Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ystäväni ei ehdi(tai ehkä halua) nähdä minua?

Vierailija
12.06.2017 |

Rehellinen mielipide; jos fb päivityksistä luen kuinka hän on kuitenkin viettänyt aikaa muiden ystäviensä kanssa, mutta me olemme viimeeksi nähneet talvella (asumme 30min automatkan päässä), niin eikö tuosta voi päätellä että en ole hänelle enää numero 1 ajanvietto seuraa. Ei olla mitään teinejä enää, 30v koputtelee ensi vuonna. Tiedän että seuraava on lapsellista; sitten kun tällä ystävälläni olisi aikaa nähdä niin mulle iskee vitutus eikä huvita enää nähdä kun tuntuu että mut on hylätty. Miksi nähdä nyt jos entinen vahva ystävyys on tätä..en selvästi ole enää hänen paras ystävänsä joten miksi tyytyidin tähän..surettaa ja tuntuu pahalta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuolla kaverillasi tapana aina kutsua sinua yksipuolisesti niin, että sinä aina vain odottelit kutsuja ja pyyntöjä pyytämättä tai kutsumatta itse kyseistä tyyppiä mihinkään

Vierailija
2/2 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti et ole ykkönen, mutta ei kait sen pitäisi olla aikuiselle se ykköstekijä kaveruuden suhteen? Onko elämäntilanteenne kovin erilaiset aiempaan verrattuna? Ystäväsi tuskin sua tahalleen välttelee, kuten sinä teet häntä kohtaan. Lapsellisuus ja kostaminen ei ole viisasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla