Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 30-vuotiaan miehen 2kk deittikokemus ketju

10.06.2017 |

Täällä kun usein varsinkin nettideittailu aiheutttaa kiivasta keskustelua siitä. mikä on totta ja mikä ei miehen kannalta nettideittailun osalta päätin aloittaa avoimen deittisivu kokeilun. Olen siis 100% mukana eikä tämä ole mikään leikki.

Tänne on siis tarkoitus päivittää tasaisesti vähintään kerran viikossa, miten deittailu on edennyt.
Onko viestejä / yhteydenottoja tullut ja minkälaisia naisia esim seuraani etsii.
Tietysti mitään henkilökohtaisuuksia en paljasta mutta saatte varmasti kahden kuukauden aikana käsityksen minkälaista on olla melko tavallinen alle 30-vuotias työssäkäyvä lapseton mies deittipalstoilla. Ja tämä kaikki realiajassa.

Profiili löytyy siis suomi24 treffeistä sekä happypancakesta. Linkki on profiilissani.
Vastaan myös tänne tarvittaessa asiallisiin kysymyksiin liittyen kokeiluun.
Tervetuloa seuraamaan.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo pofiiliteksti on aika hyökkäävä. Puhut jo jostakin lumen luomisesta ja parisuhdesetistä, vaikka kukaan ei edes tunne sinua. A bit much.

Vierailija
22/76 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIIKKO 1 TILANNEPÄIVITYS:

Nyt on ensimmäinen viikko takana.

Ensimmäisen viikon aikana en lähestynyt naisia ollenkaan itse aloitusviesteillä. Tämä siis täysin tarkoituksella. Kirjauduin profiiliin kerran päivässä, jotta profiilini näkyvyys sivuilla olisi parhain mahdollinen. Näin pyrin myös tekemään koko 2kk ajan.

Toistaiseksi tilanne on seuraava:

S24: Yhteensä 7 vierailijaa profiilissa.

0-yhteydenottoa / viestiä naisilta

Happypancake: 1 vierailija ja 0 viestiä

Nyt minulla on seitsemän viikkoa aikaa lähestyä kiinnostavia naisia viesteillä. Tarkoitus on, että lähestyn samoista asioista kiinostuneita naisia ja että täyttäisin jo etukäteen heidän sivustolle määrittelemät "ihannekumppani" kriteerit (pituus, elämäntavat, työ, lapset, yms)

Pyrin myös tutkimaan jokaisen profiilin tarkkaan ja koitan saada kevyttä keskustelua aikaan. En käytä copy&pastea, vaan lähestyn kaikkia omilla viesteillä. Idea on myös se, että lähestyn vain profiileja jotka ovat olleet aktiivisina 2-viikon sisällä. Tämä siksi, että vältän ns. kuolleet profiilit.

Aloitan noin 2-3 naisesta per / viikko. Riippuen vastaavatko he takaisin vai eivät. Mikäli he vastaavat ja saan keskustelun aikaiseksi en lähesty enempää naisia toistaiseksi, vaan keskityn heihin.

To be continue...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että tulee aika tapahtumaköyhä ketju ellet ole täydellinen 195cm akateeminen miesmalli.

T. Vuosia nettideittaillut tavismies

Kuinkahan moni nainen on tositarkoituksella liikenteessä nettideiteissä? Tuli vain mieleen kun en itse ole koskaan nettideittaillut, eikä kukaan sinkkuystävistänikään. 

-sinkkuN

Vierailija
24/76 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TILANNEPÄIVITYSTÄ.

Saatoin hieman hieman yliarvioida sen, kuinka monelle haluan/ pystyn loppupeleissä lähettää viestiä...

(viitaten aikaisempaan kirjoitukseen)

Suomi24treffeissä naisia, jotka osuu omaan ikähaarukkaan (22-29v) on muutama sata uusimaalta.

Ikävä kyllä ehkä kolmasosalla on esittelyteksti itsestään. Monella on myös jo lapsia edellisistä suhteista. Tämä karsii suurimman osan pois omasta haustani. Vaikeahan sitä on lähteä mitään toiselta kysymään jos esittelyä ei ole. Happypancakessa tilanne on ikävä kyllä  vielä astetta pahempi.

No ei silti vielä hätää. Löysin muutamia naisia ja lähestyin heitä. Muutama keskustelu on nyt avattu ja viestiäkin on tullut takaisin päin.

Ehkä pieni realistinen pelko tässä on, että nämä keskustelut tyrehtyy pikavauhtia, sillä tuntuu että monet käy palveluissa kerran viikossa.

No ei maalata vielä piruja seinälle :)

To be continue...

Vierailija
25/76 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että tulee aika tapahtumaköyhä ketju ellet ole täydellinen 195cm akateeminen miesmalli.

T. Vuosia nettideittaillut tavismies

Kuinkahan moni nainen on tositarkoituksella liikenteessä nettideiteissä? Tuli vain mieleen kun en itse ole koskaan nettideittaillut, eikä kukaan sinkkuystävistänikään. 

-sinkkuN

Oman parin vuoden nettideittikokemuksen mukaan erittäin harva nainen. Tämä on mielestäni sääli, mutta näin se on. Yleisemmin nainen löytää kyllä miehen ilman nettideittejä. Totuus sattuu.

Vierailija
26/76 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.5 VIIKKOA TAKANA / TILANNEPÄIVITYS

Deittailu tilanne alkaa vakiintumaan. Kaikki S24 treffien hyvin alkaneet keskustelut ovat ns. päättyneet toisen toimesta.

Mitään dramatiikka ei ollut sillä ihan perus kuulumisia on vaihdettu, mutta vastaviestejä ei enää tullut. Viimeisimmät viestit sisälsivät minulta vastakysymyksen joten ei voi sanoa, että viesteihin ei olisi voinut vastata mitään. Viestit on kyllä avattu ja nähty.

Ensimmäisen naisen omatoiminen lähestyminen on myös saatu.

Arvostan paljon naista joka itse lähestyy, mutta tämä tilanne oli tosin aika koominen:

Profiilin omistaja nimittäin asui monen sadan kilometrin päässä ja haki miestä loppuelämäkseen. No ei siinä vielä mitään.

Hän lähetti viestin:

""yllätätkö sä naistasi koskaan asioilla joista se pitää? Itselläni on ainakin tärkeää kuulla joka päivä jos mies välittää musta ja että se ei halua ketään muuta kun mut. Sun kanssako sitä ei kuulisi? ""

Vastasin asiallisesti, että mielestäni parisuhteessa luottamus pitää olla sen verran kova, että jokapäivä ei tarvitse todistella asioita.

Esitin myös vasta kysymyksen: kuinka sinä näytät toiselle, että välität?

No tähän ei tullut vastausta (ylläri).

Tämäkin keskustelu on siis ns. päättynyt.

Tällaista tämä vaan on :)

Nyt ei muuta kuin odotellaan taas ja päivitystä tulee viikon päästä uusiksi.

Vierailija
27/76 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha mielenkiintoista nähä realiajassa tällästä.

Vierailija
28/76 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaapa tutulta. :D Juuri samanlaisia kokemuksia omista nettideittailuista suoli24:lla ja happy pancakessa. Jos joku nainen on aloitteellinen, niin yleensä alkaa heti hervoton tenttaus ja johdattelevat kysymykset, tyyliin "Tuotko naiselle kukkia merkkipäivinä, minä pidän siitä että niitä tuodaan?" 

t:M41

Vierailija
29/76 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan hyviä kokemuksia suomi24:sta ja happy pancakesta. Toki siellä moni keskustelu hyytyy alkuunsa tai ei välttämättä saa edes vastausta aloitus viestiin. Mitä sitten! Ne ei vaan sitten ole minua varten. En minä ainakaan siitä loukkaannu.

En ole erityisen komea. Ainakaan omasta mielestä. Olen silti ihan helposti saanut jopa seuraakin minua viehättävistä naisista.

Miksei nainen saisi kysyä tuoko mies kukkia? Ei kai naisen tarvitse tyytyä huonoon mieheen.. Minä ainakin tuon silloin tällöin naiselleni kukkia tai jotain muuta mukavaa. Eikä siihen tarvita mitään erikoisempaa syytä.

Myös M41

Vierailija
30/76 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan hyviä kokemuksia suomi24:sta ja happy pancakesta. Toki siellä moni keskustelu hyytyy alkuunsa tai ei välttämättä saa edes vastausta aloitus viestiin. Mitä sitten! Ne ei vaan sitten ole minua varten. En minä ainakaan siitä loukkaannu.

En ole erityisen komea. Ainakaan omasta mielestä. Olen silti ihan helposti saanut jopa seuraakin minua viehättävistä naisista.

Miksei nainen saisi kysyä tuoko mies kukkia? Ei kai naisen tarvitse tyytyä huonoon mieheen.. Minä ainakin tuon silloin tällöin naiselleni kukkia tai jotain muuta mukavaa. Eikä siihen tarvita mitään erikoisempaa syytä.

Myös M41

'

Tässä tuli jotain oleellista. Eli ei haittaa, vaikka miehen ulkonäkö olisi vaatimaton, jos mies osoittaa henkistä anteliaisuutta eli osoittaa, että pitää naista jotenkin spesiaalina. Sitähän kaikki kaipaa, niin miehet kuin naisetkin. AP:n profiilitekstistä tuli vähän masentava kuva. Siinä on määritelty niin tarkkaan, mitä kaikkea suhteessa ei tule tapahtumaan. Se on surullista. Sen huomionosoituksen ei tarvitse olla kukkapuska tai kallis lahja, ei mitään aineellista, mutta AP ilmoitti, ettei kauniita sanojakaan ole odotettavissa. Itse ajattelen, että elämä ja parisuhde on seikkailu ja olisi hienoa muuttua ja kasvaa suhteen myötä, oman persoonallisuuteni tietysti säilyttäen. Siksi en ikinä määrittelisi itseäni noin, että mulla ei ole tapana sitä tai tätä. Mistä sitä koskaan tietää.

Käytännön vinkki. Jos naisen kanssa riittää juttua, ehdota keskustelun jatkamista whatsappissa. Se on kätevämpää ja juttu etenee vaikkei  deitteihin jaksaisi aina kirjautuakaan. Ja miksi jaksaisi.

Vierailija
31/76 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen sinänsä, joten kiitokset ap:lle, että jaksat kirjoittaa ja laittaa kommentteja yms. Hienoa! =). Toisaalta meinasin itsekin heittää vitsinä, että taitaa tulla suhteellisen tapahtumaköyhä ja ehkä lyhyt ketju ap:n osalta ;).

Itse toki voisin kirjoittaa pitkästi kaikenlaista, vaikkei mitään olisi tapahtunut ja osan keksiä päästä;), mutta niin... kokeilin nettideittailua suunnilleen saman ikäisenä miehenä ja olin hyvinkin yllättänyt tai lähes järkyttynyt, että on noin nihkeää touhua. Olen komea, tumma, pitkä, fiksu, akateeminen, hyväsydäminen ja fiksut harrastukset omaava mies -> yhteydenottoja noin 5-10 kappaletta. Näistä vajaa 5 kappaletta oli järkeviä ja kaikki heistä tapasin lopulta. Eipä löytynyt elämäni rakkautta ;).

Luonnossa kiinnostuneita on paljonkin, mutta olen aika valikoiva sekä lisäksi arka lähestymään vieraita tuntemattomia naisia. Voin jutella niitä näitä kenen kanssa vaan, mutta en juurikaan lähesty naisia siinä mielessä. Ja tässä sitä ollaan edelleenkin useita vuosia myöhemmin (seurustellut kylläkin välillä). Viimeksi kuvallinen profiili Suomi24:sen puolella viime vuonna, nolla yhteydenottoa ja nolla vastausta noin viiteen aloitusviestiini. Antaapa olla tällä iällä ;).

Tsemppiä ap:lle kovasti! Toivottavasti jaksat pitää meidän ajan tasalla.

Vierailija
32/76 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä että liian nega profiiliteksti. Kahden ekan lauseen jälkeen peruuttaisin ehkä jo itse. Ei siksi että mitään prinsessaksi kutsumisia kaipaisin tosiaankaan, vaan tulee jotenkin ikävät fiilikset tuosta alusta.

Vierailija
33/76 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kokeilu :) Ikähaarukkaasi osuvana naisena kritisoisin kuitenkin myös hieman profiilitekstiäsi, sillä sanot olevasi kuvaton, että nainen keskittyisi profiilitekstiin, mutta et tosiaan kerro itsestäsi juuri mitään (ellei sitten tuosta välittämisjutusta ole tarkoitus vetää johtopäätöksiä siitä, millainen ihminen olet kokonaisuudessa, mitä en itse lähtisi tekemään). Alku on myös hieman nega, väittäisin, että harva nainen vaatii kuvaamaasi kohtelua. 

Vierailija
34/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös M41

'

Tässä tuli jotain oleellista. Eli ei haittaa, vaikka miehen ulkonäkö olisi vaatimaton, jos mies osoittaa henkistä anteliaisuutta eli osoittaa, että pitää naista jotenkin spesiaalina. Sitähän kaikki kaipaa, niin miehet kuin naisetkin. AP:n profiilitekstistä tuli vähän masentava kuva. Siinä on määritelty niin tarkkaan, mitä kaikkea suhteessa ei tule tapahtumaan. Se on surullista. Sen huomionosoituksen ei tarvitse olla kukkapuska tai kallis lahja, ei mitään aineellista, mutta AP ilmoitti, ettei kauniita sanojakaan ole odotettavissa. Itse ajattelen, että elämä ja parisuhde on seikkailu ja olisi hienoa muuttua ja kasvaa suhteen myötä, oman persoonallisuuteni tietysti säilyttäen. Siksi en ikinä määrittelisi itseäni noin, että mulla ei ole tapana sitä tai tätä. Mistä sitä koskaan tietää.

Käytännön vinkki. Jos naisen kanssa riittää juttua, ehdota keskustelun jatkamista whatsappissa. Se on kätevämpää ja juttu etenee vaikkei  deitteihin jaksaisi aina kirjautuakaan. Ja miksi jaksaisi.

Kiitos palautteesta. Ikävä, että koit profiilini negatiivisesti.

Profiilin esittelyssä kuvaan omaa luonnettani. Mainitsin myös, että sanat ovat tärkeitä parisuhteessa, en väittänyt että olisin pelkkien tekojen mies.

Jos katsotaan stereotyyppisesti miehiä joihin naiset ihastuu niin he ovat yleensä sanallisesti lahjakkaisia miehiä.

Varjopuolena vaan usein on se, että ne itse teot sanoille jää uupumaan.

Terv, ap

Vierailija
35/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen sinänsä, joten kiitokset ap:lle, että jaksat kirjoittaa ja laittaa kommentteja yms. Hienoa! =). Toisaalta meinasin itsekin heittää vitsinä, että taitaa tulla suhteellisen tapahtumaköyhä ja ehkä lyhyt ketju ap:n osalta ;).

Itse toki voisin kirjoittaa pitkästi kaikenlaista, vaikkei mitään olisi tapahtunut ja osan keksiä päästä;), mutta niin... kokeilin nettideittailua suunnilleen saman ikäisenä miehenä ja olin hyvinkin yllättänyt tai lähes järkyttynyt, että on noin nihkeää touhua. Olen komea, tumma, pitkä, fiksu, akateeminen, hyväsydäminen ja fiksut harrastukset omaava mies -> yhteydenottoja noin 5-10 kappaletta. Näistä vajaa 5 kappaletta oli järkeviä ja kaikki heistä tapasin lopulta. Eipä löytynyt elämäni rakkautta ;).

Luonnossa kiinnostuneita on paljonkin, mutta olen aika valikoiva sekä lisäksi arka lähestymään vieraita tuntemattomia naisia. Voin jutella niitä näitä kenen kanssa vaan, mutta en juurikaan lähesty naisia siinä mielessä. Ja tässä sitä ollaan edelleenkin useita vuosia myöhemmin (seurustellut kylläkin välillä). Viimeksi kuvallinen profiili Suomi24:sen puolella viime vuonna, nolla yhteydenottoa ja nolla vastausta noin viiteen aloitusviestiini. Antaapa olla tällä iällä ;).

Tsemppiä ap:lle kovasti! Toivottavasti jaksat pitää meidän ajan tasalla.

Kiitos kokemuksistasi ja palauteesta. Pidän sanani eli tulen päivittämään vähintääm kerran viikkoon tätä ja pitämään ajantasalla missä mennään

Vierailija
36/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse "nettitreffailleena" alle kolmekymppisenä naisena voisin sanoa että tinder toimii paremmin!

Vaikka se koetaan tosi pinnallisena niin silti näkisin että miehen kohdalla se ei ole niin siitä naamasta kiinni, ennemminkin siitä osaatko valita (ja ylipäätään ottaa/otattaa) mielenkiintoiset kuvat jotka tuovat persoonaa esille. Ei tarvi olla miesmalli jos kuvista välittyy itsevarmuus, rentous ja hyväntuulisuus!

Sanotaan että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa? Joten miksi kirjoittaa pitkää esittelytekstiä varsinkin kun samalla sisällöllä oleva teksti voi eri kirjoittajan kirjoittamana olla erittäin tylsä tai sitten taas todella mielenkiintoinen.

Kuvilla on helppo näyttää omia mielenkiinnon kohteita ja raottaa näin sitä omaa maailmaa toiselle.

Myös esim jos kerrot tykkääväsi matkustella, on aika eriasia haluta olla aina luksushotellissa ja paistatella poolilla kuin tehdä reppureissumatkoja - tämäkin on helppo kertoa kuvilla :)

Sekä tinderissä on varmasti paljon enemmän käyttäjiä koska sitä ei niin mielletä nettideittipalveluksi, sinne ei tarvitse tehdä seuranhakuilmoitusta ja "julistaa" että nyt haen kumppania. Tinderiin on pienempi kynnys mennä ja totta että se mahdollistaa myös ne jotka eivät halua oikeasti tavata ketään tai etsivät vaan seksiseuraa tms, mutta siellä on paljon taas niitä jotka olisivat valmiita vakavaan suhteeseen oikeanlaisen ihmisen löytyessä mutta eivät ole niin "epätoivoisia" että menisivät mihinkään suomi24 treffipalstalle. Eli ajatuksena että treffipalstoilla on ne epätoivoiset joissa on jotakin vikaa tai ovat niin rumia ettei muuten kumppania löydy tai vanhoja, mutta tinderissä on myös ihan "normaalit" ihmiset joilla saattaa olla vaikka kuinka paljon sutinaa muutenkin.

Eikös sen kumppanin löytyminen ole vaan siitä kiinni että sen oikean tyypin kanssa polut kohtaa?

Tämä omin kokemuksien pohjalta, olin itse pitkään tinderin käyttäjä ja jonkun mielestä varmasti "pinnallinen" kun en hakemalla hakenut sitä parisuhdetta vaan sen takia et olisi joku jonka kanssa olla. Mieluummin olin yksin kuin jonkun ihan ok tyypin kanssa. Mutta niin vain kun oikea tyyppi osui kohdalle olin minäkin tutustumisen ja tapailun jälkeen valmis vakavaan parisuhteeseen :) nyt ollaan oltu yhdessä pari vuotta ja eka lapsi tulossa :)

Vierailija
37/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tinderin kirjoitti:

Itse "nettitreffailleena" alle kolmekymppisenä naisena voisin sanoa että tinder toimii paremmin!

