Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkään vauvaa voi pitää tyhjässä ammeessa (vaipat loppui)

Vierailija
11.06.2017 |

Olen lastenhoitajana enkä nyt pääse kauppaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä?? Miksi pitäisit vauvaa tyhjässä ammeessa?!

Vierailija
2/12 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei voi olla totta. Vauva vintille ja sitten sotkut vaan siivotaan.

Älä hoida kenenkään lapsia jos omankaan hoito ei suju, olet omia lapsia varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
4/12 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikse nyt niin, että Ylilauta on suljettu? Siitäkö nää vamma-aloitukset nyt oikein ilmestyi? Voi luoja.....

Vierailija
5/12 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se syytikkään

Vierailija
6/12 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa paska. Mä en kenenkään pastoja siivoa. Ammeesta huuhtelen ne vaan alas.

Vierailija
7/12 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pöksyihin vaikkapa vanha pyyhe. Ja pane vauva vaunuihin ja lähde käymään kaupassa, hakemassa niitä vaippoja.

Kyllä mä ensisijaisesti vastuuttaisin vauvan vanhempia siitä, että vaippoja on riittävästi kotona. En lastenvahtia. Tämä siis kommenttina kakkoselle, joka vaikuttaa olevan humalassa tai muuten sekaisin.

Vierailija
8/12 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyspakkauksessa on avataan aina ollut mukana kestovaippoja. Soitto vanhemmille missä ne on piilossa. Et tietenkään itse niitä pese mutta pääsee vauva pois ammeesta.

Vierailija
9/12 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikse nyt niin, että Ylilauta on suljettu? Siitäkö nää vamma-aloitukset nyt oikein ilmestyi? Voi luoja.....

Siitä on kysymys. Ylilaudan jonnet parveilevat hämääntyneinä ja tokkurassa ympäri muita palstoja kuin pesästä karkoitetut ampparit kesän lähestyessä loppuaan.

Vierailija
10/12 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakaa paska. Mä en kenenkään pastoja siivoa. Ammeesta huuhtelen ne vaan alas.

Viemäri menee tukkoon, jos sinne pastoja laitat.

Vierailija
11/12 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä pöksyihin vaikkapa vanha pyyhe. Ja pane vauva vaunuihin ja lähde käymään kaupassa, hakemassa niitä vaippoja.

Kyllä mä ensisijaisesti vastuuttaisin vauvan vanhempia siitä, että vaippoja on riittävästi kotona. En lastenvahtia. Tämä siis kommenttina kakkoselle, joka vaikuttaa olevan humalassa tai muuten sekaisin.

En ole humalassa, en edes käytä alkoholia.

Käsitin että vauva on oma lapsi ja sitten on hoidossa joku isompi lapsi.

Ilmeisesti tuo vauva on sitten hoidettava.

Omani ovat teinejä ja kyllä oli ihan normaalia antaa vauvalle ilmakylpyjä, suotavaakin.

Jos vauva on se hoidettava niin sitten vauvan kanssa vaan kauppaan, ei se ole niin vaikeaa. Ja jotain suojaksi.

Yleensä kyllä varmistetaan missä on kaikki tavarat mitä vauva tarvitsee.

Sanoisin että kaikki ei ole ihan hyvin.

Kaksi lasta kasvattanut ja ikinä ei ole vaipat loppuneet kesken. Kertoo kyllä jostain.

Vierailija
12/12 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainio teoria! Jos vamma-aloitukset olisivat ihan täysillä kulkevien mammojen tekemiä, niin johan tässä menettäisi toivonsa kansamme suhteen. :D

Ylilaudan toimimattomuuden lisäksi idiootti-aloitusten takana voi olla myös PS:n puoluekokous. Hommafoorum on kaatunut ja/ tai pienessä pöhnässä olevat persut ovat nyt kotimatkalla eivätkä keksi muuta tekemistä kuin puhelimensa runkkaamisen.

Kakkosen viesti oli hauska: "vauva vintille". Jos vauva on vintillä, hän ei pissatessaankaan häiritse lapsenvahtia, joka on pysytellyt viisaasti alakerrassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän