Miksi läheiset "saa" käyttäytyä huonosti? Entä joku random tyyppi tekisi samaa?
Taas yhdet juhlat takana, joissa yksi-ja-sama v-ttupää pilasi muiden ilot. Tämä toistuu aina uudelleen.
Suku katsoo vierestä että eihän tässä mitään, "sallitaan" yhden törkeä käytös, naureskellaan ehkä hieman mutta kukaan ei ojenna. Yksi sukulainen kyllä kertoo suoraan tälle häirikölle, josta se (häirikkö) vetää herneen nenään ja ottaa uhrin roolin. Kuinka häntä juletaan arvostella, eihän hän ole tehnyt mitään, kaikki muut keljuilee turhaan...!!
Mitäs jos joku random tekisi samaa? Katsoisiko ihmiset läpi sormien, että ok vaa...?!
Kommentit (11)
Sukulaisilla on yleensä parempaaa tietoa mistä häiriökäytöstä johtuu. Voi olla mt-ongelmia tai muuta häikkää.
Mitä se sitten auttaisi vaikka kaikki alkaisivat valittamaan sille yhdelle huonokäytöksiselle?
Sitten te kaikki olisitte samanlaisia. Olisipa hauskat juhlat.
Jotkut muut saattaa tietää jotain, mitä sä et. Siitä tyypistä. Voi olla jokin syy, miksi hän käyttäytyy miten käyttäytyy. Sen sijaan että paheksut nurkassa, otapa joskus askel hänen suuntaansa ja kysy vaikka että mitä hänelle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sitten auttaisi vaikka kaikki alkaisivat valittamaan sille yhdelle huonokäytöksiselle?
Sitten te kaikki olisitte samanlaisia. Olisipa hauskat juhlat.
Jotkut muut saattaa tietää jotain, mitä sä et. Siitä tyypistä. Voi olla jokin syy, miksi hän käyttäytyy miten käyttäytyy. Sen sijaan että paheksut nurkassa, otapa joskus askel hänen suuntaansa ja kysy vaikka että mitä hänelle kuuluu.
Sulla ei ilmeisesti ole tällaista sukulaista? Mun äitini on kyseisenkaltainen ihminen. Kaikki tietää kyllä miksi se on sellainen, mutta minusta ap tarkoittaa, että miksi sellainen käytös sallitaan.
Mä olen vähentänyt yhteisiä tilanteita. Sanoin aikani hänelle, tätä miten pitäisi käyttäytyä. Kun ei mene perille, näen häntä enää äärimmäisen harvoin. Miksi pahoittaa mielensä jatkuvasti?
Niinpä. Siis ihmeellistä ymmärtämistä tässä ketjussa taas. Miksi äitini sai huutaa mulle, raivota mulle, suoraan sanottuna käyttää henkistä väkivaltaa minuun, mutta oli vieraille mielin kielin? Ja miksi käski minun käyttäytyä aina, kun ei sitä häneltä itsekään vaatinut? En todellakaan ala ymmärtää äitini satuttamisia, ellen minä saa sitten perseillä kanssa. Olettko valmiita hyväksymään sen, palstalaiset?
Esim. jos häiritsin äitiä puhelimessa jonnekin virastoon tms, niin hän sanoi paljon nätimmin, että "äläpäs häiritse", kuin jos häiritsin häntä vain kahden kesken kotona. Siitä näki, että toimi väärin muulloin, koska näytteli ystävällistä "todistajien" läsnäollessa.
5
Muutama kommentti tuli, jotka ymmärsi mistä kyse. Mihin asti pitäisi "ymmärtää" m-lkkumaista käytöstä? Taustalla ei ole mitään muuta kuin itsekkyys! Silti porukka ei kyseenalaista tyypin käytöstä sille itselleen, ollaan vaan kuin olisi ok...? Tähän ei minun ymmärrys riitä!? Miksi?
Yrittää esim. "nolata" muita jotta itse näyttäisi "paremmalta". Tyyliin: "Haa, kuinka iso perse tuolla on, kattokaa!" Muita arvostelemassa ja haukkumassa, itse on niin taitava ja mahtava kaikessa...
Kukaan muu ei saa suunvuoroa, on niin juntti ettei edes älyä olla hiljaa jos joku yrittää puhua väliin.
Erittäin rasittava ja inhottava, itsekäs, kiero, ajaa omaa etuaan mustamaalaamalla muita, manipuloi ja kiristää ihmisiä saadakseen haluamansa.
Huoh. Kivikissa riehuu.
Ainoa mikä tuohon oikeasti auttaa on napanuoran ja välien katkaisu. Vasta sitten sulla on mahis muuttua siedettäväksi ihmiseksi.Nyt et ole äitiäsi parempi ihminen.
Ilmeisesti sulla ei vielä ole kuppi täys ja nautit siitä että olet marttyyri.Sekin on valinta josta sinun ei pidä syyttää muita tai kitistä täällä, koska sulla on ja on ollut mahdollisuus valita toisin täysi-ikäisyydesta lähtien
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Siis ihmeellistä ymmärtämistä tässä ketjussa taas. Miksi äitini sai huutaa mulle, raivota mulle, suoraan sanottuna käyttää henkistä väkivaltaa minuun, mutta oli vieraille mielin kielin? Ja miksi käski minun käyttäytyä aina, kun ei sitä häneltä itsekään vaatinut? En todellakaan ala ymmärtää äitini satuttamisia, ellen minä saa sitten perseillä kanssa. Olettko valmiita hyväksymään sen, palstalaiset?
Sinä käyttäydyt huonosti. 45-v akka. Ei sitä voi hyväksyä eikä tekosyitä sille etsiä heppalehdistä
Ei meidän suvussa anneta kenenkään hyppiä toisten silmille siihen kenenkään puuttumatta.
Meidän suku on jotain ihme pätejii kaikki koska monella yliopisto tutkinto. Käyttäytyy tämän takia tosi ylimielisesti muita kohtaan käskyttää ja pitää orjanaan kaikkia vähempi osaisia. Tämän takia en ole nähnyt ketään sukulaistani moneen moneen vuoteen. Ja sit ne viel ihmettelee ku en soittele. No siinäpä kermaperunat elelee omaa elämäänsä. Meitsi haslaa ja tienaan enemmän ku ne kaikki yhteensä ;)
Mitä itse teit? Mikä sun suhde on vottupäähän?