Vaikka se koetaan tosi pinnallisena niin silti näkisin että miehen kohdalla se ei ole niin siitä naamasta kiinni, ennemminkin siitä osaatko valita (ja ylipäätään ottaa/otattaa) mielenkiintoiset kuvat jotka tuovat persoonaa esille. Ei tarvi olla miesmalli jos kuvista välittyy itsevarmuus, rentous ja hyväntuulisuus!

Sanotaan että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa? Joten miksi kirjoittaa pitkää esittelytekstiä varsinkin kun samalla sisällöllä oleva teksti voi eri kirjoittajan kirjoittamana olla erittäin tylsä tai sitten taas todella mielenkiintoinen.

Kuvilla on helppo näyttää omia mielenkiinnon kohteita ja raottaa näin sitä omaa maailmaa toiselle.

Myös esim jos kerrot tykkääväsi matkustella, on aika eriasia haluta olla aina luksushotellissa ja paistatella poolilla kuin tehdä reppureissumatkoja - tämäkin on helppo kertoa kuvilla :)

Sekä tinderissä on varmasti paljon enemmän käyttäjiä koska sitä ei niin mielletä nettideittipalveluksi, sinne ei tarvitse tehdä seuranhakuilmoitusta ja "julistaa" että nyt haen kumppania. Tinderiin on pienempi kynnys mennä ja totta että se mahdollistaa myös ne jotka eivät halua oikeasti tavata ketään tai etsivät vaan seksiseuraa tms, mutta siellä on paljon taas niitä jotka olisivat valmiita vakavaan suhteeseen oikeanlaisen ihmisen löytyessä mutta eivät ole niin "epätoivoisia" että menisivät mihinkään suomi24 treffipalstalle. Eli ajatuksena että treffipalstoilla on ne epätoivoiset joissa on jotakin vikaa tai ovat niin rumia ettei muuten kumppania löydy tai vanhoja, mutta tinderissä on myös ihan "normaalit" ihmiset joilla saattaa olla vaikka kuinka paljon sutinaa muutenkin.

Eikös sen kumppanin löytyminen ole vaan siitä kiinni että sen oikean tyypin kanssa polut kohtaa?

Tämä omin kokemuksien pohjalta, olin itse pitkään tinderin käyttäjä ja jonkun mielestä varmasti "pinnallinen" kun en hakemalla hakenut sitä parisuhdetta vaan sen takia et olisi joku jonka kanssa olla. Mieluummin olin yksin kuin jonkun ihan ok tyypin kanssa. Mutta niin vain kun oikea tyyppi osui kohdalle olin minäkin tutustumisen ja tapailun jälkeen valmis vakavaan parisuhteeseen :) nyt ollaan oltu yhdessä pari vuotta ja eka lapsi tulossa :)

Oi vitsi! Toivottavasti löytäisin itsekin tinderistä sen oikean:) asiasta toiseen tämä. En kerkeä käydä viihteellä eikä se edes kiinnosta, muualla en oikein miehiä tapaa.

Vierailija
38/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs yli kolmekymppisillä? Tinderihän on tarkoitettu vain teineille-nuorille aikuisille?

Vierailija
39/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tinderin kirjoitti:

Olen Tinderissä ja yhdellä treffipalstalla, mutta en mitenkään epätoivoinen tai ruma - päin vastoin. Monta ottajaa olisi ollut, haluan kuitenkin löytää itselleni hyvin sopivan miehen, jonka kanssa rakentaa tulevaisuutta.

N26

Vierailija
40/76 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs yli kolmekymppisillä? Tinderihän on tarkoitettu vain teineille-nuorille aikuisille?

Minä olen nainen 35v ja löysin sieltä miehen myös. Yhdessä ollaan oltu nyt 2 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän