Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka käyttää vielä sadepukua?

Ninnuli
12.06.2017 |

Duunista tullessa piti hierasta silmiä. Odotin bussia pysäkillä, kun ohi kävelee koiranulkoiluttaja (mies) kurahousuissa (semmoset moniväriset), sadetakissa(vaaleanpunainen) ja semmonen sadehattu(keltanen) päässä. Mä en kehtais pukeutuu tollatavalla. Vaikka tänään sato vettä niin ois nyt pelkkä sateenvarjo riittäny ihan hyvin. Ja jos nyt ei sateenvarjoo haluu pitää niin hommais edes jonkun paremman ulkoilupuvun (core tai vastaava) mutt joku kumipuku on vähän yliampuvaa mun mielestä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tänään koiran kanssa lenkillä sadetakissa ja saappaissa, vedenpitävät housut puuttuivat ja lopputuloksena olin vyötäröstä alaspäin likomärkä sukkia myöten. Ja kirosin että miksi itsellä ei ole kuriksia kun lapsillakin on.. joten ajattelin hommata sellaiset, kuivana on kivempi ulkoilla.

Sama täällä, vesi valuu sadetakin helmasta suoraan housuille ja siitä pikkuhiljaa kumisaappaan varresta sisään ja lopputulos on selvä. Parin kerran jälkeen viisastuin ja ostin itselleni kunnon henkselikurahousut. Nyt saa sataa, ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla