Onko teineillä selluliittia?
Näin tänään ulkona lihavan teinin (n. 15v ja bmi varmaan 35), jolla oli shortsit, mutta ei yhtään selluliittia. Ei näyttänyt oikeastaan yhtään hassummalta, vaikka kovin iso olikin.
Kommentit (13)
Ei tietenkään: hese,pizzat,kebabit,mäkkisafka & energiajuomat ovat kevyitä :D
Mun edellä käveli tänään hieman ylipainoinen teini juuri niissä kuuluisissa p*rseshortseissa ja kyllä tällä ainakin oli reidet ihan selluliittimuhkuroilla. Muutenkin hyllyi ja "tutisi" joka askeleella samalla tavalla kuin se hyytelö mitä lihasta tehdään.
Nuorella ei sellu välttämättä näy, kun seisoo/kävelee. Iho on kimmoisa. Mutta kun kyykistyy, niin johan alkaa näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään: hese,pizzat,kebabit,mäkkisafka & energiajuomat ovat kevyitä :D
Ylipainosta ei ollut kyse, vaan selluliitista. Ootko vähän tyhmä? :D
Voi olla. Mulla tuli sellut kyllä vasta lähempänä kolmeakymppiä.
Ainakin hormonaalista ehkäisyä käyttävillä usein on.
Olin laiha (nimenomaan laiha, en edes hoikka) teini ja ensimmäiset selluliitit ilmestyivät yläasteella. Sen jälkeen en ole kehdannut liikkua shortseissa, koska jo 18-vuotiaana oli todella muhkurainen pylly ja reidet. Olin siis todella laiha, mutta selluliittia monen muun viiskymppisenkin edestä.. Nyt kolmekymppisenä tottakai sama ongelma piinaa, edelleen hoikassa kunnossa ja urheilen, mutta selluliitti se vaan on ja pysyy. Monilla isokokoisemmilla ystävillänikään ei ole muhkuroita, en tiedä miks minä oon saanu tän kirouksen päälleni. Inhottavaa lähteä rannalle, en todellakaan voi liikkua julkisesti pelkissä bikineissä, kun jalat ja perse pitää peittää. Sinänsä harmi, kun olen saanut salilla reenattua hyvän mallisen pepun, silti selluliitti ei ole hävinnyt mihinkään. (Menipä ohi aiheen loppu, selluliittiongelma vaan saa tunteet pintaan)
Ihptyypistä taitaa riippua. Toisillahan on raskausarpiakin ilman lapsia.
Itselläni ei vielä ole ollut kumpaakaan, eikä äidilläni, joten ihotyyppiä veikkaan.
Olen 53 ja itselläni ei ole selluliittiä laisinkaan. Olen lapsuudesta asti joutunut tekemään fyysisiä töitä. Meidän sukupolvi ei istunut, vaan koulun jälkeen tein puutarhahommia sekä siivosin ison talon, äidin ollessa töissä. Koulumatkat käveltiin tai pyöräiltiin. Ei ollut aikaa lihoa. Aina oli töitä tehtävänä.
Mulla oli ainakin, vuosi oli 1977, olin 16v, 165/47. Ihmettelin kun puristi reidestä se oli muhkurainen, heset, mäkkärit, pizzeriat tuli Suomeen tai ainakin mun elämään vasta 10v myöhemmin.
En muuten ollut kuullut koko selluliitistä tuolloin, enkä vielä vuosia myöhemminkään.
Riippuu teinistä. Itselleni tuli "vasta" keski-iässä.