Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näet ruman tai lyhyen miehen treenatulla kropalla, niin...

afbbbbbb
11.06.2017 |

Jos näet ruman tai lyhyen miehen treenatulla kropalla, niin luuletko että hän yrittää kompensoida?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin olisin viimeksi nähnyt ruman tai lyhyen miehen. Kiinnitän huomioni vain ihmisiin, joissa on jotain mikä huomioni herättää. Muuten uppoudun esimerkiksi metrossa someen.

Vierailija
2/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hekin voivat pitää itsestään huolta.

Vierailija
4/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

bodaus on pakkosyöntiä ja pakkotreenia mikä on aivan eri asia kuin treeni hyvän olon vuoksi

Vierailija
5/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tullut ajatelleeksi. Enpä ikinä katsokaan "oho kun on ruma/lyhyt bodari. Sen on pakko kompensoida rumuutta/lyhyyttä!".

Vierailija
6/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä voi miehelle laittaa pussin päähän seksin aikana jos ei naama miellytä.

Vierailija
7/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaiken pitäisi kompensoida jotakin? Ja mitä sitten vaikka kompensoisikin?

Vierailija
8/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lyhyt bodattu mies. Joidenkin mielestä ehkä ruma mutta minulle maailman komein. En ymmärrä miksi hänen pitäisi kompensoida jotain kun penis on kookas jahän osaa sitä käyttää.

Vierailija
9/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit itse lyhyt tai ruma mies, ajattelisitko, että ei kannata treenata, koska joku voisi ajatella, että kompensoin sillä puutteitani, joten jäänpä sohvalle makaamaan ja juomaan kaljaa, koska en kuitenkaan tule koskaan saamaan naista.

Ai mitä, et vai?

Vierailija
10/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan siitä millainen ihminen on kyseessä. Jotkut kompensoivat ja ovat muutenkin ylimielisiä ihmisiä, heistä sen huomaa. Sitten taas osa treenaa samasta syystä kuin minkä tahansa pituiset.

Vierailija
11/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen jotenkin kasvosokea, mutta harva on erityisen ruma tai kaunis.

Lyhyet miehet huomaan, kun tunnen niin paljon miehiä ja he keskustelevat pituudesta (ja koosta) ihan koko ajan. Lyhyitä treenaamattomia miehiä voi luulla nuorekkaiksi, mutta treenattu lyhyt mies on ilmiselvä manlet.

Vierailija
12/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla on kummalliset antipatiat lyhyitä miehiä kohtaan. Jopa vihamieliseltä tuntuu tuo suhtautuminen toisinaan. Tästä asiasta puhutaan mediassa liian vähän, tai siis siitä ei taideta puhua koskaan.

Vierailija
13/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla on kummalliset antipatiat lyhyitä miehiä kohtaan. Jopa vihamieliseltä tuntuu tuo suhtautuminen toisinaan. Tästä asiasta puhutaan mediassa liian vähän, tai siis siitä ei taideta puhua koskaan.

Ei kai siitä voi puhua, koska hyvin harva nainen kehtaisi myöntää, että syrjii lyhyitä miehiä parinvalinnassaan ja muutenkin.

Vierailija
14/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen jotenkin kasvosokea, mutta harva on erityisen ruma tai kaunis.

Lyhyet miehet huomaan, kun tunnen niin paljon miehiä ja he keskustelevat pituudesta (ja koosta) ihan koko ajan. Lyhyitä treenaamattomia miehiä voi luulla nuorekkaiksi, mutta treenattu lyhyt mies on ilmiselvä manlet.

Manlet on halventava ilmaisu lyhyestä miehestä, joka käyttäytyy ylimielisesti ja yrittää vaikuttaa todella miehekkäältä ja tehdä itsestään isoa.

Vierailija
15/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lyhyt bodattu mies. Joidenkin mielestä ehkä ruma mutta minulle maailman komein. En ymmärrä miksi hänen pitäisi kompensoida jotain kun penis on kookas jahän osaa sitä käyttää.

Pitäisikö pientä penistä kompensoida jos iso penis kompensoi?

Vierailija
16/16 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä. Kaikki tapaamani lyhyet miehet ovat olleet pohjimmiltaan epävarmoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme