Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teillä päättää keitä kutsutaan lapsen synttäreille?

Vierailija
29.03.2006 |

Eli saako lapsi yksin tehdä päätöksen, vai oletteko te vanhemmat siinä mukana päättämässä, että " kyllä se ja sekin pitää kutsua kun tunnen niiden äidin..." (vaikka lapsi ei heidän lapsestaan tykkäisikään). Miten teillä? Lähinnä tarkoitan tällä jo vähän isompia, yli 5-v lapsia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä lapsi, eskarissa, olisi halunnut kaikki eskarilaiset meille ja naapurin kaikki lapset (n. 50!) joten oli selvää, että karsittiin.

Olin kyllä vähän pettynyt kun yksi poika, jonka tyttö ehdottomasti olisi synttäreilleen halunnut ei huolinut edes kutsua, mutta tämä oli parin viikon päästä toisen saman ryhmän tytön synttäreillä :(

Vierailija
2/4 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku esim. luokkakavereista. Siis joko kaikki pojat tai kaikki tytöt tai ei sit yhtään. (poikani)

Mut tyttäreni oon antanu jätää yhen tytön pois kutsutuista, koska sekään ei oo kutsunu tytärtäni ja on vielä lukuisia kertoja kiusannu ja haukkunu tyttöä.

Nyt se on onneksi loppunu kun otin yhteyttä sen vanhempiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...äiti katsoo, ettei jää esim. tyylin yksi ryhmän pojista kutsumatta tms.

Vierailija
4/4 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi luokkatovereista ei saa jättää vaan 1-2 pois (samaa sukupuolta olevista siis). Nyt on kyllä vähän ongelma, kun on eräs tyttö, jota tyttäreni selvästi inhoaa (on kiusannut ja nimitellyt), että miten tehdään hänen kanssaan... Ja eräs tyttö, joka kutsui lähes kaikki muut synttäreilleen paitsi tyttäreni, periaatteesta en haluaisi häntä kutsua. Mutta viime peleissä annan kuitenkin lapseni itse päättää, katson vaan, että ei paisu liian suureksi, ja tosiaan ei jätetä vain jotain yhtä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi