Tulipa varattua hyvä viikko lomaksi :(
Mulla on siis tämä viikko lomaa.
Eilen satoi rankasti koko päivän. Tänäänkin on pilvistä ja näyttää siltä, että koska tahansa alkaa sataa. Ja huomenna loma on jo puolivälissä......mahtaako aurinko näkyä tällä lomalla ollenkaan.
Kommentit (15)
Tule Ouluun, täällä paistaa aurinko :)
Hei, minullakin on tämä viikko lomaa. Käytin eilisen ja tulen käyttämään tämän päivän siivoukseen. Kun arkena ei ehdi/jaksa niin nyt siivoan rauhassa paikkoja. Ei haittaa vesisade ollenkaan ja kun olen saanut tämän päivän siivoukset tehtyä niin leivon mansikka kakkun.
Ihanaa päivää sinne sinulle! Ei se pilvisyys lomaa haittaa.
Tietenkin käytät senkin viikon säästä valittamiseen.
Nautihan nyt lomastasi. Sun ei rarvi olla töissä!
Jos aurinko ja lämpö on loman onnistumisen kannalta tärkeää, kannattaa varata etelänmatka. Tai ainakin pitää loma heinäkuun puolivälissä, eikä kesäkuun alussa.
Mä olin toukokuussa. Tuli lunta. Seuraava loma syyskuussa. Mitäköhän sitten sataa? Ydinlaskeuma, jos tuuri käy.
Kyllä mä ainakin ymmärrän, että harmittaa. Ihan yhtä lailla itseäni harmittaisi vastaava tilanne. Mutta älä hukkaa lomaasi valittamiseen, nyt sinulla on hyvä syy viettää aikaa sisällä. Lukea kirjaa, nukkua, mutta voithan mennä myös jonnekin sisätilaan, vaikka et kotona pysyisikään esimerkiksi ravintolaan, elokuviin. Varmasti ehtii tulla myös aurinkoisia päiviä tällä viikolla. Hyvää loppulomaa! :)
Loma on aina lomaa, jota ei kannata käyttää turhaan rutisemiseen. Sadepäivät on parhaita, kun silloin ei tarvitse täyttää sitä kalenteria pakkokivalla. Jos olisi aurinko paistanut olisit siitäkin valittanut kuinka iho palaa ja saanut migreenin, jne...
Lomasta tuskin mennyt päivääkää ja sinä jo uliset, huoh!
Jaxuhaleja<3
Vierailija kirjoitti:
Tule Ouluun, täällä paistaa aurinko :)
Kiva, että paistaa. Puoliso meni juuri yöjunalla Ouluun. Kiva, että hänellä paistaa aurinko:)
Älä nyt käytä aikaasi murehtimiseen asialle jolle et kertakaikkiaan voi mitään.
Tee jotain mieluista!
Minä kävin eilen illalla teinin kanssa reilun tunnin kävelylenkin. Sateessa. Ihana tuoksu oli ja mukavaa!
Vierailija kirjoitti:
Mä olin toukokuussa. Tuli lunta. Seuraava loma syyskuussa. Mitäköhän sitten sataa? Ydinlaskeuma, jos tuuri käy.
Syyskuussa lennot etelään ovat halvempia.Ajattelin itse jatkaa kesää ulkomailla.
Jos sataa kaatamalla, niin käy kaupassa, osta tarvikkeet johonkin hyvään ruokaan tai leivo kakku. Sitten nautiskelet hyvät ruuat, keität kahvit ja katsot jonkun leffan. Tai sitten lähde shoppailemaan johonkin kauppakeskukseen. Mee kaverille kylään tai pyydä joku teille kylään. Ei hätää, kyllä sulla voi olla kiva loma vaikka sataakin :)
Kuka hullu pitää KESÄlomaa suomessa? Näillä keleillä tämä maa ole kesää nähnytkään! Mä lähden aina kesälomalla ulkomaille. Saa edes muutaman viikon aurinkoa vuodessa.
Jos olet koko elämäsi töissä, niin sinulla on satoja viikkoja lomaa. Ei jokainen lomaviikko voi olla huono. Sinulla on kuitenkin vapaata, joten koeta keksiä tekemistä, johon sää ei vaikuta. Nyt on vasta tiistai ja lomasi taitaa loppua vasta sunnuntaina, sehän on hurjan monta päivää.