Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

POSITIIVINEN KETJU; Kerro ihmisestä jota jollakin tapaa ihailet/arvostat! :)

Vierailija
10.06.2017 |

Tehdään tästä positiivinen ketju, jossa kuvaillaan ihmisiä joita arvostamme/ihailemme. Jotka ovat esim. meidän roolimalleja? On varmasti monia ihmisiä joista saa energiaa ja iloa elämäänsä. Ei aina etsitä vaan sitä negatiivista vaan nyt keskitytään positiiviseen. Itse arvostan ja ihailen erästä kovia kokenutta perheenäitiä, joka jaksaa vielä silti välittää itsestään ja muista. On avulias ja lämmin, aito ja puhuu kauniisti. Ketä sinä arvostat? :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ja ihailen miestäni. Hän on älykäs ja taitava monella saralla. Hän sanoo joka päivä, että rakastaa minua, koska tietää sen tekevän minut onnelliseksi. Hän on hyvä isä ja arvostettu työssään. Hän on luonteeltaan lempeä, mutta tarvittaessa osaa olla myös luja. Hän on huumorintajuinen, sydämellinen, uskollinen ja haluaa viettää kaiken vapaa-aikansa perheemme kanssa.

Ihailen myös äitiäni ja isääni, jotka ovat parhaat vanhemmat mitä ikinä ihminen voi toivoa. He ovat pysyneet yhdessä myötä- ja vastoinkäymisissä. Heidän tukeensa voi aina luottaa.

Vierailija
22/31 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain av:lla - joku tekee kerrankin positiivisen aloituksen mutta täällä on tyypit heti alapeukuttamassa kun jotkut kehtaa ihailla/arvostaa vääränlaisia tyyppejä. Hei mahtava juttu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiiiii hän on niiiiin kovia elämässään kokenut. Säälikäämme häntä nyt

Ootko tosissasi? Sääliä? Tuo ihminen ei todellakaan aiheuta pienintäkään säälintunnetta, lähinnä ihmetystä että kaikkeen sitä pystyy.

Vierailija
24/31 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini.

Äiti ja tavallinen nainen, joka on varustettu aivan huipputason tunneälyllä! En voi ymmärtää miten joku osaa olla niin perillä toisten tunteista ja aina reagoida niihin oikein, uskomattoman ihailtavaa. Hän on aito ja haluaa toiselle aina hyvää sekä näkee kaikissa sen hyvän puolen.

Vierailija
25/31 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeäni. Hän on hyvä kuuntelija, ja hän on auttanut useita masentuneita tai muuten sairastuneita läheisiämme vain istumalla vieressä ja antamalla toisen puhua. Olen oppinut häneltä, että ihmisiä auttaakseen täytyy pysähtyä ja kuunnella mitä heillä on sydämellään, vaikka se ei olisikaan aina helppoa kuultavaa ja tekisi vaan mieli ruveta neuvomaan.

Vierailija
26/31 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan miniääni. Arvostan hänen viisauttaan, epäitsekkyyttään, älykkyyttään ja  hyvyyttään ihmisenä. Hän on ihana äiti lapsilleen, mukava täti muidenkin lapsille ja rakastava puoliso pojallemme. Hän on myös arvostettu vaativassa työssään, siitäkin huolimatta, että hänen vaatimattomuutensa estää häntä tuomasta itseään esille. Onneksi työn tulokset puhuvat hänen puolestaan. Arvostan myös hänen huumorintajuaan ja ihan valtavasti arvostan sitä, että hän kutsuu minua parhaaksi ystäväkseen.

Olenpa onnekas ja onnellinen ihminen.

Vierailija
27/31 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista olet aina ollut mielestäni ihana ihminen. Nyt olet 2 pienen pojan äiti. Olet löytänyt onnesi ja saanut upean perheen. Olen niin kovin onnellinen puolestasi.

Sinulla on paljon ystäviä joten en ole viitsinyt tungetella seuraan, vaikka meillä hyvin juttu luistikin aina.

Luulen erään myös sepitelleen hieman valheita... mutta sinäkin varmasti näet hänen juttujen lävitse.

Kaikkea hyvää ja kaunista elämääsi. Olet tosi hyvä, ainutlaatuinen ihminen.

Vierailija
28/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kaikkia ihmisiä siivoojista toimitusjohtajiin. Köyhistä rikkaisiin. Kaikki ovat samanarvoisia. 

Vierailija
29/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen ihmisiä, jotka ovat kasvaneet eläinvaistojensa yläpuolelle ja operoivat maailmassa, kuin enkelit. Ihailen ihmisiä, jotka kieltäytyvät osallistumasta draamaan, haluun ja himoon, eläen jumalan johdatuksessa.

Vierailija
30/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä poliitikkoa olen viime päivinä seurannut somessa. Arvostan hänen erittäin rauhallista ja selkeää tapaansa puhua tyynesti ja empaattisesti, ilman kireää mielialaa ja syyttelyn sormea heristäen tai riitaa haastaen. Pelkkiä faktoja esittää ja kritisoi muiden päätöksiä ("te sanoitte että ette tee mutta kuitenkin teitte juuri niin"). Puoluettaan en äänestäisi mutta häntä arvostan erittäin korkealle. Hänestä tulisi hieno pääministeri tai jopa presidentti.

Vierailija
31/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen kanavoijille maapallolla. Ne parhaat. Vaikka pieniä mielipide-eroja löytyy joissakin asioissa. Apu on päässyt perille. Ja jatketaan kommunikointia että asiat edistyvät hyvään suuntaan. Olen kiitollinen kaikille jotka auttaneet hyvällä tavalla elämässä, ei väärällä tavalla.