Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso kynnys lähteä kuntosalille!!??

29.03.2006 |

Olen aivan rapakunnossa. En ole harrastanut mitään liikuntaa kahteen vuoteen. Painoa on tullut liikaa (160/70) ja riittäisi että tiputtaisin 10kg pois.

Kuntosali olisi kiva aloittaa , koska tiedän että joku jumppa on rääkkäystä tällä kunnolla. Mutta!! mistä repiä se motivaatio.. tai ei niinkään motivaatioista ole kyse(olen niin kyllästynyt näihin kiloihin) vaan siitä että mulle on tosi iso kynnys lähteä kuntosalille. Tunnen itseni rumaksi lehmäksi, joka lähtee sinne nyt trimmattujen kauniiden ihmisten kanssa polkemaan kuntopyörää..

Olen pitkittänyt ja pitkittänyt tätä " lähtöä" ja oikeasti ottaa päähän oma huono itsetunto ja kuntosali" pelko"

Vinkkejä???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laidasta laitaan. Susta tuntuu vaan siltä että kaikki tuijottais sua. Älä suotta, ajattelet vaan itseäs ja oot ylpeä että oot aloittanut kuntosaliharjoittelun. Kun sinne yhden kerran menee, niin ei se enää sen jälkeen ole vaikeaa. Kokemusta on. Itse tykkään käydä mieluiten aamupäivällä tai päivällä kun ei ole niin paljon ihmisiä. Illalla en käy koskaan.

Vierailija
2/6 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntosaleilla tosiaan käy monenlaisia ihmisiä...Itse en tosin ole myöskään käynyt tätä todistamassa motivaation puutteen takia =)) Mutta todellakin tiedän sinua numeroiden perusteella " isompia" ihmisiä, jotka käyvät ns. keskustan " hienosto" saleilla, joissa varmasti on myös niitä langanlaihoja ja trimmattujakin tapauksia. Joten rohkeasti vain!!!! Niin minäkin kovasti yritän lähteä salille =)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitoilla 172/88 kynnys oli myös korkea ja kun täällä pääkaupunkiseudulla suurin osa paikoista vielä vaati samantien vuoden jäsenyyden... viimein löysin mukavan, pienehkön salin jonne pääsi vielä 10 kerran kortilla ja siitä lähti urheiluinnostus! Aluksi painin kuntosalilla painojen ja laitteiden kanssa mutta hyvin pian löysin spinning-tunnit. Spinning on siitä mukava laji, että siinä ei tuo ylipaino haittaa eikä tunnu kuten jumpassa ja jos menee takariviin, ei ole ketään takapuolellakaan vahtaamassa ;) Nyt en voi elää ilman kolmea viikottaista spinning-tuntiani ja oikein odotan jo seuraavaa tuntia kun edellinen on lopussa!

Toivottavasti sinäkin löydät urheilukipinän pian!

Emo

Vierailija
4/6 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että tämä " lehmä" osti juuri uudet pirteän väriset jumppavaatteet, istuvat trikoot, joissa liikkuminen on entistäkin innostavampaa :)

Paino on edelleen samoissa, mutta kaventumista on tapahtunut ainakin reisissä ja olo on uskomattoman energinen entiseen verrattuna. Suosittelen, että kiskot trikoot jalkaan ja painelet salille. Jo tänään!

Emo

Vierailija
5/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä trimmatut neitoset siellä salilla ovat saattaneet itsekin olla samanlaisia joskus, kun nyt tunnet itsesi.

ja se sali missä minä käyn niin siellä ei todellakaan katsota sillä silmällä toisia liikkujia. tietty on siellä aina joku joka näin tekee, mutta todella typerää mielestäni.

ja muuten... itse olen 159cm ja painoa oli ennen salia ja spinningiä 72kg ja olihan se " noloa" mennä sinne salille, mutta...

nyt painoa on 66kg 3kk käyntien jälkeen :)

suosittelen muuten lämpimästi, että joku salilla tekee sulle hlö kohtaisen ohjelman, jos seillä sellaista mahdollisuutta on.

ja vielä... jos mahdollista niin kokeile spinningiä :) se vie mennessään ja tekee erityisesti hyvää pepulle ja jaloille ;)

itse käytän CMS-clubin salia omalla paikkakunnalla...että jos sellainen löytyy niin suosittelen ;)

Vierailija
6/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman jänskätti ottaa vuoden jäsenyys... sepä siinä juuri onkin, että onpahan ' pakko' käydä kuntoilemassa, koska joka kuukausi siitä maksaa.

Minä innostuin suuresti pace-tunneista (netistä löytyy hakusanalla hyvin tietoa millaisesta kuntoilusta on kyse). Meidänkin kuntoilupaikassa käy monen kokoista liikkujaa, eikä siellä kukaan varmasti aloittelijaa pitkin nenän vartta katso! Minäkin vain tuumastin rohkeasti pace-ohjaajalle, että olen ekaa kertaa täällä, niin kertoisitko miten tämä homma menee. Ja aina siellä on joku uusi tulokas tunneilla ja aina heidät otetaan lämpimästi vastaan.

Terv. Liikuntainnostuksen löytänyt Helkastiina, joka ei lukeudu niihin trimmattuihin vartaloihin... vielä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi