Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen kun mies on eri mieltä kaikesta..

Vierailija
12.06.2017 |

Meillä mies on muuttunut minun näkökulmastani aivan mahdottomaksi. Jos esimerkiksi ehdotan viikonloppua mökillä mies keksii sata syytä miksi ei kannata lähteä vaan jäädä kaupunkiin. Jos ehdotan, että käydään Prismassa niin mies haluaa cittariin. Sitten oon alkanut antaa miehen sanoa esim. no kunpaan kauppaan sinä haluat mennä? Antaa mulle vapaat kädet valita, mutta kun valitsen niin ilmoittaa että haluaa itse kyllä toiseen mieluummin. Lapsiakin, jos käsken vaikka menemään suihkuun ja nukkumaan jo niin sanoo, että lomahan nyt on älä niuhota. Joka asiasta mitä sanon on täysin eri mieltä aina ja tuntuu, että tahallaan on tuollainen. Olen pyytänyt lopettamaan niin sanoo vaan "tämähän on normaalia keskustelua suhteessa" niin sekö, että joka asiasta haluaa väkisin olla eri mieltä ?! Itse kilttinä luonteena teen sitten usein miten mies haluaa, mutta alkaa pikkuhiljaa pänniä. Oon alkanut miettiä jopa eroa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota kaikki asiat juuri päinvastoin kuin haluat.

Vierailija
2/4 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sä tehdä ruuan itse vai viedä meidät syömään?

Haluutsa imuroida perjantaina vai lauantaina?

Haluutsa pestä pyykin kun tuut töistä vai sitten viikonloppuna?

Haluutsa täyttää vai tyhjentää astianpesukoneen?

Haluutsa viedä biojätteen vai roskat, hei ota tää toinenkin kun meet!

Haluutsa viedä matot ulos vai imuroida?

Haluutsa nukuttaa lapset vai siivota keittiön.

Sitten voit siirtyä kulta, tahdotko sä tehdä näin tai näin ja kumpikin on paskanakki, siirrät vaan sun tavallisesti hoitamat asiat miehelle. Hauska kattoo millon se huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eli ei kysymyksiä, joihin voi vastata ei tai kyllä.

Vaan: Mennäänkö Prismaan vai Cittariin? Kuten yllä oleva esittikin.

Ja mökille lähdet lasten kanssa. Jätä mies pois.

Vierailija
4/4 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänselvä kyykytystaktiikka. Mun eksä aloitti tuon myös. Erittäin passiivis-aggressiivista ja vittumaista. Kiltti luonne minäkin mutta nopeesti kyllästyin. Aluksi ihana ja huomioiva mies näytti todellisen karvansa liian aikaisin, en ollut ehtinyt kiintyä häneen. Oletti vaan että nyt voi jo alkaa kävellä yli. Väärin arvattu!