Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>>> KESÄHAASTE >>>

29.03.2006 |

Huomenta kaikille !

Kuinkas on viikko vierähtänyt ?

Itsellä ei mitään kehuja. Tai siis arkipäivät noudatan orjallisesti pointseja mutta viikonloput hieman karkaavat käsistä. Ei kuitenkaan liiallisesti. MItä vähän shipsejä (kevyt vaihtoehto) sekä karkkeja, jotka jo sunnuntaina orjallisesti lisäsin ruokapäiväkirjaani.

Siitäkin huolimatta paino aivan sama kuin viime keskiviikkona

eli

aloitus 73 kg

viime viikko 71 kg

nyt 71 kg

Niin ja se liikunta.... kuinka saisin itsestäni irti. Lainasin jopa jo kirjastosta jumppa filmejä, mutta tuolla ne vielä on hyllyllä. Jospa nyt lähtis kokeilemaan.

Stemppiä kuitenkin muille vaikka oma usko välillä horjuukin.

-Vuffi-

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure vuffi, ei se täälläkään loisteliaasti suju. Arkipäivät ok, sitten viikonloppuna aina sortuu herkkuihin :-(

Telkkarista kun tulee se Suurin pudottaja, siinä oli joku mies kertomassa mikä yhdistää henkilöitä joilla paino pysyy laihdutuksen jälkeen sopivana. Niitä oli muistaakseni viisi ja jos oikein muistan ne oli: 1. hlöt syö aamupalan 2. ruokarytmi säännöllinen 3. viikonloppuna sama rytmi ja tapa kuin arkena (eli ei mässäilyä :-) 4. säännöllinen painonseuranta (esim. kerran viikossa punnitus) ja viides oli kai vähärasvainen ruokavalio. No kun tosta voisi edes jotain noudattaa, mutta kun on niin löysä selkäranka :-) Niin ja liikunnalla ei ole laihduttaessa lyhyellä aikavälillä suurta merkitystä, mutta pidemmällä aikavälillä se on erittäin hyödyllistä.

Motivaatiota nyt vaan kovasti kaivamaan! Tulisi edes kunnon kevät jo mutta ei uskoisi ilmasta (lunta vaan sataa täällä pk-seudulla) että on kohta jo huhtikuu.... Tsemppiä vaan!

Lähtö 81,9 kg (5.3.06)

Nyt 78,8 kg

Viime viikko 79,0 kg (huima 200g pudotus :-)

Tavoite 70 kg (31.5.06)

Pudotus tähän mennessä 3,1 kg (no onhan se edes jotain ;-)

Vierailija
2/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon tulos oli sama kuin Vuffilla eli vaaka näytti samaa kuin viikko sitten.Hesan reissu tuli heitettyä viikonloppuna ja sehän tiesi herkuttelua.Mut noi viikonloput on aina sama juttu,oli reissuja tai ei.Muutenki tuntuu että ekat 3 kiloa lähti kivasti mut nyt on alkanu junnaamaan paikalla.Tässä pitäis keksiä tai siis asennoitua kontrolloimaan vähän tiukemmin niin sais viimeset 5kiloa jotenki lähtemään.Siinäpä sitä onkin haastetta.Tänään tuli likuntaa kun aamulla mentiin lapsien kans pihalle tekemään lumitöitä.Kohta huhtikuu ja lunta aivan valtavasti.Masentaa!

No mutta eikun aurinkoisia kelejä odotellen...

t.henriikka

viimeviikolla 68kg

tänään 68kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee jee, hyvin menee täällä, viikonlopun (tai lähinnä lauantain) mässäilyistä huolimatta. Mulla on kans noi viikonloput pahoja, viikolla menee upeesti ja viikonloppuna sit herkkuja kehissä. No, mutta viikolta jää kyllä nyt niitä mässäily-pisteitä lauantaille, joten eiköhän se sit ole ok. Ja olis se ankeeta joka päivä sitä tomaattisoppaa syödä.. =)

Eli mulla tuli pudotusta nyt viikossa -900g, joten pääsin alle 70 kilon just ja just. Pointsit väheni entisestään, kun siis käytän sitä " vanhaa" laskutapaa, eli nyt saan syödä 18 pistettä päivässä, kun olin yli 70 sai sen 20 pistettä päivään syödä.

Aloituspaino (30.1) 79kg

viikkopudotus -900g

Paino nyt 69,9kg

Tavoite 65kg (ei aikatavoitetta...)

T;Dimex

Vierailija
4/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan ihana ilma täällä taasen, iltapäivällä taas ulkoileen kunhan napero heräilee päikyiltänsä!

Mulla kans sama tilanne, eli paino pysyttelee samoissa lukemissa kuin viimeviikolla. Mun virhe oli ihan selkeesti pitää " lomaviikko" pudotuksesta. Siis kun aloitin laihduttamisen vuoden alusta niin meni se reilut pari kuukautta TOSI hyvin, tippui hurjaa vauhtia ja itsekurikin pysyi hyvin, eli ei herkkuja ja piste. Mutta sitten sain jostain sen kunungas-idean että kun nyt on mennyt näin hyvin, niin kait sitä vois yhden hiihtolomaviikon ajan vähän höllätä...ja sillä tiellä ollaan =(. Siis itsekuria tarvittaisiin ja rutkasti (mihin se onkaan voinut kadota, löytäjä palauttakoon). Ei se ole mun kohdalla muusta kiinni kuin siitä, että saan kaupassa käydessäni hillittyä itseni. Siis sen pienen lyhyen hetken joka siellä vierähtää kieltäydyn ostamasta herkkuja. Mutta miten se onkaan niin vaikeaa... ei voi ymmärtää. Sitä vaan aattelee, et ei kait tää yks kerta nyt haittaa mihinkään...ja sitte ku aattelee nii niitä herkuttelukertoja onkin hupsistaa vaan jo kymmeniä. Mutta NYT kyllä saa luvan loppua!!! =)

Tästä taiskin tulla vähän tämmöinen itsensä-tsemppaus kirjoitus, mutta sallittakoon tällä kertaa =)

Paino siis edelleen 81kg

Vierailija
5/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kaksisesti mennyt viikon aikana huolimatta lisääntyneestä liikkumisesta. Olen hiihtänyt 30km ja tietty pyöräilly työmatkoja, mut ei! -100g lähti ja oon kuitenki noudattanut pointseja melko orjallisesti. Satunnaisina päivinä on tullu muutaman pisteen ylitys mut tuolla liikuntamäärällä oisin saanut syödä vaikka pitsaa. Toisaalta menkat on kyllä tulossa joten se ehkä vaikuttaa näinkin paljon. En oo vaan aikaisemmin laittanu merkille, millainen painonnousu kierron lopussa tulee.

Niin, lisäksi aloin kokeilla hyväkarppausta eli vaihdat nopeat hiilarit hitaisiin. No ehkäpä tämä tästä vielä ilosi muuttuu...

lähtöpaino:73,8

tavoite: 65-60

tänään: 71,2

pudotusta: 0,1 viikossa, 2,6 yhteensä.

::anselmus::

Vierailija
6/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi näyttäisi muillakin olevan saman kaltaisia kokemuksia... et ei olla juuri pudotettu painoa viime viikolla. Vaikka jollain taisi olla peräti kilon pudotus, hienoa!

Itselläni uskon osasyyn olevan, eilinen rankahko punttitreeni, joten lihakset on varmaan nestettä keränny. Mut ei se mitään, jospa ensi viikolla ois lähtenyt senkin edestä.

Itse luulen, että yksi erittäin tärkeä on painon pitämisessä normaali painossa liikunta!! Sen nyt varmaan jokainen ymmärtää, että liikunnalla laihduttaminen on aika toivotonta, mutta kun ajattelee niin päin, että kun harrastaa liikuntaa, niin voi hyvillä mielin nauttia välillä jonkun herkkuleivonnaisen, karkkia tms.. Esim. tunnin hiihtolenkki kuluttaa n. 600 kcal joka vastaa esim isoa munkkia.

Ja painonpudotus/painonhallinta on paaaaljon mukavampaa kun välillä saa herkutellakin. :)

Toisaalta taas, jos pidemmän päälle tulee plus kaloreita syötyä, ne kerääntyy vyötärölle.. Harva varmaan jaksaa loppuelämää olla dieetillä tai pisteillä?!

Mutta tässä tämä minun surkea viikko saldo.. En kyllä tosissani ole huolissani, koska senttejä kuitenkin katoaa vyötäröltä tasaiseen tahtiin ;)

Tänään: 72.0

viikkosaldo. +100g

pudotus tähän mennessä: -1,5kg

tavoite: 64kg

Vierailija
7/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri lehdestä vinkin makeanhimoon tai naposteluhimoon;viipaloi banania ja laita pakasteeseen kohmettumaan.Ovat kuin karkkia.Täytyypä kokeilla!Kieppuli,missä ihmeen maailmankolkassa paistaa aurinko tänään?meillä on kauhee lumituisku etten viitti ees postia hakea laatikosta:(

Vierailija
8/10 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viikko on mennyt hienosti, paino oli torstaina tippunut 700g, tosin tänä aamuna kotivaaka näytti jo kolmen kilon pudotusta, lähtö oli 66 ja tänään oli aamulla 63 =). Ilokseni oon mahtunut jo kaksiin housuihin, joista toisiin en kuvitellut edes mahtuvani ennen kesää. Kerrankin on läski lähtenyt oikeesta kohtaa ;), meikäläisellä kun riittää tota peppua ja pohjetta, reidet alkaa olla jo ok kiitos pian vuoden ikäisen poitsun päivittäisestä vaunuttelusta kelillä kuin kelillä.

eipä tässä muuta,

Tällä viikolla -700g

Yhteensä -1100g

Ja pointsailua takana painareissa kaksi viikkoa.

Lähtöpainot on niin eri painareiden ja kotivaa,an mukaan, etten oikein tiedä kumpaa käyttäisin =).

Vierailija
9/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohjoisessa se aurinko paistelee, vaikka siellä etelä-suomessa (oletan) lunta tulisi taivaan täydeltä ;)

Oli muuten hyviä ne banaanilastut pakastettuna, pitihän ne tietty kokeilla! Ja muita hyviä naposteltavia meillä on viikon aikana ollut: kurkku, viinirypäleet, vesimeloni (oli muuten tosi hyvää pitkästä aikaa). On tehneet hyvin ilta-napostelun virkaa...

Mä en ole edes viimeaikoina uskaltanut kokeillakaan " tavoitehousuja" eli vanhoja housuja joihin olisi tavoitteena mahtua ennen kesää. Kun ei ole nuita kiloja lähtenyt niin olen aatellut että turha vaiva. Pitääpä nyt tänä iltana kuitenkin testata, että josko vaikka (toivossa on hyvä elää niin kauan kun todellisuus näkyy). Mittanauhalla en ole itse mittaillut ollenkaan, mutta kyllä sen vaatteista huomaa onko senttejä lähtenyt. Yleensä kyllä viihdyn sen verran löysissä vaatteissa että ei huomaa vaikka jokunen sentti lähtisikin.

Äkkiä piti vaan tulla... tuli vissiin puheripuli, joten totuuden-hetkeä odotellessa (siis keskiviikkoa=punnitus) =) ...

Vierailija
10/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon aikana on kyllä tullut harrastettua hyötyliikuntaa,meinaa lumen kolausta.Se on kyllä mukavaa hommaa kun

v

oi

s

a

ma

ll

Voi ei,tyttö tuli vähän auttaa.Niin siis mukavaa hommaa kun voi samalla olla ulkona lasten kanssa.ja niin ihanaa kun selkä on kestänyt.Mutta on tehty töitäkin selän eteen.Muutama euro menny kaiken maailman niksauttajille ja hierojille.Se on hyvä kun on saanu " lääkärin määräyksen" vatsalihasten harjottamiseen.Eipä tulis muuten tehtyä päivittäin.

No mutta eikun huomiseen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä