Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä oli teidän ihan ensimmäiset raskausoireet?

Vierailija
11.06.2017 |

Vai olitteko ihan oireettomia alun?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin ruokaan tuli himo, jota ei normaalisti ole.

Vierailija
22/48 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelu, hajuherkkyys ja etominen, väsymys, nännit kokoajan pystyssä. Tämä viimeinen oli jo ennen kun tein plussatestin, muut tulivat sitten joitain viikkoja myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin nenä tukossa ja se kauhea väsy. Nukuin 10h unia ja vielä 2h päikkärit

Onneksi olin lomalla niim pysty nukkumaan

Vierailija
24/48 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvonneet ja kipuilevat rinnat sekä kutiavat nännit. Voimakkaammin kuin ennen menkkoja. Sit jäikin menkat pois ja tuli lamaannuttava väsymys.

Vierailija
25/48 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvi maistui ihan kuselta, pari päivää tästä alkoi menkkakipujen tapaiset alavatsakivut, sitten yleinen pahoinvointi.

Vierailija
26/48 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuntenut kaikkina kolmena kertana kiinnittymisen noin viikko hedelmöittymisen jälkeen. Niin kova vihlaisu kohdussa että on vienyt jalat alta. Siitä alkanut hiljalleen oireita ja viikon päästä plussa testiin. joku tulee tänne huutamaan kohta ettei sitä voi tuntea mutta kaikkien kropat on erilaisia ja itse tunsin selkeesti.

Vierailija
27/48 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin sen sinä hetkenä kun siittiö sukelsi munasoluuni. Sellainen hurjan iloinen olo.

Vierailija
28/48 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin kerran, silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Vierailija
29/48 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleleminen! Olin Espanjassa elokuun helteiden aikaan ja harmittelin kun en ollut ottanut villatakkia mukaan. Hotellissa laitoin ilmastoinnin pois päältä ja siivooja aina laittoi sen takaisin. Pyysin myös täkkiä ja kyllä ne kysyi että oikeastiko :D

Vierailija
30/48 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvotus. Menin hissiin, josta poistui hajuvettä käyttänyt nainen. Tuli tosi kuvottava olo ja sanoin miehelle, että täytyy tehdä raskaustesti, kun kuvotti hississä. Ja plussa oli.

Vierailija
31/48 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuherkkyys ja metallin maku suussa.

Vierailija
32/48 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka on aina ollu rintojen arkuus. Sit jää menkat pois ja tulee pahoinvointia. Sitten heti perään jo järkyt liitoskivut.

Vierailija
33/48 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/48 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieretti ja lauantaiaamuisin myös oksetti.

Vierailija
35/48 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisia ei tullut ajallaan, kuten yleensä. Sitten alkoi jotenkin sellainen outo etova olo, ns. kissanpierun maku suussa.  Sitten aivan järkyttävä väsymys. Töistä kun tulin kotiin, niin ei muuta kuin pötköttelemään.  Sitten kun en vielä tiennyt olevani raskaana kerran töissä alkoi jotenkin heikottamaan ja verta vuoti nenästä, ja luulinkin, että nyt on jotain vakaa tapahtumassa.  Mutta miltei samantein seuraavana aamuna käytyäni neuvolassa otattamassa raskaustestin, niin sitähän se. Olin siis ensiraskauden alkuoireiden pauloissa.  Tietyt tutut ruoat alkoivat etomaan, en pystynyt kahvia juomaan koko raskausaikana. Parisen viikkoa oli etovat olo miltei koko ajan. Söin korppuja ja imeskelin appelsiinin makuisia mehujäitä putkeen.  

Pahoinvointi etenkin aamuisin oli seuranani kokonaiset 7 ensimmäistä raskauskuukautta.  Sitten jossakin vaiheessa vatsan pyöristyessä aina vaan isommaksi palloksi tuli närästysvaihe.  Sitä kesti sinne saakka, kunnes loppuraskauden aikana kumpu lasehti alemmas synnytyksen lähestyessä.  Gynekologi lohdutteli pahoinvointiin viitaten, että mitä pahempi olo, niin sitä upeammin sujuisi synnytys.

Sitä vaan olen ihmetellyt kaksi lasta synnytettyäni, että miten nopeasti ihminen unohtaa kaikki negat asiat raskauden ja itse synnytyksenkin aikana, ja ryhtyy hommaan vielä uudestaan.

Vierailija
36/48 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repäisykivut

Vierailija
37/48 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolmannen orgasmin kun tindermies laukesi toistamiseen paljaalla sisälleni.

Vierailija
38/48 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat muuttuivat todella aroiksi. Nännit turposivat. 

Vierailija
39/48 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo paineen tunne alavatsassa ja vihikoiran hajuaisti.

Vierailija
40/48 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin ryypätessäni ottaa pillerini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän