Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helv.... nyt jäi mies kiinni! Tölläsi jonkun edessä kävelevän teinitytön peppua.

Vierailija
11.06.2017 |

Luuli, että aurinkolasit päässä sai katsoa "salaa.. Hieman lyhyempänä ja vähän miehen vieressä (takasivulla) kävelin, joten näin pienestä raosta sivulta, missä silmät olivat.

No katse oli etuvasemmalla, jossa käveli n. 14-17v teini kireet trikoot jalassa. Katse kesti kauan.

Mieheni on 44v.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmen teinin isänä kiinnitän kyllä hetkeksi huomion tuollaiseen, mitä sitten? 

En ole kosimassa, en kourimassa enkä hyökkäämässä sapeli tanassa kimppuunkaan, tilanne ohi sekunnissa

ja siinäpä se koko draama olikin.

Jos joku nainen sanoo, ettei vilkaisisi sporttista nuorta miestä tiukoissa trikoissa, valehtelee tai on sokea.

En ole sokea,en valehtele mutta en kattele nuoria. Ihan jo äitinä en pystyisi. Voisin olla niiden äiti. Ällöttävä ajatuskin.

Ihan aikuisia katon jos sille päälle satun. Mut yleensä mulla on ihan muut intressit,kun olen liikkeellä. Ei ehdi toljottamaan .

Eli valehtelet siis. Ja mainittakoon, että minä puhuin vilkaisusta, en tuijottamisesta.

Ja toisekseen, mistäpä sitä tietää onko edessä oleva hanuri 17- vain 35-vuotiaan? Edelleen sekunnin tai murto-osan vilkaisun perusteella.

Vierailija
102/111 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on mies, ja heräsit vasta nyt siihen, että se on mies?

Jaahas. Se ,että on mies niin oikeuttaa toljottamaan pers..?

No ,oikeuttaako naista (eli vaikka minua) naisena toljottamaan teinipoikien etumusta? Eli se ei oo yhtään pervoa tai häiritsevää ?

Ei se oo jumakeuta mikään selitys millekään,että on MIES!

Tämä. Kunnon debiilit kommentoimassa tässä ketjussa, että terve mies toljottaa poikkeuksetta silmät kiiluen lasten (joita muuten 14-17 vuotiaat ovat. Ihan vaan tiedoksenne, jos oma ymmärrys on jotenkin rajallista) pyllyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuo ovat suhteessa niitä kuuluisia red flagejä. Ei tehdä  lapsia miehen kanssa, jolla on seksuaalisia mieltymyksiä lapsia kohtaan

Teini ei ole lapsi

Vierailija
104/111 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi oksettava ukkeli. Tuijottelee lapsia seksuaalisessa mielessä.

Teini ei ole lapsi

Vierailija
105/111 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikenlaiset miehet töllää pikkutyttöjä sortseissaan kesäisin

Teini ei ole mikään pikkutyttö

Vierailija
106/111 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ,oikeuttaako naista (eli vaikka minua) naisena toljottamaan teinipoikien etumusta? Eli se ei oo yhtään pervoa tai häiritsevää ?

Tämä. Kunnon debiilit kommentoimassa tässä ketjussa, että terve mies toljottaa poikkeuksetta silmät kiiluen lasten (joita muuten 14-17 vuotiaat ovat. Ihan vaan tiedoksenne, jos oma ymmärrys on jotenkin rajallista) pyllyjä.

Teini ei ole lapsi vaan teini. Valoja päälle.

Vierailija
107/111 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinit teinien kanssa kirjoitti:

Nyt puhutaan lapsista joilla on ihan Suomen lain mukaan suojattu lapsuus. Se laki on siksi, että se suojelee lapsia näiltä "seksisediltä". Tietysti nuoret hakevat omaa seksuaalisuuttaan oman ikäisten kanssa, mutta siihen eivät kuulu aikuiset sedät, jotka on rikoslain nojalla suljettu pois lasten kehitystä häiritsemästä.

Nuorten persettään esittelevien ei pidä olla niin tyhmiä, että luulevat vain oman ikäistensä kiihottuvan/innostuvan näkemästään. 

Vierailija
108/111 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni jäit ite.

Vierailija
109/111 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi oksettava ukkeli. Tuijottelee lapsia seksuaalisessa mielessä.

Teini ei ole lapsi

Alaikäinen on lakien mukaan lapsi.

Vierailija
110/111 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oon ihan tämmönen tavallinen NAINEN ja tuijotan teidän 14 v. Niko Petterin peni...kun se niin mukavasti pullottaa" eli ihan normaalia vai,?

Koska oon nainen. Sehän nyt kuuluu asiaan..vai kuuluuko?

Ethän sä Nikon ikää tiedä silloin kun tuijottelet hänen upeaa pullotustaan. On ihan normaalia.

Vierailija
111/111 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas käsitys joillan. Sairainta on jos tuollaisilla saman ikäisiä teinejä huollettavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan