Alle 30-vuotiaan miehen 2kk deittikokemus ketju
Täällä kun usein varsinkin nettideittailu aiheutttaa kiivasta keskustelua siitä. mikä on totta ja mikä ei miehen kannalta nettideittailun osalta päätin aloittaa avoimen deittisivu kokeilun. Olen siis 100% mukana eikä tämä ole mikään leikki.
Tänne on siis tarkoitus päivittää tasaisesti vähintään kerran viikossa, miten deittailu on edennyt.
Onko viestejä / yhteydenottoja tullut ja minkälaisia naisia esim seuraani etsii.
Tietysti mitään henkilökohtaisuuksia en paljasta mutta saatte varmasti kahden kuukauden aikana käsityksen minkälaista on olla melko tavallinen alle 30-vuotias työssäkäyvä lapseton mies deittipalstoilla. Ja tämä kaikki realiajassa.
Profiili löytyy siis suomi24 treffeistä sekä happypancakesta. Linkki on profiilissani.
Vastaan myös tänne tarvittaessa asiallisiin kysymyksiin liittyen kokeiluun.
Tervetuloa seuraamaan.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi äärimmäisen mielenkiintoista saada naiselta samanlainen kokeilu. Jossa oikeasti oltaisiin rehellisesti ja avoimesti mukana tässä samankaltaisesti.
Käykö jos raportoin mun Tinder kokemuksista? Tähän vai erilliseen ketjuun? Olen 28v nainen.
En kirjoittanut tuota, mutta suosittelen ihan omaa kokeilua. Eikä vaan kokemuksia sillä kyllä niitä minullakin olisi paljon kerrottavana.
Ja oma ketju kokeilulle tottakai. Suosittelen myös nimimerkkiä jotta homma pysyy realistisena. Anna mennä :)
mieskymmenelläsormella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi äärimmäisen mielenkiintoista saada naiselta samanlainen kokeilu. Jossa oikeasti oltaisiin rehellisesti ja avoimesti mukana tässä samankaltaisesti.
Käykö jos raportoin mun Tinder kokemuksista? Tähän vai erilliseen ketjuun? Olen 28v nainen.
En kirjoittanut tuota, mutta suosittelen ihan omaa kokeilua. Eikä vaan kokemuksia sillä kyllä niitä minullakin olisi paljon kerrottavana.
Ja oma ketju kokeilulle tottakai. Suosittelen myös nimimerkkiä jotta homma pysyy realistisena. Anna mennä :)
No hitto, pitääköhän repäistö ja tehdä oma versio! Anonyymejä tässä ollaan. Pitää vaan nyt vääntää nimimerkki.
Minullekin välittyy vähän sellainen negatiivisuus, olet ehkä joutunut pettymään aiemmin ja se kuultaa asenteessa läpi. Musta on turhaa jäädä ihmettelemään anonyymejä tyyppejä jotka eivät vastaile, ei se ole erityisen henkilökohtaista, kaikille sitä tapahtuu. Naiset on ihmisiä, ei mitään oikkuilevaa ja nirsoa massaa joka antaa tai ei anna.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin välittyy vähän sellainen negatiivisuus, olet ehkä joutunut pettymään aiemmin ja se kuultaa asenteessa läpi. Musta on turhaa jäädä ihmettelemään anonyymejä tyyppejä jotka eivät vastaile, ei se ole erityisen henkilökohtaista, kaikille sitä tapahtuu. Naiset on ihmisiä, ei mitään oikkuilevaa ja nirsoa massaa joka antaa tai ei anna.
Ei se "negatiivinen" asenne näy millään tavalla ihmisille kenelle juttelen deiteissä. Eikä sellaista edelleenkään ole.
Tottakai tänne pitää olla rehellinen miten homma etenee. En tiedä millä tätä saisi jotenkin positiiviseksi hehkutettua.
Toki jos on jotain keinoa niin otetaan mielellään vastaan. Profiilin esittelyä en muuta sillä aikoinaan ns perinteisellä "iloisella" profiililla en saanut edes näin paljon keskustelua aikaan ihmisten kanssa.
Ja edelleen en näe negatiivisuutta kuin korkeintaan ulkona (vettä sataa nimittäin)
Ja lisätään vielä, että ei niissä vastaamattomissa viesteissä ole mitään henkilökohtaista. Tosin siinä alkaa jo olemaan jos numeroita vaihdellaan ja kahviseurasta sovitaan etukäteen
Hyvinkin tutulta kuulostaa ja en tänä kesänä edes jaksanut tehdä minnekään profiilia, kun tyhjää saa pyytämättäkin.
Hahaa noniin uutta päivitystä tullut. Mä niin arvasin että hiljaisuus koittaa. Niin käy suurimmalle osalle miehistä deittipalstoilla. Täytyy olla mielisairas jos jaksaa viikosta toiseen runoilla naisille...waste of fukin time.
Ap:lle kiitos siitä että tuot totuutta julki.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa noniin uutta päivitystä tullut. Mä niin arvasin että hiljaisuus koittaa. Niin käy suurimmalle osalle miehistä deittipalstoilla. Täytyy olla mielisairas jos jaksaa viikosta toiseen runoilla naisille...waste of fukin time.
Täällä on todella moni sanonut jo että profiiliteksti on liian negatiivinen. Jos ap on toisenlaisella feilannut, niin mikä takaa että se on ollut hyvä? Joka tapauksessa naisena ei ole kiva heti ensitöikseen saada eteensä syyttelyä siitä mitä kaikkea epäillään minun vaativan tai odottavan (en tee niin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle kiitos siitä että tuot totuutta julki.Täällä on todella moni sanonut jo että profiiliteksti on liian negatiivinen. Jos ap on toisenlaisella feilannut, niin mikä takaa että se on ollut hyvä? Joka tapauksessa naisena ei ole kiva heti ensitöikseen saada eteensä syyttelyä siitä mitä kaikkea epäillään minun vaativan tai odottavan (en tee niin).
No voin antaa esimerkkiprofiilin millä sain 0 viestiä aikanaan suomi24 joka oli tähän suuntaan.
"Hei!
Täällä kirjoittelee iloinen ja huumorintajuinen mies Porista. Vapaa-aika menee perheen ja liikunnan parissa. Musiikki on myös tärkeä osa elämää. Blaablaablaa...
Kukaan täällä ei ole syyttänyt yhtään mistään. Ei ainakaan ap eikä kukaan muu. Minkä sille voi jos ei kysyntää vaan ole meillä normi miehillä. Kerromme vain kokemuksiamme.
Vierailija kirjoitti:
Perustelusi kuvattomana esiintymiseen ontuvat. En ole Suoli24:ssä nähnyt ainuttakaan profiilitekstiä, joka olisi mielestäni ollut aidosti hyvä ja itsessään riittävä herättämään kiinnostuksen, eikä sinun ole mikään poikkeus. Se on liian vakava makuuni, ja negatiivinen kieli antaa sinusta negatiivisen vaikutelman, ei voi mitään. Et myöskään oikeasti anna itsestäsi tuossa mitään, et edes noissa kirjautuneille näkyvissä osioissa.
Se, että olet käyttänyt jo kuukauden lähinnä päämäärättömiin keskusteluihin, ihmetyttää myös. Tinderissä hyvällä profiililla tuossa ajassa olisit ollut jo vähintään parilla kolmilla treffeillä, ja aikaa olisi mennyt paljon vähemmän siihen kaikkein turhimpaan eli täysin randomien naisten lähestymiseen personoiduilla viesteillä. Tinderissä ainakin tiedät, että nainen on sinusta kiinnostunut.
Kiva kuitenkin, että raportoit tuloksista. Vahvistaa kokemustani siitä, että perinteiset deittipalstat ovat täyttä ajanhukkaa. (Ja kyllä käyttäjämäärän laskukin samaa kertoo.)
t. Tinder-mies
Olen tuon yllä olevan tekstin kirjoittaja, ja mainittakoon jatkuvan vertailun vuoksi, että parin viikon tinderöinnin jälkeen tapasin naisen, jonka kanssa kolahti kunnolla niin kemioiden kuin tulevaisuuden haaveiden kannaltakin, ja olen nyt käynyt useammilla treffeillä hänen kanssaan.
Tuota kirjoittaessani emme olleet vielä tavanneet, mutta on hauska huomata, että Tinder-optimismini on ainakin toistaiseksi ollut perusteltua. Jos joudun nyt pettymään, eikä jutusta tulekaan sen enempää, jatkan Tinderissä luottavaisin mielin.
Tiedän, ettei tämä ole kilpailu, ja eri kanavat sopivat eri ihmisille, mutta ajattelin nyt mainita, kun tuli jo aikaisemmin asiasta meuhkattua. Tsemppiä kaikille deittailuun tasapuolisesti. :)
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia Tinder on parempi. En koskaan jaksaisi lähettää lukemattomia personoituja viestejä naisille, jotka eivät ole osoittaneet minuun mitään kiinnostusta. Tinderissä kaikki naiset, jotka kanssani mätsäsivät, vastasivat myös avauksiini. Tinderissä sanailu on minusta hauskaa ja muistuttaa enemmn flirttiä oikeassa elämässä.
t. Tinder-mies
LOPPURAPORTTI / VIIMEISET POHDISTELUT
Hyvää sunnuntaita ihmiset ;)
Mitään ei ole tapahtunut viime postauksen jälkeen. Näin vähän veikkasinkin 2-viikkoa sitten.
Deittiprofiilini on nyt poistettu palveluista 7 viikon jälkeen.
Viikko olisi ollut vielä, mutta totesin, että turhaan ne siellä enää lojuvat, sillä ihmiset joiden
kanssa minulla oli keskustelu olivat poistaneet profiilinsa palvelusta.
Sen todistaa pelkästään se, että heidän profiilinsa ei ole enää olemassa ja myös se, että kokonaisvierailija
määrä profiilissani oli tippunut 6 KPL (S24). Parhaimmillaan oli 10 KPL yhteensä.
Tämä siis tarkoittaa, että koko 7 viikon kokeilun aikana YHTEENSÄ 10 ihmistä kävi katsomassa profiiliani.
Eli siis klikkasivat edes profiilin auki. Tämä viittaa aika pitkälle siihen että keskimäärin
naisten ei tarvitse palvelussa etsiä seuraa (eli käyttää hakukonetta tai edes selailla profiileja)
sillä kalat uivat itsestään verkkoon.
Se siitä. Kokonaisuudessaan kokeilu oli lähinnä vain aikaa vievä turhuuus siis.
Tiesin kyllä koko ajan mihin olin ryhtymässä ja asiallisesti olin mukana.
HappyPancaken ja Suomi24treffien erot oli pieniä.
Sinällään ihmettelen kuinka paljon tuo
HappyPancake panostaa rahaa palveluun mainostamalla, sillä telkkarissa on pyörinyt mainstream aikaan
paljon mainoksia.
Miehille en voi suositella enää perinteisiä nettideittejä. Vievät aika paljon voimavaroja ja
eivät tuota juurikaan tulosta.
Tinderiä voit tietysti kokeilla, mutta siellä jos jossain joudut taistelemaan huomiosta.
Siihen en silti ota kantaa sen enempää, sillä se ei ollut kokeilussa tällä kertaa. (vaikka siitä on paljon kokemusta)
Itse en henkilökohtaisesti halua kuulua kyseiseen porukkaan mitä siellä 90% majailee.
Mielipide kysymyksiä nämäkin.
No se siitä. Kiitoksia kaikille, jotka jaksoitte kommentoida ja lukea ketjua.
Eipä tämä nyt varmasti mitään uuttaa antanut, mutta olipahan ainakin rehellinen "live" kokeilu.
Kiitos raportista ja jotenkin arvasin lopputuloksen.
Sinkkum
Kiitos loppuraportista. Lopputulos oli kyllä alusta asti aika selvä. Negatiivinen profiiliteksti, kuvattomuus, haluttomuus tehdä aloitteita ja se, ettei anna itsestään mitään, ovat kaikki alokasmaisia virheitä, joilla kuka tahansa mies tekee deittailusta itselleen todella vaikeaa. Lähinnä ihmettelen, miksi yksikään nainen klikkaisi auki kuvattoman profiilin, ja useimmat filtteröivät ne kokonaan pois hakutuloksistaan.
Jos mielenlaatusi olisi antanut periksi oppia aikaisempien virheistä ja oikeasti selvittää, miten nettideittailu toimii, menestyksesi olisi voinut olla toinen. Kyvyttömyys oppia ja muuttaa omaa toimintaansa on monen ns. ikisinkun ominaisuus sukupuolesta riippumatta.
Suosittelen Tinderin lataamista ja hyvien kuvien käyttämistä. Se on toiminut minulle hyvin, vaikka olen korkeintaan keskinkertaisen näköinen. Perinteiset deittipalstat ovat lopulta aikamoista ajanhukkaa miehelle, vaikka tekisi kaiken oikein.
t. Tinder-mies
Aloittajalle, olen löytänyt miehen nettideitistä omalla aktiivisuudellani, enkä klikkaillut auki kuvattomia profiileja. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Ensi kerralla rohkaistu laittamaan kuvasi edes nyt alkuunsa. Pyydä kaveria ottamaan hymyilevä kuva, ei mitään läppärikamerasta alaviistosta otettuja sänkisiä murjotuskuvia, joissa taustalla sekainen hylly jossa pulloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että tulee aika tapahtumaköyhä ketju ellet ole täydellinen 195cm akateeminen miesmalli.
T. Vuosia nettideittaillut tavismiesTämä. Sama kokemus mullakin. Nettideitit tavismiehelle ovat kuin nykyajan työmarkkinat pelkän peruskoulun käyneelle
Kaikenlaisilla naisilla on nykyään nettideiteissa niin kova kysyntä että erottuminen tuhansien miehien joukosta vaatii että olet naista huomattavasti tasokkaampi.
Mitä tilanteelle voi edes tehdä? Jos et miehenä tiputa vaatimuksia naisten suhteen niin päädyt tyhjin käsin..
Harvemmin vaatimuksia voi edes tiputtaa niin paljoa. Akateemisena ok toimeentulevana miehenä ei ole usein mahdollisuuksia edes pitkäaikaistyöttömiin elämänkoulunaisiin
Joo. Muistan kerran tapauksen kun kysyin laitoshuoltajanaista treffeille. Nainen vaikutti suhtautuvan positiivisesti asiaan mutta päätti vielä kysyä että "mitä muuten teet työksesi". Kun vastasin siihen niin en päässyt treffeille, vaikka ammattini on paremmin palkattu mitä naisella. Ei ilmeisesti riittävästi..
Luultavasti koki ettei teillä voi olla mitään yhteistä, kun toinen on huonosti palkattu duunari...