Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikea tulla toimeen ihmisen kanssa josta ei pidä?

Vierailija
12.06.2017 |

Kaikki keinot kehiin..Ahdistaa :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne ominaisuudet joista et pidä toisessa ihmisessä on niitä ominaisuuksista joita löydät itsestäsi.

Vierailija
2/10 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päättänyt olla mukava ihmiselle, joka on hankala tai vaistoan, ettei pidä minusta. Hymyilen aidosti ja keksin yhteisiä puheenaiheita. Olen huomannut, että näin sitä monesti mielipide ihmisestä muuttuu.

Toki on varmasti ihmisiä, jotka ovat täysi k-päitä ja heidän kanssaan menee kyllä hankalaksi ja ahdistaa, jos oma käytös ei vaikuta mitenkään kanssakäymiseen, vaikka yrittäisi olla kuinka mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne ominaisuudet joista et pidä toisessa ihmisessä on niitä ominaisuuksista joita löydät itsestäsi.

Mä olen kyllä täysin eri mieltä. En esimerkiksi pidä ilkeistä ihmisistä ja päällepäsmäreistä, ihmisistä, jotka kuvittelevat olevansa aina oikeassa, vaikka eivät ole. En löydä itsestäni tuollaisia ominaisuuksia.

Vierailija
4/10 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaipaisin vähän tarkempia speksejä. Toisaalta, vastasit itse kysymykseesi. Jos et pidä ihmisestä, et pidä ihmisestä. Jos sen sijaan ajattelet, että tuo ihminen on ok, mutta hän käyttäytyy joskus tavalla, joka on sinulla haastavaa, fiilis voi muuttua vähemmän ahdistavaksi.

Vierailija
5/10 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sillä, että et pidä hänestä? Mistä teoista tai ominaisuuksista et pidä?

Vierailija
6/10 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraali käytös vaikka kuinka ärsyttäisi , jos on pakko olla tekemisissä.

Vierailija
7/10 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ne kemiat ei kohtaa. Kuka nyt v-mäisestä tyypistä tykkää? Pärjäät kun et anna pompotella. Se vastenmielisyys huokuu ihmisestä. Mitä sitä turhaan käyttäytyy neutraalisti, antaa sanan sanasta.

Vierailija
8/10 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä täysin eri mieltä. En esimerkiksi pidä ilkeistä ihmisistä ja päällepäsmäreistä, ihmisistä, jotka kuvittelevat olevansa aina oikeassa, vaikka eivät ole. En löydä itsestäni tuollaisia ominaisuuksia.

Olen myös miettinyt tätä asiaa paljon ja analysoinut sekä omaa että muiden käytöstä ja tullut siihen tulokseen, että se ei aina pidä paikkaansa. Tietysti itsessä voi olla tiedostamattomia piirteitä, mutta se ei ole noin yksioikoista.

Vierailija
9/10 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipiläkö se siellä?

Vierailija
10/10 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jäi vähän kesken.. ihminen siis semmoinen erittäin määrätietoinen ja kovaääninen. Itse enemmän sovittelevampi mutta ko ihminen tuntuu niin vahvalta että mulla menee voimat heti hänen seurassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän