Lapseni katkaisi välit kaveriinsa, koska tämä nolasi hänet. Nyt kaverin äiti vaatii minua korjaamaan välit.
Koulun viimeisillä viikoilla yksi tytön parhaita kavereita nolasi hänet esitystä pitäessä luokan edessä. Tyttöni suuttui tuosta nolauksesta niin kovasti, että katkaisi välit tuohon kaveriin. Nyt sen kaverin äiti on minun kimpussa ja käskee minua korjaamaan tyttöjen välit. Minusta taas jokainen saa päättää itse, minkälaisten ihmisten kaveri on. Jopa lapset saavat päättää, kunhan eivät kiusaa ketään.
Kommentit (5)
Sosiaalisia taitoja kannattaa opettaa vaikka jokainen päättäisi kenen kanssa on kaveri. Toisaalta en ymmärrä miksi kenenkään puolesta pitäisi välejä korjata.
Sun ei tarvii korjata yhtään mitään, kiusaajan kaveri ei tarvitse olla !
Eikä noin tehnyt mikän kaveri olekaan.
Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma 😍😘❤❤❤
Heillä siis oli kolmen tytön ryhmä, jossa olivat pitämässä esitelmää ja tyttöni esiintyi siinä ensin. Tämä "kaveri" oli todennut siinä sen jälkeen koko luokalle:"Ninni aloittikin sitten tän tollasella paloautoleikillä." Tytölläni on tapana punastella hieman vaikeissa tilanteissa. Koko luokka oli kuulemma nauranut ja opettajakin sanonut sanonut vaan jotain "No niin asiaan, tytöt", eli ei ollut hänkään puuttunut tuohon nolaukseen. Tämä "kaveri" äitineen pitää tapahtunutta pelkkänä vitsinä, josta tyttöni suuttui turhaan. Anteeksipyyntöä ei ole kuulunut.
AP
Ei mielestäni tarvitse. Ei tarvitse olla kaveri, jos "kaveri" kiusaa.
Olen samaa mieltä kanssasi. Onko tuo nolaaja pyytänyt anteeksi?