Inhottaa ajatellakin, että kesällä miehen sukulaiset tulee kylään ja tuo lapsille KARKKIPUSSEJA tuliaisiksi
Eikö ne tajuu ettei 2017 kukaan vie makeisia tuliaisiksi lapsille? Olen laittanut aikaisempina kesinä heille viestiä, että tuokaa vaikka leffalippuja tai joku peli, mut ei!
Kommentit (64)
Pusseissa on pitkät päiväykset ja meillekkin niitä tulee liikaa,mutta laittelen niitä tarjolle lasten synttäreille tai vieraille kulhoon kun käy joku kylässä..ei niitä tarvii itse kaikkia syödä😊
Mun isällä menee aina ihan överiksi kaikki lahjonnat. Viimeksi kun kävivät meillä niin olivat matkalla poikenneet jonnekin markkinoille. Siellä isä oli bongannut kojun, jossa myydään metrilakuja. No, eipä sitten riittänyt että olis ostanut pari lakua per lapsi vaan piti ostaa viidellä kymmenellä eurolla joku helvetin iso ämpäri täynnä niitä lakuja! Ja ensimmäisenä tietty se ämpäri lasten kouraan. Lapsetkos siitä innostu, oli työn ja tuskan takana saada se ämpäri jemmattua, etteivät päivässä kolmeen nassuun vedä sitä koko pakkia!
Että kyllä se karkin tuominen oikeasti voi olla isokin ongelma.
Ja kun tätä karkilla lahjomista ei ole mitenkään hirveän harvoin. Isä oli meillä lastenvahtina kun jouduin työkeikalle yhtäkkiä. No, poissa ollessani oli talon päähän pysähtynyt jäätelöauto. Ei taaskaan riittänyt, että sieltä olis ostettu vaan yksi tuuttipaketti, vaan pitihän sitä taas ostaa vähintään sillä viidellä kympillä. Sitä pakastimella ramppaamista ja jätskin kinuamista riittikin sitten hyvän tovin.
Lautapelit onneksi maksaa vaan 20-40 euroa. Ja jos niitä vieraita käy monet viikossa, niin miten ehti sitte käydä sen lisäksi leffassa monta kertaa viikossa
Lapsille mieluinen tuliainen varmasti on karkkipussi.