikaa myös opiskelulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme