Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 20-vuotias espoolainen nainen enkä vaan saa mielestäni sitä ulosajoa :(

Vierailija
11.06.2017 |

niin surullinen juttu :(
kai se johtuu siitä kun osui niin lähelle... Finnoontietä tulee kuljettua usein.. Lisäksi olivat kavereiden kavereita. Itse en henk.koht tuntenut.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. :(

Vierailija
2/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu. Itse olen tuonikäisten lasten äiti ja mietin, että se olisi voinut olla oma lapseni. Varsinkin keskimmäisellä on mennyt välillä aika lujaa. Hyvin toimeentuleva perhe olemme mekin ja pidämme lapsistamme huolta. Voisin kuvitella lähettäväni juuri tuollaisen viestin, joka poika oli saanut illan aikana: Miten voit?

Valitettavasti vanhemmat eivät voi suojella lapsiaan kaikelta. Ultra Bran Minä suojelen sinua kaikelta on ihan soopaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiselta turhalta kuolemalta voi helposti välttyä. Kyseiset henkilöt olivat ympärikännissä ratissa ja ajoivat yli 50km/h yli nopeusrajoitusten. Kuolema on kamala asia mutta täsmälleen heidän omaa syytään. Olen pahoillani omaisten puolesta.

Vierailija
4/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on ap:n mielestä vieläpä hymiön paikka..??

Vierailija
5/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti kyllä olevan sellaista white trash -porukkaa, ettei kyllä haittaa itseäni.

Surullista toki omaisille.

Monet hölmöilee nuorena ja kuitenkin kasvaa ihan täyspäisiksi aikuisiksi sen jälkeen. Harva jatkaa samaa menoa läpi koko elämänsä. Kaikille se oman paikan löytäminen elämässä ei vain ole yhtä helppoa ja kivutonta. Nyt se mahdollisuus on ikuisiksi ajoiksi menetetty.

Vierailija
6/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärikännissä ratissa? MInusta se nuori mies ei vaikuta videolla känniseltä. Miten perustelet, että mies oli ympärikännissä?

Vierailija
7/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympärikännissä ratissa? MInusta se nuori mies ei vaikuta videolla känniseltä. Miten perustelet, että mies oli ympärikännissä?

Katsoin periscopen striimit koko illalta niin kyllä K (mies) vetää kaksin käsin alkoholia kuten myös M (nainen)

Kummatkin kehuivat ajelleensa sekä alkoholin että huumausaineiden alaisina autoa useita kertoja.

Ja kuitenkin miehellä oli ja on ollut huumausaineiden väärinkäyttöä useita vuosia eli ns. luotettavien lähteiden mukaan eivät lähteneet viimeiselle matkalleen pelkästään alkoholin voimalla.

Ikävää että nuorien elo päättyi noin koska heillä olisi ollut varmasti paljon annettavaa vielä.

Vierailija
8/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistit nisteilivät ja kuolivat. Luonnon kiertokulku. Itse olen iloinen, että vatipäät lähtivät ilman sivuullisia - jossain vaiheessa tuollaiset piittaamattomat kamapäissä hurjastelijat olisivat todennäköisesti kolanneet jonkun sivullisen

Vierailija
9/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti kyllä olevan sellaista white trash -porukkaa, ettei kyllä haittaa itseäni.

Monet hölmöilee nuorena ja kuitenkin kasvaa ihan täyspäisiksi aikuisiksi sen jälkeen. Harva jatkaa samaa menoa läpi koko elämänsä. Kaikille se oman paikan löytäminen elämässä ei vain ole yhtä helppoa ja kivutonta. Nyt se mahdollisuus on ikuisiksi ajoiksi menetetty.

Miksi kirjoitat passiivimuodossa "on menetetty"? Kyllä he ihan itse ja äärettömän tahallaan sen tekonsa tekivät, ei sitä paikan löytämistä menetetty. He eivät halunneet elää muulla kuin reunalla, onneksi eivät vieneet viattomia mennessään.

Vierailija
10/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiselta turhalta kuolemalta voi helposti välttyä. Kyseiset henkilöt olivat ympärikännissä ratissa ja ajoivat yli 50km/h yli nopeusrajoitusten. Kuolema on kamala asia mutta täsmälleen heidän omaa syytään. Olen pahoillani omaisten puolesta.

Mies oli ratissa. Tyttö pyysi hiljentämään, johon mies vain nauroi ja irroitti kätensä pois ratista.

Vierailija
11/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan totta. Muistan itse kun hölmöilin tyhmänä 28v nuorukaisena kaikenlaisia huume- ja väkivaltajuttuja, mutta otin opiksi ja kouluttauduin opettajaksi ja yritän toimia niin, että oppilaani eivät tekisi samoja virheitä

Vierailija
12/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat passiivimuodossa "on menetetty"? Kyllä he ihan itse ja äärettömän tahallaan sen tekonsa tekivät, ei sitä paikan löytämistä menetetty. He eivät halunneet elää muulla kuin reunalla, onneksi eivät vieneet viattomia mennessään.

Koska mikään ei tässä maassa ole niin kamalaa, kuin se että aikuisia ihmisiä pidettäisiin itse vastuussa tekemisistään. Asiat vaan tapahtuu, ja ne on kaiken muun syy paitsi tekijän. Mut hei, nuoruuden keppostelua (aikuisilta ihmisiltä).

Vierailija
13/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet hölmöilee nuorena ja kuitenkin kasvaa ihan täyspäisiksi aikuisiksi sen jälkeen.

Olen minäkin oman osani hölmöillyt nuorena, mutta en ole koskaan ikinä milloinkaan ajanut kännissä autolla rajua ylinopeutta. En ylipäänsä ole koskaan ajanut autoa kännissä, enkä rajua ylinopeutta selvänäkään. Nuorten hölmöilylläkin pitää olla rajansa ja jos ne ylittää niin piittaamattomasti kuin tässä tapauksessa, ansaitsee todellakin kaiken minkä saa.

Vierailija
14/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö sen likan jalat? Aivan täynnä viiltelyhaavoja. Huuliin piti saada täytettä ja suki hiuksiaan kameran edessä koko illan. Niin selvästi itsetunto-ongelmia ja alttiina hyväksikäytölle. Jossain vaiheessa iltaa likka sanoi, että hänen äitinsä ei pidä pojasta, koska tyttö on joutunut pojan takia hankaluuksiin. Äiti oli täysin oikeassa.

Poika taas. Koko illan ajan esitteli lihaksiaan kameralle jne.

Mikä tätä nykynuorisoa vaivaa? Miksi haetaan itsetunnon pönkitystä esiintymällä muille?

Vierailija
15/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyi aloitukseen taas? Pakko oli vaan päästä sanomaan... huhhuh.

Vierailija
16/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälit ihan oikeasti tuollaisia ihmisiä jotka vaarantivat myös muiden ihmisten hengen? siinä ei olisi kukaan selvinnyt jos vastaan ois heitä tullu.kyllä oot tekopyhä! häpeä.

Vierailija
17/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voi vaikuttaa paljon ihan omalla toiminnalla eli noudattaa liikenne sääntöjä.

Vierailija
18/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika monessa vastaavantyyppisessä onnettomuudessa on samankaltaisia kohtaloita hölmöilemässä. Tästä on tullut iso juttu vain siksi että kolariin yhdistyi nuorten kasvot ja videot viimehetkiltä. Ei tämä muuten ketään kiinnostaisi, mutta video teki näistä kuolemista niin konkreettisen kun antoivat kolarille kasvot. Muuten jengi olisi katsonut vain uutisista että ulosajo ja pari kuollutta, that's it. En ainakaan itse tämmöisiä ulosajoja sen enempiä mieti. Tämä on poikkeus tuon videon vuoksi, mutta muuten näitä samoja onnettomuuksia ja kuolonkolareita on tiet täynnä kokoajan.

Vierailija
19/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin vain oman mielipiteeni asiasta. Asiaa voi punnita monella tapaa.

Nuoruuden hölmöilyt ei ole yksiselitteisesti yksilön tietoisesti tekemiä valintoja. Tämän takia en halua sytätä vastuuta pelkästään heidän niskaan ja todeta 'mitäs kaahasitte'. Tämä on myös meidän kaikkien ongelma jos nuoria ajautuu tällaiseen tilaan. Pahoinvointi pitäisi ratkaista ennenkuin se menee noin pitkälle. Ei kukaan toivo tuollaista elämää tarkoituksella itselleen.

Vierailija
20/20 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia ja bentsoja olivat vetäneet kumpikin (varma tieto) ja sen verran matalalla kynnyksellä autoon noustiin, että tuskin oli eka kerta. Vika kerta oli kylläkin. Onneksi eivät tappaneet ketään ulkopuolista.