Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä unohtanut maksaa laskua?

Vierailija
12.06.2017 |

Miten on?

Oletko ikinä unohtanut maksaa laskua?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo, kerran. Ikää oli 18. Kun sain sen ekan muistutuksen aiheesta niin panikoin ja pelkäsin luottotietojen menneen.

Vierailija
2/7 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on?

Todella monesti on jäänyt lasku maksamatta. Varsinkin silloin kun kaikkilaskut tuli paperisina, niin niitä vaan katosi välillä, tai sitten posti hukkasi ne jo puolestani. Ja kaikkein pahimpia ovat olleet sähköpostiin tuleet laskut, meni usein suoraan roskapostiin.

Nyt kun melkein kaikki laskut alkaa olla e-laskuina, niin eipä juuri enää unohdu maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, useinkin. Ja mitään vahinkoa ei ole tapahtunut, paitsi toki muistutusmaksun pieni lisäkustannus. Näitä sattuu.

Vierailija
4/7 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ainoan kerran elämäni aikana, olen 45. Järkytyin kun sain maksumuistutuksen, olen hieman neuroottinen näissä asioissa.

Vierailija
5/7 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilaskut ennen vanhaan jäivät lojumaan milloin minnekin laatikon pohjalle. Minulle oli tuiki tavallista unohtaa. 

Laskut piti mennä pankkiin maksamaan ja sekin oli oma vaivansa. 

Vierailija
6/7 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä voi unohtaa maksaa, kyllä ne muistuttaa ;D

Psst... kenen uusavuttoman kysymys tää oli?! Vaikuttaa sille, että ap pelkää jotain hirveää tapahtuvan, jos ei maksa laskua ennen eräpäivää. Herää pahvi!

Vierailija
7/7 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan laskuja pari kertaa kuukaudessa, jos jossain on jo eräpäivä mennyt niin se on voi voi. Muikkareitakin tulee, kun alkuperäiset laskut hukkuu jonnekin, en ole ajatellut tätä "unohtamisena".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän