Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme saa vanhemmat miehet deittisivustoilla laittamaan viestiä nuorille naisille joiden ikähaarukkaan vanhat miehet eivät mahdu?

Vierailija
11.06.2017 |

Itsellä esimerkiksi yläikäraja on 28 ja silti jopa 60+ miehet laittaa viestiä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on se käsitys, että he eivät ole "ikäpolvensa edustajia". Siksi heidän pitää saada itseään nuorempi nainen.

Vierailija
2/34 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä siinä vistin lähettämisessä menettääkään. Eivät taida kovin pitkiä viestejä laittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut muinaisen sanonnan, jonka mukaan miehet ovat munansa vietävissä ja se sumentaa heidän järkensä.

Jostain syystä tuollaiset miehiä halventavat sanonnat ovat vielä nykyisinkin ihan yleisesti hyväksyttyjä, vaikka naisten kohdalla puhuttaisiin misogyniasta. Tasa-arvo ei etene kovin tasa-arvoisesti.

Vierailija
4/34 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut muinaisen sanonnan, jonka mukaan miehet ovat munansa vietävissä ja se sumentaa heidän järkensä.

Jostain syystä tuollaiset miehiä halventavat sanonnat ovat vielä nykyisinkin ihan yleisesti hyväksyttyjä, vaikka naisten kohdalla puhuttaisiin misogyniasta. Tasa-arvo ei etene kovin tasa-arvoisesti.

No ainakaan niitä 60+ ukkoja ei vienyt järki tai lukutaito. :D

No en tiedä mikä vei, mutta on tuo vähän kumma perustelu sukupuolen halventamiselle. Niin kuin ei naisista löytyisi yksilöitä, jotka sopivat kaikkiin mahdollisiin naisia halventaviin stereotypioihin.

Vierailija
5/34 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia vaivaa, kuvittelevat itsekin olevansa parikymppisiä.

Vierailija
6/34 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevat etteivät häviä mitään?

Vierailija
7/34 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä miehiltä? Mä haluan kuulla mitä ne vastaa :)

Vierailija
8/34 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuttaisiko misogyniasta jos +60 eukot laittaisivat viestejä nuorille miehille?

Vierailija
9/34 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuttaisiko misogyniasta jos +60 eukot laittaisivat viestejä nuorille miehille?

Puhuttaisiin misogyniasta, jos tuota kommentoitaisiin sanomalla, että naiset ovat pillunsa vietävissä ja se sumentaa heidän järkensä. 

Vierailija
10/34 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy niiltä miehiltä? Mä haluan kuulla mitä ne vastaa :)

Kysyin. Koki olevansa paljon parempi kuin ikähaarukkaani kuuluvat klopit ja että hänen kohdallaan ehdottomasti pitäisi tehdä poikkeus. :'D

Joo ei kiitos.

Vierailija
11/34 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Parhaiten on mieleen jäänyt itseäni n. 30 vuotta vanhempi mies joka olisi halunnut (vielä yhden) lapsen ja tiedusteli että olisinko halukas ryhtymään äidiksi!

Oli kyllä hyvin asiallinen ja pitkä viesti mutta jouduin kohteliaasti kieltäytymään :D

Toinen ihmetyksen aihe treffipalstoilla on ollut miehet jotka ottavat yhteyttä satojen kilometrien päästä. "Joo, kyllä mä voisin ajaa täältä Utsjoelta Espooseen sua panemaan..." Onko nyt ihan vaivan arvoista vai eikö sitä pi***a tosiaan löydy lähempää?!

N32

Vierailija
12/34 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmoinen nuorekas kuuskymppinen.😁

Vierailija
13/34 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ahdistelen kaikkia yli 16-vuotiaita hyvännäköisiä miehiä.

En VOI sille mitään, että genitaalini pakottaa tilanteeseen! :D

N52

PS Näytän tietenkin poikkeuksellisen nuorelta ja olen tottakai äärettömän tyttömäinen

Hyvä sulle. Miehet ei itke, vaikka vanhemmat naiset lähestyisivätkin.

Vierailija
14/34 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilevat kepillä jäätä jos joku hölmö menisi vipuun.

Vierailija
15/34 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadunlakaisijat-kauhukomediassa Arvo Kyyrölä kirjoittaa kotiin "yrittänyttä ei täällä stadissa laiteta".

Vierailija
16/34 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen menee vipuun,niin rumilla miehillä on kauniita naisia.

Vierailija
17/34 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Parhaiten on mieleen jäänyt itseäni n. 30 vuotta vanhempi mies joka olisi halunnut (vielä yhden) lapsen ja tiedusteli että olisinko halukas ryhtymään äidiksi!

Oli kyllä hyvin asiallinen ja pitkä viesti mutta jouduin kohteliaasti kieltäytymään :D

Toinen ihmetyksen aihe treffipalstoilla on ollut miehet jotka ottavat yhteyttä satojen kilometrien päästä. "Joo, kyllä mä voisin ajaa täältä Utsjoelta Espooseen sua panemaan..." Onko nyt ihan vaivan arvoista vai eikö sitä pi***a tosiaan löydy lähempää?!

N32

En ihmettele, jos ei löydy jostain Utsjoelta, kun ei sitä moni löydä edes pk-seudulta.

Vierailija
18/34 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän luulo on nuorilla kaksi/kolmekymppisillä koltiaisilla, että kaikki viisikymppiset naiset ovat kiinnostuneita heistä?? Hyi hitto, arvostan elämänkokemusta (seksissäkin).

Vierailija
19/34 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen menee vipuun,niin rumilla miehillä on kauniita naisia.

Toi on kyllä totta. Katsoin viikonloppuna ihmetellen, kun monella hoikalla ja kauniilla naisella oli käsipuolessaan sanotaanko melkoisen ylipainoinen ja epäsiistin näköinen äijä.

Vierailija
20/34 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelevat etteivät häviä mitään?

Tämähän se. Oletusarvoisesti ilmoituksessa mainitun ikärajan puolesta jo omaa lähestymisen kohteelta negatiivisen suhtautumisen joten mikään ei varsinaisesti muutu jos koittaa kepillä jäätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä