Kuka Sinkkuelämän kolmesta naispäänäyttelijästä on kaunein?
Kommentit (13)
Ihan sama. En vertaile ihmisten ulkonäköä. En ole niin pinnallinen.
Minusta Miranda. Hänellä on kauniit silmät. Samanthalla on hyvä kroppa ja häntä voi kuvailla sanalla upea. Carrie on siro, persoonallinen ja osaa kävellä kauniisti korkokengillä. Charlotte on tosi naiselline sekä ulkoisesti että henkisesti.
Miranda, mutta hänet on sarjassa valtaosan ajasta stailattu niin rumasti, etteivät hänen kasvonpiirteensä oikein pääse oikeuksiinsa.
Mitä nyt tarkoitetaan? Ihan pelkästään piirteitä, niin Samantha kaunein.
Luonteeltaan Miranda.
Mitä v*ttua miksi Charlotte jätetty pois mun mielestä kaunein!
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska haluan tietää kuka on näistä kolmesta teidän mielestänne kaunein. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska haluan tietää kuka on näistä kolmesta teidän mielestänne kaunein. :)
Ap
No sitten Cärri Brädshääw
Charlotte on klassisen kaunis, mutta Miranda on persoonallisemmin kauniimpi. Tosin sarjassa sen stailaus on ihan kamalaa katsottavaa :D Samatha on ihan ok ja Carrie on persoonallinen "rumakaunis". Ei ehkä yleisesti katsottanu kauniit kasvonpiirteet, mutta silti minusta kaunis omalla tavallaan.
Toi Carriehan on kamala hevosnaama. En koskaan ole ymmärtänyt sen ihanuuden hehkuttamista. Ja äänikin teennäistä vikinää.
Ei kukaan noista.
Dee Snider = Carrie
Kuin kaksi (rumaa) marjaa!
En ole katsonut ainuttakaan jaksoa kyseistä tuotesijoittelusarjaa eikä niistä naisista kukaan ole erityisen kaunis.
Samantha on pisin ja kaunein