Ei helv.... nyt jäi mies kiinni! Tölläsi jonkun edessä kävelevän teinitytön peppua.
Luuli, että aurinkolasit päässä sai katsoa "salaa.. Hieman lyhyempänä ja vähän miehen vieressä (takasivulla) kävelin, joten näin pienestä raosta sivulta, missä silmät olivat.
No katse oli etuvasemmalla, jossa käveli n. 14-17v teini kireet trikoot jalassa. Katse kesti kauan.
Mieheni on 44v.
Kommentit (111)
"Oon ihan tämmönen tavallinen NAINEN ja tuijotan teidän 14 v. Niko Petterin peni...kun se niin mukavasti pullottaa" eli ihan normaalia vai,?
Koska oon nainen. Sehän nyt kuuluu asiaan..vai kuuluuko?
Vierailija kirjoitti:
Joo nyt näkyy tytöillä persposket kunnolla. Eilen kun pyöräilin näin just tommosen teinin ja kyllä kattelin koko ajan minkä kykenin. Tervetuloa todellisuuteen. Viidakon vanha sanonta on että kun karvat kasvaa on jo ajeltavassa kunnossa. T. m 42
Mulle kasvoi karvat 9-vuotiaana. Ajelisitko kolmosluokkalaista?
Toivottavasti teillä kaikilla pervoilla on tyttöjä..voitte siitä miettiä,että miten kiva siitä tytöstä on,kun setämiehet tuijottaa
Kolmen teinin isänä kiinnitän kyllä hetkeksi huomion tuollaiseen, mitä sitten?
En ole kosimassa, en kourimassa enkä hyökkäämässä sapeli tanassa kimppuunkaan, tilanne ohi sekunnissa
ja siinäpä se koko draama olikin.
Jos joku nainen sanoo, ettei vilkaisisi sporttista nuorta miestä tiukoissa trikoissa, valehtelee tai on sokea.
Terve mies nauttii 17v teinityttöjen pyöreistä perseistä.
Onhan se säälittävää kun pappa-ikäinen tuijottaa alaikäisiä tyttöjä. Eiköhän se ole parempi että oman ikäiset keskenään kisailevat.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se säälittävää kun pappa-ikäinen tuijottaa alaikäisiä tyttöjä. Eiköhän se ole parempi että oman ikäiset keskenään kisailevat.
17v ei ole alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
En ole kosimassa, en kourimassa enkä hyökkäämässä sapeli tanassa kimppuunkaan, tilanne ohi sekunnissa
Jos joku nainen sanoo, ettei vilkaisisi sporttista nuorta miestä tiukoissa trikoissa, valehtelee tai on sokea.
En ole sokea,en valehtele mutta en kattele nuoria. Ihan jo äitinä en pystyisi. Voisin olla niiden äiti. Ällöttävä ajatuskin.
Ihan aikuisia katon jos sille päälle satun. Mut yleensä mulla on ihan muut intressit,kun olen liikkeellä. Ei ehdi toljottamaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17v ei ole alaikäinen.
"Alaikäinen on ihminen, joka ei ole täyttänyt täysivaltaiselta henkilöltä edellytettyä ikää. Näin ollen alaikäinen on siis vajaavaltainen.. Suomen lainsäädännön mukaan henkilö katsotaan täysivaltaiseksi hänen täytettyään 18 vuotta, ellei hän ole holhouksen alainen."
Vierailija kirjoitti:
EI millään pahalla, mutta sellaiset parikymppiset nuoret miehet näyttävät ihan lapsilta. Voin kyllä nähdä heidät ja katsoa heitä, mutta en vilkaise sillä silmällä. Näen heidät lapsina. Sen näkee jo kasvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo nyt näkyy tytöillä persposket kunnolla. Eilen kun pyöräilin näin just tommosen teinin ja kyllä kattelin koko ajan minkä kykenin. Tervetuloa todellisuuteen. Viidakon vanha sanonta on että kun karvat kasvaa on jo ajeltavassa kunnossa. T. m 42
Mulle kasvoi karvat 9-vuotiaana. Ajelisitko kolmosluokkalaista?
Yksi aikuinen mies yritti päästä ajelmaan minua 14-vuotiaana... vieläkin oksettaa ajatella millaisia pedoja jotkut miehet ovat
Vierailija kirjoitti:
Nam, teiniperseet parhaita.
Varsinkin jos ovat verhottuina tiukkoihin farkkuihin.
Sun miehesi tykkää sitten vähän nuoremmista. Toivottavasti jää kuolaamisen asteelle.
nuo ovat suhteessa niitä kuuluisia red flagejä. Ei tehdä lapsia miehen kanssa, jolla on seksuaalisia mieltymyksiä lapsia kohtaan
Mutta hei. Eihän hetken ihastuksessa ole mitään pahaa vaan päinvastoin, sanovat. Sairastahan tuollainen on.
Hyi oksettava ukkeli. Tuijottelee lapsia seksuaalisessa mielessä.
kaikenlaiset miehet töllää pikkutyttöjä sortseissaan kesäisin
Vierailija kirjoitti:
kaikenlaiset miehet töllää pikkutyttöjä sortseissaan kesäisin
Ja tiirailevat uimarannalla aurinkolasien takaa fantasioiden. Ei ihme että tuollaisilla elämä sekaisin.
Nam, teiniperseet parhaita.