Miten saatte hiukset laitettua niinä aamuina kun et pese hiuksia?
Kun pesen hiukset, föönaan, laitan muotovasatoa, ilmakirahtimella föönaan loppuun ja lakkaa päälle, hiukset on hyvin.
Seuraavana aamuna yritän oikoa ilmakihartimella ja aineilla hiukset hyvin, mutta viimeistään iltapäivällä pyörteet ottaa vallan ja takaraivolle aukeaa jakaus.
En jaksaisi joka aamu pestä hiuksia, vaan pakko jos haluan olla huoliteltu =(
Kommentit (44)
Just pestyt hiukset ne vasta hankalat on. Ei pysy mitenkään.
Kuivashampoo ja suoristusrauta mullakin
Oikein hyvin, kun ei ole tapana tärkätä niitä pesun jälkeen. Valtaisan tököttimäärän kuorruttamaa kuontaloa ei ilman vettä saa tainnutettua, vähintään kasteltava jos ei pese.
En pese kuin pari, korkeintaan kolme kertaa viikossa, illalla. En käsittele edes föönillä. Tukka on takapuoleen saakka, ja pitkänä pysyy nätisti letti- tai nutturakampauksella ilman mitään aineita. Babyhairien annan lennellä, koska ei tarvitse olla huoliteltu. Lasimaisen hiuslaadun liukkauden taltutti siirtyminen palashampooseen/saippuaan.
Laitan hätäponnarin,ja jos on kovin rasvaiset hiukset,laitan sellaisen "putkihuivin" hiusten peitoksi(joku multscarf).
Kuivashamppoo saa päänahan kutisemaan kun se rasvoittuu. Ja tokana päivänä jo rasvoittuu. Mulla on tosi ohuet hiukset, enkä pidä niitä ponnarilla kuin siivotessa ja urheillessa.
Ap.
Pesen hiukset aina iltaisin, laitan kosteana leteille tai nutturalle ja aamulla vaan harjaan. Mutta mulla on kyllä 'helppo' hiuslaatu, pelkillä leteillä tai nutturalla tulee sopivat kiharat jotka kestää hyvin päivän.
Ei tapahdu. Pesen hiukset joka aamu.
Vierailija kirjoitti:
Laitan hätäponnarin,ja jos on kovin rasvaiset hiukset,laitan sellaisen "putkihuivin" hiusten peitoksi(joku multscarf).
Ap haluaa näyttää huolitellulta.
Saan hiukset laitettua nimenomaan niin, että en pese niitä aamulla. Minulla on aivan suora ja hento hiuslaatu ja vastapestynä se on aivan liian painoton ja pehmeä ja vetelä.
Pesen hiukset pari kertaa viikossa, ennen nukkumaanmenoa. Pesun jälkeen käytän muotovaahtoa ja joka ilta lisään kuivashampoota, kostutan hiuksia hitusen ja laitan kiinni nutturalle tai erilaisille sykeröille. Näin tukka yön aikana muotoutuu ja saa rakennetta seuraavaa päivää varten.
Kuka ei pese hiuksia jos ne on kovin rasvaiset??? Tuubihuivi vaan päälle muhimaan. Tuntuu varmaan kivalta..
Hyvin.
Nimenomaan jos pesee niin silloin ei saa hiuksia mitenkään asemoitua.
Mulla helppo kiharapilvi. Suihkupullolla suihkutan vettä ja hypistelen kiharat kuntoon. Pesen hiukset vain kahdesti viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Pesen hiukset aina iltaisin, laitan kosteana leteille tai nutturalle ja aamulla vaan harjaan. Mutta mulla on kyllä 'helppo' hiuslaatu, pelkillä leteillä tai nutturalla tulee sopivat kiharat jotka kestää hyvin päivän.
Tolla menetelmällä mun pää olis aamulla tyyliä Rölli-peikko.
Ap
Klorane-merkkistä kuivashampoota (kaikki muut kutittaa, tämä ei!), lämpösuojavoidetta latvoihin ja joko kiharruspuikolla tai suoristusraudalla tukka suoraksi tai kiharaksi. Ennen pesin aina aamuisin mutta totesin että tukka on helpompi käsitellä aamulla jos se on pesty illalla.
Pesen hiukset jokatoinen ilta. Laitan hiuksiin jätettävää hoitoainetta (spray) ja harjaan läpi. Menen kosteilla hiuksilla nukkumaan ja aamulla ovat kuivat. Harjaan ja laitan ponnarille/Letille tai rennolle nutturalle. Aikaa menee noin 5 min. Hiukseni ovatkin todella paksut ja pitkät, kampaajaksi aina ihmettelee miten hyvässä kunnossa on. Juuri sen takia kun en käsittele niitä jatkuvasti kuivaamalla ja eri tuotteilla. Juhliin tai jonnekkin fiininpään paikkaan pesen ennen lähtöä ja föönaan, ai että on upeat. Kasvaisi vyötärölle saakka jos antaisin mutta en hieman yli 30v enää viitsi ihan niin pitkiä pitää. Puoleen selkään on ja vaaleat. Tyven vaalennan kampaajalla noin 2 kk välein.
Huhhuh, kenellä on aikaa puunata noin paljon. Suihkutan kuivashampoota jos ehdin ja laitan ponnarille, valmis.