Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 30-vuotiaan miehen 2kk deittikokemus ketju

10.06.2017 |

Täällä kun usein varsinkin nettideittailu aiheutttaa kiivasta keskustelua siitä. mikä on totta ja mikä ei miehen kannalta nettideittailun osalta päätin aloittaa avoimen deittisivu kokeilun. Olen siis 100% mukana eikä tämä ole mikään leikki.

Tänne on siis tarkoitus päivittää tasaisesti vähintään kerran viikossa, miten deittailu on edennyt.
Onko viestejä / yhteydenottoja tullut ja minkälaisia naisia esim seuraani etsii.
Tietysti mitään henkilökohtaisuuksia en paljasta mutta saatte varmasti kahden kuukauden aikana käsityksen minkälaista on olla melko tavallinen alle 30-vuotias työssäkäyvä lapseton mies deittipalstoilla. Ja tämä kaikki realiajassa.

Profiili löytyy siis suomi24 treffeistä sekä happypancakesta. Linkki on profiilissani.
Vastaan myös tänne tarvittaessa asiallisiin kysymyksiin liittyen kokeiluun.
Tervetuloa seuraamaan.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että tulee aika tapahtumaköyhä ketju ellet ole täydellinen 195cm akateeminen miesmalli.

T. Vuosia nettideittaillut tavismies

Kuinkahan moni nainen on tositarkoituksella liikenteessä nettideiteissä? Tuli vain mieleen kun en itse ole koskaan nettideittaillut, eikä kukaan sinkkuystävistänikään. 

-sinkkuN

Oman parin vuoden nettideittikokemuksen mukaan erittäin harva nainen. Tämä on mielestäni sääli, mutta näin se on. Yleisemmin nainen löytää kyllä miehen ilman nettideittejä. Totuus sattuu.

Ei löydä, mutta nettitreffejä ei uskalla kokeilla. Olen sitten ilman.

-edellinen

Vierailija
42/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tinderin kirjoitti:

Itse "nettitreffailleena" alle kolmekymppisenä naisena voisin sanoa että tinder toimii paremmin!

Vaikka se koetaan tosi pinnallisena niin silti näkisin että miehen kohdalla se ei ole niin siitä naamasta kiinni, ennemminkin siitä osaatko valita (ja ylipäätään ottaa/otattaa) mielenkiintoiset kuvat jotka tuovat persoonaa esille. Ei tarvi olla miesmalli jos kuvista välittyy itsevarmuus, rentous ja hyväntuulisuus!

Sanotaan että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa? Joten miksi kirjoittaa pitkää esittelytekstiä varsinkin kun samalla sisällöllä oleva teksti voi eri kirjoittajan kirjoittamana olla erittäin tylsä tai sitten taas todella mielenkiintoinen.

Kuvilla on helppo näyttää omia mielenkiinnon kohteita ja raottaa näin sitä omaa maailmaa toiselle.

Myös esim jos kerrot tykkääväsi matkustella, on aika eriasia haluta olla aina luksushotellissa ja paistatella poolilla kuin tehdä reppureissumatkoja - tämäkin on helppo kertoa kuvilla :)

Sekä tinderissä on varmasti paljon enemmän käyttäjiä koska sitä ei niin mielletä nettideittipalveluksi, sinne ei tarvitse tehdä seuranhakuilmoitusta ja "julistaa" että nyt haen kumppania. Tinderiin on pienempi kynnys mennä ja totta että se mahdollistaa myös ne jotka eivät halua oikeasti tavata ketään tai etsivät vaan seksiseuraa tms, mutta siellä on paljon taas niitä jotka olisivat valmiita vakavaan suhteeseen oikeanlaisen ihmisen löytyessä mutta eivät ole niin "epätoivoisia" että menisivät mihinkään suomi24 treffipalstalle. Eli ajatuksena että treffipalstoilla on ne epätoivoiset joissa on jotakin vikaa tai ovat niin rumia ettei muuten kumppania löydy tai vanhoja, mutta tinderissä on myös ihan "normaalit" ihmiset joilla saattaa olla vaikka kuinka paljon sutinaa muutenkin.

Eikös sen kumppanin löytyminen ole vaan siitä kiinni että sen oikean tyypin kanssa polut kohtaa?

Tämä omin kokemuksien pohjalta, olin itse pitkään tinderin käyttäjä ja jonkun mielestä varmasti "pinnallinen" kun en hakemalla hakenut sitä parisuhdetta vaan sen takia et olisi joku jonka kanssa olla. Mieluummin olin yksin kuin jonkun ihan ok tyypin kanssa. Mutta niin vain kun oikea tyyppi osui kohdalle olin minäkin tutustumisen ja tapailun jälkeen valmis vakavaan parisuhteeseen :) nyt ollaan oltu yhdessä pari vuotta ja eka lapsi tulossa :)

Mammat saas alapeukuttelee:D sori, mutta teidän tapa ei ole se sinua ja oikea löytää se hyvä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs yli kolmekymppisillä? Tinderihän on tarkoitettu vain teineille-nuorille aikuisille?

Hieman päälle kolmekymppisenä sanoisin, että pääkaupunkiseudulla seuraa riittää. Osa selvästi vakavasti liikenteessä ja osa ei tunnu tietävän mitä haluaa. Naisena treffit saa vaikka jokaiselle illalle. Mutta tapailemillani miehilläkään ei ole seurasta ollut puutetta.

Vierailija
44/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskymmenelläsormella kirjoitti:

Täällä kun usein varsinkin nettideittailu aiheutttaa kiivasta keskustelua siitä. mikä on totta ja mikä ei miehen kannalta nettideittailun osalta päätin aloittaa avoimen deittisivu kokeilun. Olen siis 100% mukana eikä tämä ole mikään leikki.

Tänne on siis tarkoitus päivittää tasaisesti vähintään kerran viikossa, miten deittailu on edennyt.

Onko viestejä / yhteydenottoja tullut ja minkälaisia naisia esim seuraani etsii.

Tietysti mitään henkilökohtaisuuksia en paljasta mutta saatte varmasti kahden kuukauden aikana käsityksen minkälaista on olla melko tavallinen alle 30-vuotias työssäkäyvä lapseton mies deittipalstoilla. Ja tämä kaikki realiajassa.

Profiili löytyy siis suomi24 treffeistä sekä happypancakesta. Linkki on profiilissani.

Tervetuloa seuraamaan.

Omaan silmääni profiilitekstisi kuulostaa todella negatiiviselta. Mielestäni kenenkään ei kannata aloittaa omaa mainostaan kieltosanoilla. Itse sivuutan samantien profiilit, joissa on paljon kielteistä ("ethän ole sellainen, ethän ole tällainen", "en ole mikään timmiksi treenattu prinssi", "en tee sitä, en tee tätä", "ethän valita turhasta"). Sivuutan myös profiilit, joissa on rumia sanoja ("kyrpä otsassa"), kirjoitettuna ne tekevät aggressiivisen vaikutelman. Sen sijaan minulle on tärkeää, että profiilissa kerrotaan siitä mistä mies tykkää. Turhauttaa, jos ei kerrota musiikki- tai leffamakua, harrastuksia tms, koska niiden avulla saa edes jotain otetta ihmisestä, joka profiilin taakse kätkeytyy.

Itse otan kyllä ahkerasti yhteyttä miehiin päin Suomi24:ssäkin, jos profiili herättää kiinnostuksen, mutta sinuun en ottaisi. 

Vierailija
45/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mieskymmenelläsormella kirjoitti:

Tervetuloa seuraamaan.

