Miksi jotkut nörttimiehet luulee että naiset olisi heistä millään tavalla kiinnostuneita?
Eikö nörteillä ole minkäänlaista itsekritiikkiä, nainen ansaitsee vahvan, komean ja itsevarman miehen eikä mitään sulkeutunutta nörttiä. Ihmettelen jos joku nainen on ihan oikeasti eri mieltä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
No kuule, näin nörttinaisena en edes harkitsisi muuta kuin nörttimiestä. Yhteiset mielenkiinnon kohteet.
Olet varmaan vähän masentunut jos olet tuota mieltä. Maailma on täynnä komeita miehiä, antaa niiden nörttimiesten lojua vanhempien ullakoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule, näin nörttinaisena en edes harkitsisi muuta kuin nörttimiestä. Yhteiset mielenkiinnon kohteet.
Olet varmaan vähän masentunut jos olet tuota mieltä. Maailma on täynnä komeita miehiä, antaa niiden nörttimiesten lojua vanhempien ullakoilla.
? En suinkaan. Mulla on asiat hyvin, ja perhe rakastavan nörttimiehen kanssa. Nörttiperhe :)
Varmaan samasta syystä kuin monet naiset joille alkaa tulla silmäkulmiin ja suupieliin ryppyjä luulevat olevansa markkina-arvoltaan kaksikymppistä vastaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? En suinkaan. Mulla on asiat hyvin, ja perhe rakastavan nörttimiehen kanssa. Nörttiperhe :)
Kuitenkin ajattelet lihaksikkaita adoniksia ollessasi sillä tavalla miehesi kanssa.
Miksi kukaan nörttimies ottaisi lusmun elätettäväkseen, vain jotta saisi seksiä? Sekin on kohta robotilla hoidettavissa. Näköjään meni aiempi nörttilanka tunteisiin. :D
Näytän hyvältä ja naiselliselta. Silti nimenomaan ne söpöt nörttimiehet saa mun sydämen sykkimään.
Vierailija kirjoitti:
Näytän hyvältä ja naiselliselta. Silti nimenomaan ne söpöt nörttimiehet saa mun sydämen sykkimään.
Hyvä vitsi, nauroin ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nörteillä ole minkäänlaista itsekritiikkiä, nainen ansaitsee vahvan, komean ja itsevarman miehen eikä mitään sulkeutunutta nörttiä. Ihmettelen jos joku nainen on ihan oikeasti eri mieltä.
Ap, sitten kun joskus palaat takaisin reaalitodellisuuteen mieti hetken vaikka Bill Gatesia ja ihmettele sitten mitä naiset näkevät nörteissä.Ja muista että Gates tapasi vaimonsa ennen kuin hänestä tuli maailman rikkain mies. Ihan selkeästi et tunne ainuttakaan nörttiä ja sen lisäksi niputat se kaikki samaa nippuun, mikä kertoo siitä että olet rajoittunut, ennakkoluuloinen ja tyhmä ihminen.
Tämän tyhmempää aloitusta en ole taas hetkeen lukenut.
Kiinnostavampi kysymys on notta minkä takia paskimmat provot alkaa sanoilla "Minkä takia..."! Osaatko, ap, vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen ei valitettavasti pelkkä komeus riitä. Pitää olla aivot.Sulta ne selkeesti puuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavampi kysymys on notta minkä takia paskimmat provot alkaa sanoilla "Minkä takia..."! Osaatko, ap, vastata?
Provo-kortti käytetty, etkö keksi parempaa?
Oon 26-vuotias ja kaunis kauriinsilmäinen nainen ja mulla on juttua timmikroppaisen 22-vuotiaan nörttimiehen kanssa. Se on vaan niin helvetim kuuma. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen ei valitettavasti pelkkä komeus riitä. Pitää olla aivot.Sulta ne selkeesti puuttuvat.
Sen takia AP onkin moneen kertaan käytetty tavara, kiertopokaali
Mä tykkään kun mulle puhutaan tieteestä
Vierailija kirjoitti:
Oon 26-vuotias ja kaunis kauriinsilmäinen nainen ja mulla on juttua timmikroppaisen 22-vuotiaan nörttimiehen kanssa. Se on vaan niin helvetim kuuma. ;)
Anna jonkun viikingin näköisen miehen ottaa sinut ihan kunnolla, siinä unohtuu nörttipojut nopeammin kuin kani nai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi, nauroin ääneen.
Mun ulkonäölle vai miesmaulle? Minä pidän fiksuista ja mukavista miehistä ja ulkonäössä eniten söpöydestä. Yleensä vähän nörteissä miehissä yhdistyvät nämä kaikki piirteet. Rillipäiset miehet on myös kuumia. :)