miksette parita tuttujanne toisillensa?
eli jos mukava mies ja nainen on vapaana niin järjestä tapaamista tai jos treffikumppani on melko ok ja hiustenväri ei ole mieluinen niin kerro, että olisit parempi ystävälleni jne.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
En taida tuntea ketään, joka lähtisi noin vain innoissaan tapaamaan jotain itselleen täysin tuntematonta tyyppiä. Kyllä ihmset yleensä haluavat ihan itse tutustua uusiin ihmisiin, ilman että minä lähden järkkäämään mitään tapaamisia. En itsekään haluaisi tutustua jonkun kaverin kaverin kaveriin.
paljon parempi kuin tinder. näin menestyjätkin tapaavat. miksei tavikset*?
Hmm. Voin pyytää samaan tilaisuuteen useammankin sinkun ja toivoa,että viihtyvät keskenään. - lupaan olla astumatta tielle jos näistä sinkuista sitten jotkut oma-aloitteisesti pariutuu. - Se minkä itse olen kokenut sinkkuna on, että kun kaverit ja muut läheiset ovat alkaneet pariutua, niin aika usein pariskunnat viettävät aikaa enempi toisen pariskunnan ja/ tai toisten pariskuntien parissa. Sen sijaan, että kutsuisivat paikalle kaltaiseni parittoman. - Ja tokihan tämä on ihan ymmärrettävästikin ja minun parasa ajateltua. Ja toki aina välillä olen mukana ollen joukon ainoa, tai ainoita sinkkuja. Mutta joskus hieman ärsyttää. - Mutta ota tästä nyt sitten selvää, kun toisinaan minut (sinkkuna) on kutsuttu paikalle. Yes. Sitten huomat olevasi joukon ainoa sinkku ja tuntuu, että kaikilla on jotain, mikä minulta puuttuu, vaikkei asiaa kukaan suoraan mainitsisikaan. Tai sitten olet yksin himassa ja ajattelet siipimaassa että kaikilla muilla on tänään kivaa ja sä olet ainoa maailmassa jolla ei ole ketään ja kukaan ei halua viettää aikaa sun kans. - No joo. Yleensä olen kyllä olen löytänyt ja saanut seutraa niin pariutuneista kuin parittomista, jos sellaista olen tarvinnut. Ja lieneekö syynä sinkkuuteni myös se, että vihdyn toisinaan itsekseni erinomaisen hyvin. - Ja helpompaa se on kai näin rehellisesti ja avoimseti ollakin sinkku kuin elää yksin parisuhteessa.
Miksi ihmeessä? Haluan pitää mahdollisimman monipuolisen ystäväpiirin ja mulla on jo ystäväpariskunnat mutta ei heitä ole koskaan liikaa, jotka voi lähteä lyhyellä varoitusajalla bilettämään tai vaikkapa pyytää vahtimaan lemmikkejä ja taloa. Ja jos eroan, haluan että mulla on sinkkukavereita koska tietenkin putoan pois pariskuntien listoilta. ;)
Koska en halua mitään välttelydraamaa tai mitään sellaista jos tulee ero. Olen niitä ihmisiä ketkä ei muutenkaa puutu kavereihin ja työtovereihin
En taida tuntea ketään, joka lähtisi noin vain innoissaan tapaamaan jotain itselleen täysin tuntematonta tyyppiä. Kyllä ihmset yleensä haluavat ihan itse tutustua uusiin ihmisiin, ilman että minä lähden järkkäämään mitään tapaamisia. En itsekään haluaisi tutustua jonkun kaverin kaverin kaveriin.