Miksihän veljeni ex lakkasi pitämästä minuun mitään yhteyttä heidän eronsa jälkeen? =(
Olen surullinen, koska olimme läheisiä ja ystäviä pitkään. Olivat yhdessä noin 20 vuotta ennen eroa ja vietimme yhdessä aikaa ihan teinistä lähtien, yhteisiä matkoja, illanviettoja, myöhemmin toistemme lasten kummiutta yms. Katkaisi välit koko veljeni (ex-miehensä) sukuun erossa. Kummilapselle (yksi lapsistamme) tuli postitse synttärilahja. Poisti minut FB-kavereistaankin ja jos asioimme esim. kaupassa samaan aikaan, hän ei ole näkevinäänkään minua eikä muitakaan ex-puolisonsa sukulaisia. Ei ole tullut käymään lasten synttäreillekään, vaikka olemme pyytäneet. Ei vastaa kutsuihin eikä yhteydenottoihin mitään. Tämä veljeni ex oli oikeasti läheinen ja tärkeä ihminen minulle, joten tilanne surettaa. Erosta on heillä 1,5 vuotta nyt eikä tilanne ole parantunut.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviä syitä miksi exän sukuun ei pidetä yhteyttä,mutta aika julmaa katkaista välit kummilapseen.
Onhan se ikävää lapselle. Joskus kattiloiden lisäksi menevät kummilapset jakoon. Kummieno, AP:n veli voi nyt tuplata vastuunsa. Saattoi jäädä joku toinen kummilapsi kokonaan ex-vaimon osuuteen.
sua noihin = siskoihin