Omaan silmääni profiilitekstisi kuulostaa todella negatiiviselta. Mielestäni kenenkään ei kannata aloittaa omaa mainostaan kieltosanoilla. Itse sivuutan samantien profiilit, joissa on paljon kielteistä ("ethän ole sellainen, ethän ole tällainen", "en ole mikään timmiksi treenattu prinssi", "en tee sitä, en tee tätä", "ethän valita turhasta"). Sivuutan myös profiilit, joissa on rumia sanoja ("kyrpä otsassa"), kirjoitettuna ne tekevät aggressiivisen vaikutelman. Sen sijaan minulle on tärkeää, että profiilissa kerrotaan siitä mistä mies tykkää. Turhauttaa, jos ei kerrota musiikki- tai leffamakua, harrastuksia tms, koska niiden avulla saa edes jotain otetta ihmisestä, joka profiilin taakse kätkeytyy.

Itse otan kyllä ahkerasti yhteyttä miehiin päin Suomi24:ssäkin, jos profiili herättää kiinnostuksen, mutta sinuun en ottaisi. 

(Jatkuu) Profiilissasi ei minun näkökulmastani ole mitään, mistä saisi otetta: ei tietoa ammatista, harrastuksista ja kiinnostuksen kohteista, ei kuvaa, ei lempileffaa. Parasta maailmassa -kohta ja Lempiasiat -kohta eivät myöskään sisällä mitään tietoja. 

Vierailija
46/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tinderin "pelaaja" kirjoitti:

Itse "nettitreffailleena" alle kolmekymppisenä naisena voisin sanoa että tinder toimii paremmin!

Vaikka se koetaan tosi pinnallisena niin silti näkisin että miehen kohdalla se ei ole niin siitä naamasta kiinni, ennemminkin siitä osaatko valita (ja ylipäätään ottaa/otattaa) mielenkiintoiset kuvat jotka tuovat persoonaa esille. Ei tarvi olla miesmalli jos kuvista välittyy itsevarmuus, rentous ja hyväntuulisuus!

Sanotaan että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa? Joten miksi kirjoittaa pitkää esittelytekstiä varsinkin kun samalla sisällöllä oleva teksti voi eri kirjoittajan kirjoittamana olla erittäin tylsä tai sitten taas todella mielenkiintoinen.

Kuvilla on helppo näyttää omia mielenkiinnon kohteita ja raottaa näin sitä omaa maailmaa toiselle.

Myös esim jos kerrot tykkääväsi matkustella, on aika eriasia haluta olla aina luksushotellissa ja paistatella poolilla kuin tehdä reppureissumatkoja - tämäkin on helppo kertoa kuvilla :)

Sekä tinderissä on varmasti paljon enemmän käyttäjiä koska sitä ei niin mielletä nettideittipalveluksi, sinne ei tarvitse tehdä seuranhakuilmoitusta ja "julistaa" että nyt haen kumppania. Tinderiin on pienempi kynnys mennä ja totta että se mahdollistaa myös ne jotka eivät halua oikeasti tavata ketään tai etsivät vaan seksiseuraa tms, mutta siellä on paljon taas niitä jotka olisivat valmiita vakavaan suhteeseen oikeanlaisen ihmisen löytyessä mutta eivät ole niin "epätoivoisia" että menisivät mihinkään suomi24 treffipalstalle. Eli ajatuksena että treffipalstoilla on ne epätoivoiset joissa on jotakin vikaa tai ovat niin rumia ettei muuten kumppania löydy tai vanhoja, mutta tinderissä on myös ihan "normaalit" ihmiset joilla saattaa olla vaikka kuinka paljon sutinaa muutenkin.

Eikös sen kumppanin löytyminen ole vaan siitä kiinni että sen oikean tyypin kanssa polut kohtaa?

