Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex lähestyi baarissa ja...

Vierailija
11.06.2017 |

Tiedän, että rakastan häntä yhä. Olen koko ajan rakastanut. Erosta 2 vuotta. En oiken baarissa syttynyt exän puheisiin, kun kertoi, että paljon jäi sanomatta. Ystäväni ajoi hänet pöydästä pois, kun olin wc:ssä, joten en tiedä olisinko sulanut illan aikana.... pointti on nyt se, että olen ajatellut vain häntä viimeiset 3 vkoa. Ajattelin, että annan ajan kulua ja katson rauhassa mitä tapahtuu. Vai tapahtuuko mitään. Mutta ikävä on. Mitä mä teen? Annan ajan kulua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä erositte?

Vierailija
2/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin minäkin, mihin suhteenne loppui? Joku syyhän siihen on, että ette ole enää yhdessä, mutta parissa vuodessa Ihminen kyllä muuttuu, kypsyy ja aikuistuu. Mikään ei sano, etteikö suhteenne nyt voisi toimia. Ehkä ajankohta oli väärä aiemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ota yhteyttä muutoin kun baarissa niin antaisin olla.

Vierailija
4/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli erilaiset tavat kommunikoida. Mies halusi lakaista ongelmat maton alle ja tämä sai taas minut kihisemään kiukusta ja käyttäytymään kamalan rumasti.... oli muitakin syitä, mutta tämä minusta suurin. Itse olen tehnyt kovasti työtä eron jälkeen ja oivaltanut mm, että minun tapani toimia ei ole se ainoa oikea... ap

Vierailija
5/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exäsi 3 vkoa sitten on baarissa vähän leperrellyt mutta et sen jälkeen ole kuullut hänestä mitään? niin eiköhän se ole ollut känninen, ehkä yksinäinen hetki vain. Juuri mennyt toisen naisen kanssa hommat metsään tai ei meinaa saada seuraa muualta. Exään on helppo palata silloin. Sinuna en ottaisi niitä puheita edes tosissaan. Jos kahden vuoden jälkeenkin vielä jaksat ikävöidä, niin sinuna alkaisin vain etsimään uutta seuraa ja katselemaan eteenpäin enkä jäisi vellomaan tuossa.

Vierailija
6/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä noinkin tuhlata elämäänsä, että haaveilee menneille. Aika kauan on erosta jo. Sinulta voi jäädä muita oikeasti upeita ihmisiä huomaamatta kun ajatuksesi on hänessä kiinni. Eteenpäin sanon minäkin.

Vierailija
7/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää soittamasta tai laittamasta viestiä? Kysy haluaako jutella asiat loppuun.

Vierailija
8/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos exäsi 3 vkoa sitten on baarissa vähän leperrellyt mutta et sen jälkeen ole kuullut hänestä mitään? niin eiköhän se ole ollut känninen, ehkä yksinäinen hetki vain. Juuri mennyt toisen naisen kanssa hommat metsään tai ei meinaa saada seuraa muualta. Exään on helppo palata silloin. Sinuna en ottaisi niitä puheita edes tosissaan. Jos kahden vuoden jälkeenkin vielä jaksat ikävöidä, niin sinuna alkaisin vain etsimään uutta seuraa ja katselemaan eteenpäin enkä jäisi vellomaan tuossa.

Mistä sen tietää, millä sanoilla kaveri hääti sen pois?

Vierailija
9/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kullannut muistot ja kännissä ja yksin alkaa hempeilemään.