Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska rattaisiin (kasvot menosuuntaan)

29.03.2006 |

Vauvani on kesällä vuoden. Olen täysin kyllästynyt raskaisiin Emmaljunga yhdistelmiin, vaikka ovat suojaisat. Ajattelin vaihtaa johonkin kevyempiin kuten brion race. Mitä mieltä olette? Onko kokemuksia näin pienen laittamisesta rattaisiin? Lapsi ei ole vielä ainakaan matkarattaissa säikkynyt vaikka äitiä ei ole näkynyt koko ajan.

Kiitos,

Annikas ja tyttö 8kk

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me siirryttiin emmaljungan yhdistelmissä naama menosuuntaan kun poika oli n. 11 kk, tammikuun lopussa. Halusi selvästi nähdä enemmän. Ja oli tyytyväinen. Oltaisiin ehkä jo aiemminkin käännetty, mutta oli talvi ja ajattelin, että on suojaisampaa jos näen koko ajan, tuleeko pojalla räntää silmiin jne :) Meillä ei siis ole heittoaisaa, jonka avulla olisin varmaan koko ajan käännellyt suuntaa. Yhdistelmien istuinosan voi siis laittaa kummin päin tahansa.

Kokeile ihmeessä ensin teidän emmaljungien suunnan vaihtamista (yleensä onnistuu). Sitten tiedät miten lapsi viihtyy.

Jos ostat kevyet rattaat niin katso, että ne saa tarpeeksi makaavaan asentoon - jos siis lapsi niissä aikoo nukkua.

Vierailija
2/4 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika täytti helmikuun alussa vuoden ja matkaa edelleen naama mammaan päin. Meillä kyllä saa käännettyä suunnan tarvittaessa,mutta mun mielestä on helpompaa kun näen lapsen,kun hyvin viihtyy niinkin päin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli perinteiset vaunut käytössä, ei yhdistelmät. Kun poika alkoi olla enemmän hereillä ja osasi jo istua, ostimme kuomurattaat (pelkästään naama menosuuntaan) ja siirryimme käyttämään niitä kauppareissuilla tms. Poika viihtyi tosi hyvin, eikä äitiä tullut ikävä kun maisemat olivat niin mahtavat.. :)

Vierailija
4/4 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljungan kuomurattaat jotka oli ihan ok. Kolmosella on nyt Haucin kolmipyöräiset jotka ovat aivan unelma kevyet eli yhtä kevyet kuin matkarattaat ja olen erittäin tyytyväinen niihin. Napero nyt 1v. ja hyvin on rattaissa viihtynyt.