Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsempatkaa mua! Oon melkein taas laittamassa viestiä ihastukselle joka pitäs unohtaa!

Vierailija
11.06.2017 |

Oon naimisissa ja ihastunut toiseen. Oon ollut kokonaiset 6 viikkoa ottamatta yhteyttä muut nyt oon tänään jo monta kertaa avannut whatsappin ja meinannut kirjoittaa. Mun on pakko päästä tosta miehestä. Ei auta numeron poisto koska laitan sen sinne takasin jos sen poistan😬

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista numero niin katoaa myös whatsupista. Näin itse tein kun ihastus oli yksipuolista. Kuukauden jälkeen jo unohtaa ihmisen.

Vierailija
2/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuli joku pakkomielle kertoa ihmiselle vuosien takaa asiat, joita en koskaan kertonut. Kirjoitin ne, mutta en ole (ainakaan vielä) lähettänyt. Se kuitekin helpotti, kun muodosti sanat paperille sen sijaan, että ne olisivat vain ajatuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poista numero niin katoaa myös whatsupista. Näin itse tein kun ihastus oli yksipuolista. Kuukauden jälkeen jo unohtaa ihmisen.

Näin on..

Vierailija
4/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeistä tilanne,kun olet vielä naimisissakin.Mies pitää sua kyllä lopultaan pöljänä,kun varattuna viestittelet.Ei ainakaan sua itselleen sitten ottaisi.

Vierailija
5/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kusipää ei sua arvosta. Ei se edes vastaisi.

Vierailija
6/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli kumppanisi puolesta. :(

Vierailija
7/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole ainakaan kuukaudessa päässyt aina ihastuksesta yli. Viimeisimmästä ihastuksesta en ole päässyt vieläkään, vaikka karu totuus suhteen mahdottomuudesta iski tammikuulla. Vieläkin tuijottelisin hänen viestejään, jos ne eivät olisi kadonneet puhelimen vaihdon myötä. Eilen viimeksi silmät kostuivat, kun hän tuli mieleeni.

Vierailija
8/8 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kaikki viestit sekä yhteystiedot. Kyllä se siitä unohtuu, kun hommaat muuta tekemistä. Ihastuksesi kohteella on varmasti vapaitakin naisia kierroksessa.