Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset, että ikkunaverhoihin kuuluu VUORIKANGAS
Verhot kannattaa myös rypyttää, jolloin ne laskeutuvat kauniisti.
Olen niin kurkkua myöten täynnä näitä marimekko ja vallila verhoja, jotka on vain ikkunaan ripustettuja kangaspaloja eikä mitään oikeita verhoja!
Kommentit (40)
Sen kun ostat niitä ulkomaalaisia vuorikankaallisia rypytettyjä verhojasi. Minä ostan mielummin suomalaisia kauniita kuoseja ilman vuorikankaita.
:D Miksi vuorikangas? Iso-Britanniassa vuorikangas laitettiin vetoa estämään, mutta meillä ainakaan ei ikkunat vedä :). Vuorikangas ikkunaverhossa on tosi turha, sälekaihtimilla saa tarvittavan pimennyksen. Raskaat verhot keräävät pölyä ja tekevät huoneesta tunkkaisen oloisen.
Verhoksi käy vaikka lakana, jos itselle kelpaa. Lähdetään siitä, että nää on mun verhot, ja siihen on kenenkään kekkeruusin turha tulla jäpittämään mitään.
Minusta verhoihin kuuluu paitsi vuori myös turnyyri. Asettuvat sitten näyttävästi. Itsellä kyllä ikkunassa kankaanpalat, ja ovat kauniit.
Vuorikangas antaa verhoille ryhtiä ja korostaa rypytystä verhojen ollessa vedettynä sivuun.
Kannattaa myös laittaa verhoihin sivunauhat tms, jolla ne saa kiinnitettyä sekä pidikkeet. Minulla on ruokasalissa kauniit metallipidikkeet, joiden taakse verhot asetellaan kun ne ovat sivussa.
Suomalaiset eivät selvästi ymmärrä tyylistä mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vuorikangas antaa verhoille ryhtiä ja korostaa rypytystä verhojen ollessa vedettynä sivuun.
Kannattaa myös laittaa verhoihin sivunauhat tms, jolla ne saa kiinnitettyä sekä pidikkeet. Minulla on ruokasalissa kauniit metallipidikkeet, joiden taakse verhot asetellaan kun ne ovat sivussa.
Laita kuva!!! Varmaan moni haluaa nähdä ruokasalin verhot sivunauhoineen!
Pitää näköjään puuceen tehdä uudet verhot kun vanhoissa ei ole vuorikangasta.
Ai voilee verhoihinkin? Sen päivän kun näkis
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen kaksi sanaa: tunkkainen ja mummo.
Vierailija kirjoitti:
Entä millaisia verhoja suosittelet kirjastoon? Minulla on myös ongelmia löytää sopivia verhoja itäisen siiven siniseen salonkiin, mistä löytäisin?
Haluan vaaleat verhot, josta aurinko paistaa läpi. Se tuo valoisuttaa. Ei ikinä mitään vuorikankaiata.
Mikäs järki olisi vuorikankaassa tuollaisissa ohuissa läpikuultavissa verhoissa?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs järki olisi vuorikankaassa tuollaisissa ohuissa läpikuultavissa verhoissa?
No ei mikään. Ei vaan tulis mieleenkään ostaa verhoja, joihin pitäisi laittaa vuorikangas.
Vierailija kirjoitti:
Ruokasali... heh.
Mä haluaisin nähdä vuorelliset valoverhot... :D
Vierailija kirjoitti:
Verhoksi käy vaikka lakana, jos itselle kelpaa. Lähdetään siitä, että nää on mun verhot, ja siihen on kenenkään kekkeruusin turha tulla jäpittämään mitään.
Meillä on lakanat 😂 Niitä oli päässyt kertymään ihan hitosti, kun jostain syystä eräät sukulaiset tuo niitä AINA tuliaisiksi (siis ihan niitä yksivärisiä Anno- peruslakanoita). Käänsin reunat, maalasin niihin parit koivut ja ketun ja ripustin ikkunaan. Aika kivat.
Voin kuvitella vastaustenne perusteella, miten rumaa ja tyylitöntä teillä on kotona. Varmaan asuttekin neukkukuutioissa, joissa ei ole mitään mielenkiintoisia arkkitehtoonisia yksityiskohtia ja kaikki on halpaa ja hutaisten tehty. Valkoiset seinät jne.
Onkohan teillä edes sängynpeitteitä ja mattoja? Tai pöytäliinaa keittiön pöydällä. Ruokasalejahan teillä ei vastaustenne perusteella tietenkään ole.
Oikeastaan minun käy teitä sääliksi, kun ette ymmärrä paremmasta. Ap
Vain siisti ja laitettu koti on hukkaan heitettyä elämää.
Verhoja on erilaisia