Tämä omin kokemuksien pohjalta, olin itse pitkään tinderin käyttäjä ja jonkun mielestä varmasti "pinnallinen" kun en hakemalla hakenut sitä parisuhdetta vaan sen takia et olisi joku jonka kanssa olla. Mieluummin olin yksin kuin jonkun ihan ok tyypin kanssa. Mutta niin vain kun oikea tyyppi osui kohdalle olin minäkin tutustumisen ja tapailun jälkeen valmis vakavaan parisuhteeseen :) nyt ollaan oltu yhdessä pari vuotta ja eka lapsi tulossa :)

En kyllä ymmärrä, mitä väliä sillä sovelluksella on, kun ne kaikki on kuitenkin tarkoitettu ihmisten tapaamista varten. Oli sitten Tinder, suomi24 tai mikä tahansa "deittisovellus". Kaikkiin niihin voi ladata kuvia ja lisätä jotain profiilitekstiä. Ei se sen kummempaa ole. Sitten vaan valitaan sopiva tyyppi ja katotaan löytyykö yhteistä kemiaa.

On aika asenteellista väittää Tinderiä hyvien ihmisten sovellukseksi ja suomi24:ää viallisten ihmisten sovellukseksi. Kuten sanoit, pääasia, että oikeiden ihmisten polut kohtaavat, vaikka se tapahtuisi teksti-tv:n chatissä.

Vierailija
47/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aluksi jossain netin deittipalstoilla ja se oli ihan kauheaa verrattuna tinderiin. En ole tinderin jälkeen enää kokeillut mitään muuta. Eliittikumppani oli aivan pohjanoteeraus.

Tuhat kertaa helpompaa viestiä suoraan ja interaktiivisesti, kuin viiveellisesti jollain kirjelmillä. Heti kontakti on henkiökohtaisempi ja toisesta saa todellisemman kuvan. Lisäksi viestiminen on tiheämpää ja tapaamisesta on helppo sopia vaikka lennosta. Mikä ei tunnu luontevalta jossain suomi24-sivulla.

Vierailija
48/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Itse olin aluksi jossain netin deittipalstoilla ja se oli ihan kauheaa verrattuna tinderiin. En ole tinderin jälkeen enää kokeillut mitään muuta. Eliittikumppani oli aivan pohjanoteeraus.

Tuhat kertaa helpompaa viestiä suoraan ja interaktiivisesti, kuin viiveellisesti jollain kirjelmillä. Heti kontakti on henkiökohtaisempi ja toisesta saa todellisemman kuvan. Lisäksi viestiminen on tiheämpää ja tapaamisesta on helppo sopia vaikka lennosta. Mikä ei tunnu luontevalta jossain suomi24-sivulla.

Naisena ehkä homma menee juuri noin. Miehenä jos etsit vakavaa seuraa tinder on hyvin lamaannuttavaa sillä 90% naisista ei etsi yhtään mitään. Heille se on leikkiä.

Myöskään kaikki ei jalsa näpyttää sitä kännykkää 24/7 vastaamassa "moi" viesteihin.

En tihrusta enempää ettei mene off topiikkiin.

Omat keskustelut aiheelle löytyy muualta.

Vierailija
49/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Ok. Kuulostaa loogiselta. En ole edes kokeillut Tinderiä, mutta itsestä tuntuu, että en tällä hetkellä edes jaksaisi tuota tiheää ja jatkuvaa kontaktin ottoa tuntemattomilta. Ehkä jos olisi kunnolla haku päällä, niin silloin se olisi kyllä hyvä.

Voihan noissa "perinteisissä" sovelluksissa halutessaan vaihtaa numeroita potentiaalisten kanssa, jolloin hommasta tulee heti henkilökohtaisempaa.

Vierailija
50/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Ok. Kuulostaa loogiselta. En ole edes kokeillut Tinderiä, mutta itsestä tuntuu, että en tällä hetkellä edes jaksaisi tuota tiheää ja jatkuvaa kontaktin ottoa tuntemattomilta. Ehkä jos olisi kunnolla haku päällä, niin silloin se olisi kyllä hyvä.

Voihan noissa "perinteisissä" sovelluksissa halutessaan vaihtaa numeroita potentiaalisten kanssa, jolloin hommasta tulee heti henkilökohtaisempaa.

Totta ja ymmärrän. Itse olin aluksi hyvin pitkään vain parilla nettipalstalla ja tapasinkin useita ihmisiä sitä kautta. Mutta jos sinkkuelämään kuuluu aktiivinen deittailu niin ehdottomasti suosittelen tinderiä. Sitä kautta olen tavannut kivoja ihmisiä puolen tunnin kuluttua siitä, kun on vaihdettu moikat. Ei sovi kaikille toki.

Vierailija
51/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin alkuviestisi oli negatiivinen, voi olla, että en olisi lukenut edes loppuun tuota. Muuten täälläkin viesteistäsi puuttuu jollain tavalla huumorintaju, semmoinen iloisuus, mikä on itselleni ainakin tosi tärkeää. Naisen etsiminen on projekti, toki se oli tämän tarkoituskin, mut jotenkin tökkii tuo suunnitelmallisuus. Olet saanut yhden lähestymisen naisilta ja senkin viestin jotenkin mun mielestä ylianalysoit, en tiedä onko se nyt tämä kun tänne kirjoitat, mutta tuo viesti on voinut olla huumoriakin sun tekstiin viitaten, mutta kauheen tosissasi aloit sitä sitten hänelle selittää ja täällä ihmettelet viestin kummallisuutta. Ja sitä, että sekin kuivui sit kasaan. Mä tykkään, siis tykkäsin, et deittailu on hauskaa ja alussa aika kevyttä tutustumista. Just tuommoista tindertyyppistä, ei mitään pitkiä viestejä, ei pitkää analyysia mitä toinen tarkoitti vaan sitä mitä sillä hetkellä tulee mieleen. No, löysin 3v sitten sieltä elämäni miehen joten helppohan sitä on kehua, enkä tiedä onko tinderin tyyli muuttunut tässä vuosien aikana.

Tsemppiä kuitenkin, jossain sulle se oikea odottaa! :D

Vierailija
52/76 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TILANNEPÄIVITYS 3.5 VIIKKOA. OUTOA MENOA.

Taas on tapahtunut jänniä asioita.

Uusi keskustelu on saatu aikaan. Mukavan oloinen nainen mielestä ja jopa vitsiä heitetty puolin jos toisin muutaman päivän.

Omat kuvat saivat myös häneltä positiivisen vastaanoton.

Pistin kahvi kyselyn johon sain vähän kyllä EHKÄ (aikataulu ongelma) vastauksen.

No tätä jään odottamaan. Muutaman päivän ollut hiljaista joten hieman skeptinen olen.

Yksi vanha keskustelu sai myös tuulta alleen, kun viestiä tuli takaisin päin.

Mukavaa hieman syvällisempääkin juttelua ja mikä positiivista hän kyseli jopa asioita minulta.

Tosin.... erikoiseen käytökseen olen törmännyt vaihteeksi.

Yhteensä 2.5 viikon keskustelun jälkeen nainen kehui mukavaksi ja numeroja vaihdettiin.

Samaan aikaan hän oli kuitenkin unohtanut edes minkä näköinen olen, koska kysyi kuvaa uudelleen.

Noh ei siinä vielä kaikki. Sovittiin etukäteen kahveista ja nainen oli että juu kuulostaa kivalta.

Tämän jälkeen ollut hiljaista. En tiedä oikein missä mennään, mutta en viitsi enää viestiä pistää kun edelliseenkään ei vastannut mitään...

Luulin jo oikeasti viime vuonna tinderin testauksen jälkeen, että kyllä on erikoista sakkia liikenteessä, mutta meno näköjään jatkuu.

Yksi huono puoli mitä olen tähän asti huomannut on myös se, että joudun itse aika paljon ylläpitää keskusteluita. Vastakeskustelijat ei juurikaan kysele juuri mitään ja keskimäärin kirjoittaa aika lyhyitä vastauksia. Tämä johtunee varmasti siitä että kyselijöitä on vaan niin tuhottomasti.

Kuvia on myös vaihdetttu ja negatiivista vastaanottoa ei ole tullut.

No se siitä, Toivottavasti ensi postaus olisi vähän positiivisempi ;)

Deittikokeilu alkaa olla puolessa välissä.

Palataan asiaan ehkä viikon päästä uuden raportin lomassa.

Vierailija
53/76 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin alkuviestisi oli negatiivinen, voi olla, että en olisi lukenut edes loppuun tuota. Muuten täälläkin viesteistäsi puuttuu jollain tavalla huumorintaju, semmoinen iloisuus, mikä on itselleni ainakin tosi tärkeää. Naisen etsiminen on projekti, toki se oli tämän tarkoituskin, mut jotenkin tökkii tuo suunnitelmallisuus. Olet saanut yhden lähestymisen naisilta ja senkin viestin jotenkin mun mielestä ylianalysoit, en tiedä onko se nyt tämä kun tänne kirjoitat, mutta tuo viesti on voinut olla huumoriakin sun tekstiin viitaten, mutta kauheen tosissasi aloit sitä sitten hänelle selittää ja täällä ihmettelet viestin kummallisuutta. Ja sitä, että sekin kuivui sit kasaan. Mä tykkään, siis tykkäsin, et deittailu on hauskaa ja alussa aika kevyttä tutustumista. Just tuommoista tindertyyppistä, ei mitään pitkiä viestejä, ei pitkää analyysia mitä toinen tarkoitti vaan sitä mitä sillä hetkellä tulee mieleen. No, löysin 3v sitten sieltä elämäni miehen joten helppohan sitä on kehua, enkä tiedä onko tinderin tyyli muuttunut tässä vuosien aikana.

Tsemppiä kuitenkin, jossain sulle se oikea odottaa! :D

Kiitos palautteesta,

Mielestäni ehkä ylianalysoit myös minua hieman liikaa :) Syy miksi analysoin asioita tänne on se, että saisin sisältöä ja keskustelua aikaan. Deittailu ei myöskään pidä olla "hampaat irvessä" vääntämistä eikä se sitä ainakaan minulla ole :)

Syy siihen miksi pitkiä viestejä kirjoitetaan on se, että perinteinen "moi" viestejen lähettäminen ei oikeasti toimi ainakaanmeillä  miehillä näissä palveluissa. Kaikki ihmiset eivät myöskään jaksa olla kännykän ääressä 24/7 vastaamassa viesteihin. Tinder on sitten palvelu erikseen.

Itse henkilökohtaisesti tykkään tutustua ihmiseen myös etukäteen profiilien avulla. Ja sitä kautta päättää kehen edes haluan tutustua. Pelkkä tinderin tapainen pärstän näkeminen ja toivominen että toinen tykkää on ainakin itselle, joka haluaa edes vähän vakavammassa mielessä tutustua aivan hukkaan heitettyä aikaa.

Mielipide asioita nämäkin.

Vierailija
54/76 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelusi kuvattomana esiintymiseen ontuvat. En ole Suoli24:ssä nähnyt ainuttakaan profiilitekstiä, joka olisi mielestäni ollut aidosti hyvä ja itsessään riittävä herättämään kiinnostuksen, eikä sinun ole mikään poikkeus. Se on liian vakava makuuni, ja negatiivinen kieli antaa sinusta negatiivisen vaikutelman, ei voi mitään. Et myöskään oikeasti anna itsestäsi tuossa mitään, et edes noissa kirjautuneille näkyvissä osioissa.

Se, että olet käyttänyt jo kuukauden lähinnä päämäärättömiin keskusteluihin, ihmetyttää myös. Tinderissä hyvällä profiililla tuossa ajassa olisit ollut jo vähintään parilla kolmilla treffeillä, ja aikaa olisi mennyt paljon vähemmän siihen kaikkein turhimpaan eli täysin randomien naisten lähestymiseen personoiduilla viesteillä. Tinderissä ainakin tiedät, että nainen on sinusta kiinnostunut.

Kiva kuitenkin, että raportoit tuloksista. Vahvistaa kokemustani siitä, että perinteiset deittipalstat ovat täyttä ajanhukkaa. (Ja kyllä käyttäjämäärän laskukin samaa kertoo.)

t. Tinder-mies

Vierailija
55/76 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustelusi kuvattomana esiintymiseen ontuvat. En ole Suoli24:ssä nähnyt ainuttakaan profiilitekstiä, joka olisi mielestäni ollut aidosti hyvä ja itsessään riittävä herättämään kiinnostuksen, eikä sinun ole mikään poikkeus. Se on liian vakava makuuni, ja negatiivinen kieli antaa sinusta negatiivisen vaikutelman, ei voi mitään. Et myöskään oikeasti anna itsestäsi tuossa mitään, et edes noissa kirjautuneille näkyvissä osioissa.

Se, että olet käyttänyt jo kuukauden lähinnä päämäärättömiin keskusteluihin, ihmetyttää myös. Tinderissä hyvällä profiililla tuossa ajassa olisit ollut jo vähintään parilla kolmilla treffeillä, ja aikaa olisi mennyt paljon vähemmän siihen kaikkein turhimpaan eli täysin randomien naisten lähestymiseen personoiduilla viesteillä. Tinderissä ainakin tiedät, että nainen on sinusta kiinnostunut.

Kiva kuitenkin, että raportoit tuloksista. Vahvistaa kokemustani siitä, että perinteiset deittipalstat ovat täyttä ajanhukkaa. (Ja kyllä käyttäjämäärän laskukin samaa kertoo.)

t. Tinder-mies

Uskallan olla erimieltä. Miehenä et pääse tinder treffeille helposti. Ei ainakaan minun kaveripiiristäni. No ehkä sinä pääset jos olet supermalli. Jos kaikki suoli24:n profiilit ovat mielestäsi huonoja on myös aihetta katsoa peiliin. Mistä päättelet myös että keskustelut ovat päämäärättömiä. Ap:han kertoi että hyviäkin keskusteluita on saatu aikaan.

Lisäksi väität että tinderissä tiedät että nainen on sinusta kiinostunut. Tämä on ihan täyttä soopaa. Saatoin saada aikanaan 20 matchia ja paljastui että ehkä 2 heistä oli oikeasti kiinnostunut. Kunhan leikkivät. Kaikki ei jaksa leikkiä ja siksi tinder ei sovi kaikille.

Terv,mies mielipiteellä myös

Vierailija
56/76 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Tinder-mies

Uskallan olla erimieltä. Miehenä et pääse tinder treffeille helposti. Ei ainakaan minun kaveripiiristäni. No ehkä sinä pääset jos olet supermalli. Jos kaikki suoli24:n profiilit ovat mielestäsi huonoja on myös aihetta katsoa peiliin. Mistä päättelet myös että keskustelut ovat päämäärättömiä. Ap:han kertoi että hyviäkin keskusteluita on saatu aikaan.

Lisäksi väität että tinderissä tiedät että nainen on sinusta kiinostunut. Tämä on ihan täyttä soopaa. Saatoin saada aikanaan 20 matchia ja paljastui että ehkä 2 heistä oli oikeasti kiinnostunut. Kunhan leikkivät. Kaikki ei jaksa leikkiä ja siksi tinder ei sovi kaikille.

Terv,mies mielipiteellä myös

Kirjoitin toiseen ketjuun, että olen viikossa saanut kahdeksan mätsiä, kahdeksan keskustelua ja kahdet sovitut treffit, kiitos uuden käyttäjän näkyvyysbuustin. En ole erityisen komea, itse asiassa vähän ylipainoinenkin, mutta olen hyvä kirjoittaja ja tiedän, minkälaista naista etsin, ja kaikki mätsini olivatkin juuri sellaisia.

En ole koskaan kohdannut tuollaista leikkimisilmiötä. Kaikki Tinder-naiset, joille olen jutellut, ovat olleet ihan oikeasti hakemassa deittejä. Jos sinulla on kuvana paidaton selfie aurinkolasien kanssa, eikä profiilitekstisi anna sinusta mitään, et voi muuta kuin tasonmittaajia odottakaan. Pidän kyllä todennäköisempänä, että vaikutit aluksi näistä naisista kiinnostavalta, mutta kun aloit kirjoittaa heille, kiinnostus häipyi.

Ja kyllä, melkein kaikki Suoli24-profiilitekstit ovat tosiaan huonoja: niitä ei ole tai ne ovat pitkiä vuodatuksia oman elämän karikoista, niissä selostetaan mitä kaikkea EI haluta, ne vilisevät kirjoitusvirheitä, niissä on typeryyksiä kuten "Kysymällä selviää ;)" tai "raavas nallekarhu", niissä viestitetään epätoivoa ja yksinäisyyttä... (Myös kuvat ja ihmisten keskimääräinen viehättävyys on selvästi alle keskimääräisen, mutta se on toinen juttu.)

Vierailija
57/76 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin alkaa ap pikkuhiljaa murtua deittimaailmassa. No hienoa että ainakin jaksat yrittää. Itse en kykenisi enää. Ihan mielenkiintoista silti seurata =D

Vierailija
58/76 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi äärimmäisen mielenkiintoista saada naiselta samanlainen kokeilu. Jossa oikeasti oltaisiin rehellisesti ja avoimesti mukana tässä samankaltaisesti.

Vierailija
59/76 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIIKKO HUJAHTANUT / YLI PUOLENVÄLIN OLLAAN

Jos jonkun projektin aloitan niin se hoidetaan kunnialla loppuun. Koskee myös tätä kokeilua ja siitä raportoimista :)

Ikävä kyllä hirveästi ei ole kerrottavaa teille, sillä nyt voi sanoa, että hiljaista on ollut. Nimittäin ensimmäinen viikko ilman, että yhtään viestiä on mennyt mihinkään suuntaan :D

Johtunee ehkä siitä, että nyt en ole itse aktiivisesti kysellyt ja ylläpitänyt mitään keskusteluita (toisin kuin koko testin ajan aikaisemmin)

Viime postauksen puhelinnumeroiden vaihdon jälkeen ei ole vasta puolelta tullut edelleenkään "aikataulua" kahvin suhteen. No tämä ei nyt oikeastaan ollut enää mikään yllätys. Ehkä hieman ärsyttää, että puhelinnumeroita vaihdoin turhaan. (en kauheasti tykkää jaella ympäri kyliä numeroita)

Tässä toistaiseksi tilastoa 4 viikon kokeilun jälkeen:

HappyPancake: Yhteensä 9 vierailijaa profiilissani. Heistä puolet tulleet sen jälkeen kun olen itse vieraillut heidän profiilissaan.

Suomi24Treffit: 10 vierailijaa yhteensä

Koko deittikokeilun ajan olen ottanut yhteyttä vain kuvattomiin profiileihin. Se siitä syystä, että heillä on oikeastaan aina paremmat esittelyt itsestään. Lisäksi heillä on vähemmän kysyntää. Nähtävästi silti moninkertaisesti enemmän kuin miehillä, sillä monella on sähköposti esittelyssä, sillä normaali viestimäärä ylittyy heillä kuulemma.

Syy on myös siinä, että uskon joidenkin ammatin olevan sellainen, että kuvaa ei ole fiksua näyttää julkisesti. Minun mielestäni jokaisella on oikeus olla edes hieman anonyyminä jos sitä itsestä tuntuu.

No sain sentään jotain raapustettua tähän. :)

Päivitystä taas viikon päästä. Tosin... mikäli mitään kirjoitettavaa ei ole raportti voi viivästyä koska (kesälomalla on niin kivaa)

Vierailija
60/76 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä olisi äärimmäisen mielenkiintoista saada naiselta samanlainen kokeilu. Jossa oikeasti oltaisiin rehellisesti ja avoimesti mukana tässä samankaltaisesti.

Olen samaa mieltä. Ehkä joku uskalias löytyy joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi