On deittimiesten profiileissa vaatimukset
sitten itketään ,kun ei naiset kiinnostu heistä.
Esim. Etsii luotettavaa naista (tunnen tyypin....on kaikkea muuta itse)
Naisen olisi hyvä olla uhkea (=mies tarvitsee pönkitystä itsetunnolleen)
Naisen pitää olla miestä 10-15v nuorempi
Naisen on hyvä olla lapseton (itsellä miehellä lapsi on kaikki kaikessa)
Kommentit (18)
99% miesten profiileista on kyllä tyyliä:
etsii: naista
iältään: 18-99
En nyt niin lukisi rivien välistä ja yleistäisi. Ainakin ne muutamat miehet töissä, jotka tiedän seuraa näin etsivän, ovat kaikin puolin kelpo tyyppejä ja hakeneet vierelleen yhtä mukavaa naista. Ihmeempiä vaatimuksia heille ei ole ollut, mutta luonnollisesti joka nainen ei mieleen ole.
Jaa.a no ei minulla ole vaatimuksia kuin että ei lapsia...ja että edes vähän liikunnallinen.
No matchia...
En harrasta nettideittejä--enää. Kaksi vuotta sitten erosin pitkästä liitosta ja olin noin vuoden nettideiteillä. Tapasin muutaman ihan mukavan miehen, kahden kanssa kävin kahvilla, ei mitään muuta. Kaksi lyhyttä suhdetta oli, toinen ei halunnut kuin satunnaisia tapaamisia, toinen olisi sitonut itseensä loppuiäksi ja paljastui onnenonkijaksi.
Nyt elän elämää työn, lasteni ja harrastusten kautta. En sulje pois mahdollisuutta suhteesta, mutta se tutustuminen on todellakin tapahduttava silmästä silmään, ei satuilujen kautta nettimaailmassa. Ihanne toki olisi löytää mies saman liikunnan parista.
Suurin ongelma taitaa olla siinä, että ei tiedetä, millaista miestä tai naista haetaan tai ainakaan ei osata ilmaista sitä. On helppo vaatia ulkonäköä, taloudellista menestystä ja lempeän ja määrätietoisen luonteen yhdistelmää. On myös helppo kertoa itsestään ominaisuuksia, joiden katsoo olevan suosittuja.
Ja kun niin harva on täydellinen...
Eikä silti saisi ruveta mustamaalaamaan itseään. Mikä siis olisi nasevaa toiveidensa ja piirteidensä ilmaisua? Kaikkein tärkeimmät toiveet ja omat ominaisuudet on toki syytä kertoa. Mutta millä välttää se, ettei sulje liian tiukoilla vaatimuksilla ja määritelmillä hyviä tarjokkaita pois?
Ehkä kokemus auttaa. Kun aikansa etsii ja käy myös tapaamassa ihmisiä, voi kenties löytää itselleen toimivat ilmaisutavat ja lopulta löytää, mitä perimmältään hakee.
Tuskin kovin moni "perus" nainen etsii seuraa netistä.
Tarkoitan lapsetonta, mutta lapsia haluavaa, 20-35 vuotiasta, yhtä miestä tositarkoituksella etsivää naista.
Netissä on yh-äidit, sarjanussijat ja joitakin muuten outoja tapauksia. Perusnaisille on niin kova kysyntä, ettei ne nettiin ehdi.
Enkä nyt sitten hauku tässä yh-äitejä, sarjanussijoita tai outoja naisia - heille on varmasti kysyntää. Mutta itse kun olen keskiluokkainen, siivo nuori aikuinen, niin mielenkiinto kohdistuu tässä vaiheessa vastaavaan naiseen.
Mistä tulee kaikki ne parit, jotka asuvat uusilla omakotitaloalueilla?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla oo muuta vaatimuksia, kuin että ei ois lapsia ennestään.
En usko. En usko, ettei naisen iällä olisi sinulle merkitystä, tai ulkonäöllä ja painolla. Tai luonteella. Tottakai niillä on, ja pitää ja saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan lapsetonta, mutta lapsia haluavaa, 20-35 vuotiasta, yhtä miestä tositarkoituksella etsivää naista.Netissä on yh-äidit, sarjanussijat ja joitakin muuten outoja tapauksia. Perusnaisille on niin kova kysyntä, ettei ne nettiin ehdi.
Enkä nyt sitten hauku tässä yh-äitejä, sarjanussijoita tai outoja naisia - heille on varmasti kysyntää. Mutta itse kun olen keskiluokkainen, siivo nuori aikuinen, niin mielenkiinto kohdistuu tässä vaiheessa vastaavaan naiseen.
Pankin lainaosastolta.
Sama se on mitä siellä lukee kun naiset eivät aloita kirjoittelua ja harvoin edes vastaavat miesten viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan lapsetonta, mutta lapsia haluavaa, 20-35 vuotiasta, yhtä miestä tositarkoituksella etsivää naista.Netissä on yh-äidit, sarjanussijat ja joitakin muuten outoja tapauksia. Perusnaisille on niin kova kysyntä, ettei ne nettiin ehdi.
He ovat tavanneet opiskelujen yhteydessä, työpaikalla tai kavereiden kautta.
Nettideiteissä liikkuu ammattihuijareitakin. Ei riitä pelkkä seksuaalinen hyväksikäyttö, vaan viedään rahat ja henkinen terveyskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla oo muuta vaatimuksia, kuin että ei ois lapsia ennestään.
En usko. En usko, ettei naisen iällä olisi sinulle merkitystä, tai ulkonäöllä ja painolla. Tai luonteella. Tottakai niillä on, ja pitää ja saa olla.
On väliä, tottakai.
Naisen tulee olla:
- lapseton
- 17-27v.
- objektiivisesti arvioituna kaunis
- hoikka, laiha tai treenattu (normaalikin käy)
- 150-170cm pitkä
- helppo hyvä luonne, alistuvaisuus plussaa
En mielestäni vaadi liikaa.
M37
Asiasta on tehty liian monimutkaista ja tuollainen deittiprofiili kertoo yllättävän vähän ihmisestä. Deittiprofiilista ei välity välttämättä lainkaan oikea kuva ihmisestä. Kannattaa tavata ihmisiä ihan muualla ja rohkeasti jutella tuntemattomille. Silloin saattaa jotain tullakin, koska kiinnostuksen kyllä huomaa heti. Ei kulu aikaa hukkaan. Ihminen antaa itsestään myös rohkean ja sosiaalisen kuvan, jos uskaltaa tuntemattomille puhua. En nyt tarkoita, että sopimattomassa tilanteessa pitäisi väkisin itseään tyrkyttää tai häiritä esimerkiksi työntekoa. Normaalin rajoissa kun ottaa kontaktia tuntemattomiin, niin harvemmin ihmiset edes pahastuu. Näin ne ihmiset tapasi aiemminkin, jos täysin tuntemattomien joukosta etsi kumppania. Kaveripiirin tai harrastusten kautta myös saattaa tavata sen oikean.
omat vaatimukset on , että nainen on mukava ja pitää urheilusta. Lisäksi lapseton ja jos on lapsia niin ei muuteta yhteen. itse en halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mä hain netistä itelleni miehen, vaikka nätti nuori lapseton nainen olenkin. Baareissa ja illanistujaisissa oli aina vientiä, mutta en löytänyt sitä oikeaa tunnetta ennen kun oli käytynä monet baariseikkailut ja nettitreffit.
Niin. Tuohan ylipäätään on kaiken maailman deittipalvelujen ongelma. Siellä esitetään vaatimuksia, eikä tarjota mahdollisuuksia. Sopivakaan ansioluettelo ei kerro, onko treffiehdokas samalla aaltopituudella. Se ei kerro kuin rajallisesti puhetavoista, jotka kuitenkin viestivät ihmisen syvempää ajatusmaailmaa. Deittipalvelujen idea on, että kumppani valitaan häntä tuntematta. Toki tarkoitus ei olekaan, että kaikki löytäisivät ensimmäisellä yrittämällä mieleisensä. Ei niin tapahdu muuallakaan kuin harvoin.
Toki naistenkin nettipariutumiskäyttäytymistä voisi osoittaa samalla kintaalla: vaatimukset ovat kohtuuttomia ja tilaisuutta ei haluta tarjota.
Kaiken kaikkiaan kyse tuntuu olevan siitä, että odotetaan toisen pistävän kaikkensa peliin, mutta itse pitäisi päästä pitämään takaportit auki paremman tarjokkaan varalta. Meno on kuin työelämässä: työntekijän pitäisi sitoutua työnantajan tavoitteisiin munaskuita myöten, mutta työnantaja etsii kiivaasti keinoja vähentää henkilöstöään entisestään.