Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset, että ikkunaverhoihin kuuluu VUORIKANGAS

Vierailija
11.06.2017 |

Verhot kannattaa myös rypyttää, jolloin ne laskeutuvat kauniisti.

Olen niin kurkkua myöten täynnä näitä marimekko ja vallila verhoja, jotka on vain ikkunaan ripustettuja kangaspaloja eikä mitään oikeita verhoja!

Kommentit (40)

21/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella vastaustenne perusteella, miten rumaa ja tyylitöntä teillä on kotona. Varmaan asuttekin neukkukuutioissa, joissa ei ole mitään mielenkiintoisia arkkitehtoonisia yksityiskohtia ja kaikki on halpaa ja hutaisten tehty. Valkoiset seinät jne.

Onkohan teillä edes sängynpeitteitä ja mattoja? Tai pöytäliinaa keittiön pöydällä. Ruokasalejahan teillä ei vastaustenne perusteella tietenkään ole.

Oikeastaan minun käy teitä sääliksi, kun ette ymmärrä paremmasta. Ap

En asu kerrostalossa, on oma iso okt. Ruokasalia ei ole, on iso keittiö 4,5* 8 m, mahtuu iso ruokapöytäkin, se riittää minulle . Olohuoneessa oli ruokailunurkkaus, mutta poistin pöydän tarpeettomana.

Sängynpeitteitä  käytän vain vierashuoneissa, makuuhuoneet 2 kerroksessa. Pöytäliinoja en juuri käytä, kun on kissoja. Kiva pyyhkäistä pint puhtaaksi paljaalta pinnalta. Mattoja  käytän aika vähän, muutama on. Kiva kun on lattialämmitys, olohuoneessa aito käsinsolmittu villamatto 2*3 m 

Tämä riittää minulle, yksinasujalle .

En ymmärrä miksi minua pitäisi sääliä 😂

Vierailija
22/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorikangas on suomessa liioittelua. Täällä riittää mäkikangas. Ylämäkikangas niin on se normi vastustus verhoissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun verhoissa on METSÄKANGAS.

Vierailija
24/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoihin kuuluu kapat, salusiinit ja krumeluurit.

Vierailija
25/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät laittaa verhoihinsa vuoret, ei aurinko pääse polttamaan piloilleen. Tai oikeaoppisesti silkkiin laitetaan vuoret.

Vuorit, ei vuoria.

Vierailija
26/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella vastaustenne perusteella, miten rumaa ja tyylitöntä teillä on kotona. Varmaan asuttekin neukkukuutioissa, joissa ei ole mitään mielenkiintoisia arkkitehtoonisia yksityiskohtia ja kaikki on halpaa ja hutaisten tehty. Valkoiset seinät jne.

Onkohan teillä edes sängynpeitteitä ja mattoja? Tai pöytäliinaa keittiön pöydällä. Ruokasalejahan teillä ei vastaustenne perusteella tietenkään ole.

Voi voi. Eiks sulla ole muuta tekemistä? Tiedoksi, että mulla on ruokasali ja pöydän kansi on graniittilevy, miksi siihen liinan laittaisin? Keittiössäkin on pöytä ja siinä mosaiikkilevy, sitäkään en liinoilla peitä. Enkä asu betonikuutiossa vaan hyvin vanhassa museoviraston alaisessa talossa. Talo rempattu vanhaa kunnioittaen. Mitä sä täällä pröystäilen verhojen vuorikankaiden kanssa? 

Vierailija
27/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia.

Vierailija
28/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako hiekkakangas?

Vierailija
29/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko se vuorikangas sisään- vai ulospäin? Kumpikin näyttää ikävältä.

Pidikkeitä voi käyttää vaikkei vuorta verhossa olisikaan.

Vierailija
30/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Miksi vuorikangas? Iso-Britanniassa vuorikangas laitettiin vetoa estämään, mutta meillä ainakaan ei ikkunat vedä :). Vuorikangas ikkunaverhossa on tosi turha, sälekaihtimilla saa tarvittavan pimennyksen. Raskaat verhot keräävät pölyä ja tekevät huoneesta tunkkaisen oloisen.

Meillä on pimennyskangas verhoissa, jotta kesällä hieman estävät kuumuutta.

Sälekaihtimet meillä on myös, mutta teho on huonompi.

Vierailija
31/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan verhosta onko siinä sen kuosi  kudottu vai painettu.

Niin kuin asiantuntijana tiedät verhokankaissa on todellakin eroja. Kuosiin kudottu verhokangas ei vuorikangasta tarvitse ja pahimmillaan poimutus olisi vuorin kanssa tönkkö kuin silmälle ilo.

Ihmiset eivät yksinkertaisesti osaa enää käsitöitä.Tai jos osataan kaikki hurautellaan nopeasti valmiiksi ja sitten päivitetään someen, miten paljon on ehtinyt lyhyessä ajassa saamaan valmiiksi. Kokemuksesta ja pikkutarkkuudesta ei ole enää siihen  vahdikkaaseen ompelukisaan mukaan.

Vierailija
32/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, eivät oikein iske sinun vuoriverhosi.

Vierailija
33/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla, muodin ja käsityön koulutetulla ammattilaisella, on itsetehtyjä mattoja ja vilttejä sekä sängynpeitteitä ja pöytäliinoja, eikä yhtään valkoista seinää! Yhdet pimennysverhot on, nimittäin makuuhuoneessa. Muuten verhoni ovat vuorittomia ja päästävät kivasti valoa läpi päiväsaikaan. Näyttävät myös ihanan keveiltä näin kesäisin.

Vierailija
34/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä nähnyt vuorellisia verhoja. Edes ravintoloissa tai museoissa. Tää olikin ihan uus juttu 😂

Vierailija
35/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinullakin on nuo kaikki vain omassa mielikuvituksessasi. Katselet liikaa sisustuslehtiä ja unelmoit rahapulassasi isosta omakotitalosta hikisessä vuokrayksiössä. Ei kai siinä, saahan sitä haaveilla.

Vierailija
36/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuori viittaa fallokseen  pitäisi olla aukko tai läpi kangas

Vierailija
37/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin roskiin oksat kuuluu? Kun siis leikkaa puskia ja pensaita.

Rivitalo. Sekäjätteeseen?

Vierailija
38/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Vahingossa laitoin tähän tämän.💁

Vierailija
39/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni saamme toistaiseksi pitää ihan millaisia verhoja itse haluamme, joko vuorilla tai vuorella, laskeutuvat ne miten tahansa tai saamme olla ihan ilman verhojakin, jos vaan haluamme tai rahat ei riitä niiden hankintaan. Muuten, Sinullakin on ihan sama oikeus kuin meillä muillakin!

Vierailija
40/40 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Vahingossa laitoin tähän tämän.💁

Ripustele ne narulla ikkunoihin. Ja muista vuorit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä