Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan miehen pitäisi parisuhteessa pystya olemaan ilman seksiä ennenkuin menee pettämään?

Vierailija
29.03.2006 |

Kun en ole harrastanut seksiä miehen kanssa pariin päivään, alkaa tulla vihjailuja tyyliin " pitää sitten mennä varmaan hakemaan muualta kun ei sultakaan saa" . Mies petti mua syksyllä, erottiin, palattiin muutama kk sitten takas yhteen kun mies aneli, joten luulis ettei enää edes harkitsisi pettämistä saati vihjailisi siitä mulle noin avoimesti :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos nyt ei paria päivää pysty olemaan ilman niin on aika penikka koko mies. Muitakin tärkeitä asioita suhteessa on ja varsinkin kun pieniä lapsia ja kroonista väsymystä, niin vain on suhteessa hiljaisempi vaihe.

Törkeetä mieheltäsi vihjailla tuollaista.

Vierailija
2/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöheräilyineen kaikkineen.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei paria päivää kestä ilman niin kyllä aika oudolta tuntuu... Miehesi ilmeisesti olettaa että sinun pitäisi olla aina valmiina hommiin? Kuulostaa kyllä siltä ettei juuri kunnioita sinua. Minä itse varmaan sanoisin miehelleni että onhan sulla kaks tervettä kättä :)

Joo, ymmärrän että pelkäät miehen taas pettävän sinua, mutta mietipä rehellisesti, minkälainen suhde se sellainen on jossa täytyy koko ajan pelätä toisen menevän vieraisiin, eikä luottamusta ole ollenkaan? Tuntuu kyllä aika pahalta sun puolesta.

Vierailija
4/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli monet miehet saisivat olla ilman loppuelämänsä.

Vierailija
5/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksittömässä suhteessa. Siihen, kuinka kauan parisuhteessa olisin valmis olemaan selibaatissa vaikuttaisivat tietysti se MIKSI selibaatissa ollaan. Jos mieheni olisi sairas, stressaantunut, ylityöllistetty-/väsynyt ym. jaksaisin varmasti pitkäänkin, mutta jos muuten vaan kokisin, että mies ei halua minua, voipi olla, että kokisin muutenkin suhteesta ts. hänen tunteistaan minua kohtaan puuttuvan jotain ja harkitsisin eroa. Joka tapauksessa kyse olisi todella pitkästä aikavälistä, jolla seksiä ei harrastettaisi tai sen harrastamisessa olisi koko ajan jotain ongelmaa. Kyse olisi varmasti ainakin vuodesta...

Sitäpaitsi kertomasi perusteella sun miehesi on ihan idiootti; hänen kohdallaankai turha edes miettiä näitä asioita realistisesti. Typerä pettäjä, joka kehtaa vielä toisen tilaisuuden saatuaan vihjailla uudelleen pettämisellä. Ei hoida lapsia, vaan jättää yösyötöt ym. sinun harteille (tarpeeksi paha jo yksinään) ja sitten kehtaa napista jos olet liian väsynyt seksielämään. Ja pari päivää ilman seksiä on jo liikaa? HUH HUH!

JSSAP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi