Mitä mieltä aviomiehestä, joka katoilee omille teilleen?
Eikä vastaa kahteen päivään puhelimeen, ei viesteihinkään? Eikä ole ensimmäinen kerta. Joo, samaa mieltä. Kai siitä on vihdoinkin erottava!
Kiitos kun sain avautua.
Kommentit (16)
Tuskinpa se missään ojan pohjalla öitään vietti? Uskallatko tällä kertaa jo kysyä missä oli?..
En jäisi kattelemaan. Ex oli tuollainen. Ei tule muuttamaan tapojaan, huoli ja suuttumus olivat aina läsnä.
Kunnon keskustelu kun palaa ja jos ei rehellisiä vastauksia tule niin kannattaa miettiä kyllä eroa.
Montakohan perhettä miehellä mahtaa olla. . .
Ei saa**na,mitä jotkut naiset sietää,on se mukava olla kynnysmatto.
Ap:n kannattaa myös tehdä katoamistemppu aina toisinaan.
Oma mieheni tekee myös tuota harvakseltaan. Viime kerralla oli kadoksissa pari päivää ja tuli sitten kännissä kotiin kun olisi pitänyt viedä lapsia harrastuksiin. Mietin että ylireagoinko kun mietin eroa. Jotenkin lohduttavaa kuulla etten ole tiukkapipo vaan eron miettiminen on ilmeisesti ihan normaalia tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti kyseessä.
Tätä epäilen itsekin. Häntä ei paljon tunnu haittaavan, vaikka olen kertonut että tilanne on minulle todella stressaava ja hirveä. Totta kai mietin, onko hänellä kaikki kunnossa ja sitten huoli vaihtuu vihaksi, kun hän lopulta ilmestyy kotiin. Yleensä vielä humalassa. Kun yritän kysellä asiasta, kehtaa hän vielä esittää vihaista MINULLE. Ei terve ihminen tuollaista tee (eikä kyllä tällaista katselisikaan). :-( Ap
Omituiset tilanteet tuntuu normaalilta kun ne tulee vastaan omassa elämässä. On vaikea erottaa sitä missä se raja menee että homma on lähtenyt lapasesta.
10
Vierailija kirjoitti:
Kunnon keskustelu kun palaa ja jos ei rehellisiä vastauksia tule niin kannattaa miettiä kyllä eroa.
Mikä tällaiseen olisi hyväksyttävä vastaus? Ellei ole maannut sairaalassa koomassa tms., niin kaikki vastaukset ovat huonoja, vaikka olisivat kuinka rehellisiä.
Ihminen on sellainen,että tottuu pikku hiljaa omituiseen käytökseen ja alkaa pitää sitä normaalina vert.narsistien kanssa parisuhteessa olevat.Sitä sokeutuu lähisuhteessa, mutta ulkopuoliset yleensä näkevät paremmin asioiden läpi.
Vierailija kirjoitti:
Eikä vastaa kahteen päivään puhelimeen, ei viesteihinkään? Eikä ole ensimmäinen kerta. Joo, samaa mieltä. Kai siitä on vihdoinkin erottava!
Kiitos kun sain avautua.
Mulla on ollut kolmen kerran sääntö.Three strikes and he's history. Kertaakaan en ole katunut että olen dumpannut.
Ero vireille heti maanantaina.Kirpaisee lompakkoa mutta parempi yksin kuin noin epäluotettavan kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti kyseessä.
Tätä epäilen itsekin. Häntä ei paljon tunnu haittaavan, vaikka olen kertonut että tilanne on minulle todella stressaava ja hirveä. Totta kai mietin, onko hänellä kaikki kunnossa ja sitten huoli vaihtuu vihaksi, kun hän lopulta ilmestyy kotiin. Yleensä vielä humalassa. Kun yritän kysellä asiasta, kehtaa hän vielä esittää vihaista MINULLE. Ei terve ihminen tuollaista tee (eikä kyllä tällaista katselisikaan). :-( Ap
Hei, älä soittele perään enää. Älä näytä huolestumista. Kun hän palaa kotiin, kohtele kuin ilmaa tai kuin tuollainen käytös olisi normaalia. Älä kysy missä hän oli, ole kuin asia ei sua vähääkään kiinnostaisi.Jatka omia touhujasi, olivat ne sitten tavaroiden pakkaamista tai aterian valmistusta, ihan kuin hän ei paikalla olisikaan.Lähde vaikka kävelylle kertomatta minne menet.
Lyön vetoa että hän alkaa urputtaa tai soittaa perään. Kohtele häntä päivän verran kuten hän sinua eli heijasta hänen oma käytöksensä hänelle takaisin.Hän ei pysty sitä sulattamaan koska hän ei salli sinulle samaa mitä sallii itselleen.
Jätä se sika.
Etenki jos ei oo eka kerta ni pois ja äkkiä, mitä kauemmin tommosta sietää sitä vaikeampi on lopulta erota
tsemppiä