Miten ostan Prismasta tiskiharjan?
Ongelma on todellinen. Ajattelin mennä itsepalvelukassan kautta ja napata siitä muovipussin suojaksi, mutta eipä toimi. Tiskiharja yksin muovipussissa ei näytä uskottavalta pussilta (ohut). Haluan selvitä pienillä kustannuksilla joten en viitsi ostaa mitään ekstraa vain saadakseni paksumman pussin. Niin siis tietenkään en voi kantaa tiskiharjaa parkkipaikalle ilman näkösuojaa, jos se ei käynyt vielä selväksi...
Onko ideoita?
Kommentit (34)
Ota joku ruokaohjelehti, joita saa ilmaiseksi, ja laitat sen suojaksi siihen asti, kun menet kassalle. Se toimii suojana myös ohuessa pussissa, kun käärit sen rullalle.
Siis miksei tiskiharjaa saa nähdä?
Tekeekö aloittaja oikeasti lomareissuja Prismaan?
Laita pussin kanssa laukkuun, miksi se on niin vaikeaa?
Ota kotoa ostoskassi?
Jos olet jo kaupassa, niin toi reseptilehti on hyvä.
Ei tuossa ap:n ongelmassa ole mitään järkeä. Provo.
Ne näkee, että ostin tiskiharjan. Nyt ne varmaan ajattelee, että olen ihan luuseri, kun pesen tiskit. Köyhänä ne mua pitää, käsin tiskaan tiskit, kun ei astianpesukonetta ole.
Vierailija kirjoitti:
Ne näkee, että ostin tiskiharjan. Nyt ne varmaan ajattelee, että olen ihan luuseri, kun pesen tiskit. Köyhänä ne mua pitää, käsin tiskaan tiskit, kun ei astianpesukonetta ole.
Eli ongelma on, mutta se ei ole tiskiharja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ongelma on, mutta se ei ole tiskiharja.
En siis ole ap, kuvailin vaan mitä ap:n päässä mahdollisesti liikkuu... Kun ei ketään oikeesti kiinnosta ap, että sulla on tiskiharja parkkipaikalla. Kukaan tuskin ehtii edes huomata.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ap:n ongelmassa ole mitään järkeä. Provo.
Älä saatana! :O
Ap, miten sinulta onnistuu wc-paperin osto? Jokuhan voi ajatella että käyt vaikka paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Tiskiharjoja on muillakin joilla on astianpesukone. Esim isot kattilat ja paistinpannut ei mene koneeseen joten ne pitää tiskata harjalla.
Missä ihmeen tuppukylässä asut jos pelkäät että naapuri näkee?
Ainoa asia jonka pidän nolona ostaa ovat corega-tabsit. Mulla ei ole proteeseja mutta vaimolla on hammaskisko ja ne pitää puhdista samoilla aineilla kuin proteeseja. Proteeseja nykyään on vain 40-luvulla ja sitä ennen syntyneillä ellei ole tosi köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miten sinulta onnistuu wc-paperin osto? Jokuhan voi ajatella että käyt vaikka paskalla.
HYI! Käykö AP paskalla!? Ällöttää ajatus ja kiitos sinun se on päässäni nyt.
Te tosikot nyt vähän niinku pilasitte tän.
Mä laitan aina miehen ostamaan meidän tiskiharjat. Jos on ihan pakko ostaa itse, niin ostan naapurikaupungista ja niin, että kärry on täynnä muitakin ostoksia.
Älä sitten käytä bonuskorttia kun voi olla että sitten jää tilin tietoihin mitä olet ostanut!
Ongelma on siinä, että ap haluais ostaa Prismasta hieromasauvan muttei kehtaa. On todennäk helluntailainen tai muu hihhuli. Tiedän tapauksia. Tiskiharjasta puhuminen on käytännöllisempää.
Onko se pakko ostaa Prismasta? Jos meet näihin aikoihin johonkin pikkukauppaan, niin siellä on lyhempi matka osastolta kassalle ja vähemmän ihmisiä. Pyöräile vaikka jonnekin kauemmaksi, missä ei ole tuttujasi. Se on tietty kyllä niissä kalliimpi kuin Prismassa.
Tiedän tuskasi! Itse ottaisin kassalta paperipussin harjalle: ei näy ja on tarpeeksi kevyt kantaa. Tsemppiä! <3