Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet harjoitellut korkokengillä kävelyä Annabellan opastuksella?

Vierailija
11.06.2017 |

ihana taustamusiikki kruunaa videon, jonka olen katsonut jo monesti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  minun tarvitse treenata.Catwalk-kävely ollut hallussa jo  30 vuotta.

Periaatteesta en klikkaa av:lla olevia linkkejä.

Vierailija
2/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuh, yliannostus naisellisuutta

Ajatelkaa että joku voi saada hänet vaimoksi :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

wau millainen ohje minä kokeilen tuota heti!

Vierailija
4/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan kaunis on annablla minkä haluaisin olla saman näököinen kuin hän ja hänell'ä on upeat manolo blahnikin korkokengät joillasia minukkla ei ole koskaan ollut mutta unelmissani kipitän korkoekengissä taivaan ranna tuolle puolen sateenkaaren päähän ja sieltä löytyy aarre jonka minä laitan taskuuni ja hymyilen ikuisesti

Vierailija
5/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin näköinen Annebbelle minä rakastan annelbelleä hän on kaunis nainen maan päällä hänellä on upea hymy hänellä valkoiset suuret hampaat ja iloinen hymykuoppa <3 hänellä on ihanan kauniit korkkarit ja vaaleapunainen hame hänellä sukkahousuja ei ole ollenkaan mutta hänellä on kauniit jalat ei hän tarvitse sukkahouduja kauniit korkarit riittävät hän on hyvinnaisellisen kaunis ja upea hyvin viehättävän nätti ja miellyttävä ääninen neito minä annebellen viereen tahtoisin nkkumaan yöksi ja jos annebelle näkee tämän viestin ota minuun yhteyttä sillä olet kaunein nainen päälä maan minkä nähnyt olen ja rakastaisin sinua ikuisesti ja katselisin videoistasi aina auringonlaskuun aski ja halauisin suudella ja kosia sinua sinä olet ihanin ja kaunein ja hymysi sulattaa sydämmeni

Vierailija
6/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annabelle on kuin malli kuin jokin hyvin huipulla oleva malli hänen kauniit kasvonsa valaisevat taivaan rannan ja hänen silmänsä tuikkivat kuin tähdet ja hänen huulensa ovat punatut ja kimaltavat kilpaa auringon kanssa ota minunu yhteyttä annabelle

7/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet lukenut Annabellan ja äitinsä kirjoittaman kirjan miesten paratiisi?

http://keskustelu.suomi24.fi/t/1150648/prostituuotio-on-aina-naisen-ali…!

8/16 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:n keskustelusta:

Sillä ei kai se tee prostituutiosta hyväksyttävää, että tyttöbaarissa maalaistyttö pääsee pahimmasta köyhyydestään?

STT:n toimittaja huomasi lopulta kysyä, miltä Annika Åsvikistä, neljän lapsen äidistä, itse tuntuisi ajatus omista tyttäristä töissä tyttöbaarissa?

”Sehän on kuitenkin aivan eri asia siellä kuin täällä!” Åsvik vastasi.

Eikä ole!

Vierailija
9/16 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tarvitsis hankkia ne koon 46 korkokengät. Voisin olla aika huvittava näky. Vaimollakin voisi olla asiaan huomauttamista.

Vierailija
10/16 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää upeavartaloisen Mandimain hauska ja informatiivinen opetusvideo:

Vierailija
11/16 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No fat chicks 4 me kirjoitti:

Minulle riittää upeavartaloisen Mandimain hauska ja informatiivinen opetusvideo:

No opetelepa sinä sitten siitä.

Vierailija
12/16 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla mekoinen harvinaisuus mieheksi, mutta en ole ikinä ymmärtänyt mitä ihmeen 'seksikästä' jossain noin luonnottomissa ja hankalissa kengissä on.

En oikeastaan edes sitä, että mitä 'naisellista'.

(Eiväthän niitä esim. Amerikan intiaaniheimojen naiset käyttäneet )

Länsimaista hapatusta vain ja sadan vuoden päästä niitä katsellaan varmaankin samanlaisina historian kummajaisina kuvissa ja museoissa  kuin me katsomme kuvia jostain krinoliineista tai viktoriaanisiin korsetteihin pukeutuneista sen ajan naisista. Jotkut balleriinat tai muut matalakorkoiset kengät, tai   vaikka tennarit tytöillä ja naisilla ovat minusta kyllä paljon viehättävämmän näköisiä.

Vierailija
13/16 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pidä viehättävästä ja seksikkäästä naisellisuudesta ? Normaali mies pitää...

Vierailija
14/16 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... . ..... .. .

Vierailija
15/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2123 kirjoitti:

No siinäpä meillä oikein kaksi naistutkimuksen kärkiedustajaa korkosillaan sievästi sipsutellen...

Vierailija
16/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2123 kirjoitti:

No siinäpä meillä oikein kaksi naistutkimuksen kärkiedustajaa korkosillaan sievästi sipsutellen...

Jos tavallinen suomalaisnainen ryhtyy täällä  myymään nykyaikaisittain netin vältyksellä itseään ja ajautuu siitä pikkuhiljaa  rikollispiirien tuttavuuteen,niin on kyllä kohtalostaan ja siitä mikseivät 'hälytyskellot' mielessään ole alkaneet aiemmin soimaan, ihan itse vastuussa omalta osaltaan ja ensijaisesti ja alun alkaen oman tyhmän päänsä alistama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi