Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alle 30-vuotiaan miehen 2kk deittikokemus ketju

10.06.2017 |

Täällä kun usein varsinkin nettideittailu aiheutttaa kiivasta keskustelua siitä. mikä on totta ja mikä ei miehen kannalta nettideittailun osalta päätin aloittaa avoimen deittisivu kokeilun. Olen siis 100% mukana eikä tämä ole mikään leikki.

Tänne on siis tarkoitus päivittää tasaisesti vähintään kerran viikossa, miten deittailu on edennyt.
Onko viestejä / yhteydenottoja tullut ja minkälaisia naisia esim seuraani etsii.
Tietysti mitään henkilökohtaisuuksia en paljasta mutta saatte varmasti kahden kuukauden aikana käsityksen minkälaista on olla melko tavallinen alle 30-vuotias työssäkäyvä lapseton mies deittipalstoilla. Ja tämä kaikki realiajassa.

Profiili löytyy siis suomi24 treffeistä sekä happypancakesta. Linkki on profiilissani.
Vastaan myös tänne tarvittaessa asiallisiin kysymyksiin liittyen kokeiluun.
Tervetuloa seuraamaan.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tulee aika tapahtumaköyhä ketju ellet ole täydellinen 195cm akateeminen miesmalli.

T. Vuosia nettideittaillut tavismies

Vierailija
2/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mielenkiintoinen projekti! Seurantaan.

Tosin kuvattomalla profiililla saat tuskin yhtään treffiä sovittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että tulee aika tapahtumaköyhä ketju ellet ole täydellinen 195cm akateeminen miesmalli.

Päivityksiä tulee jokatapauksessa, joten todellisuus tulee ilmi kävi miten kävi 2kk aikana.

Vierailija
4/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään mielenkiintoinen projekti, sillä yleensä tarinat on ns jälkikäteen pistettyjä "totuuksia"

Nyt on ainakin teoriassa mahdollisuus seurata miten homma etenee. Tuskin mitään tapahtuu 2kk, mutta olen aika varma että tämä herra tietää sen itsekkin. Pistetään silti seurantaan.

Vierailija
5/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sama kokemus mullakin. Nettideitit tavismiehelle ovat kuin nykyajan työmarkkinat pelkän peruskoulun käyneelle

Vierailija
6/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin negistelevällä profiililla olisin tosi ihmeissäni, jos saat kahden kuukauden aikana edes kaksi yhteydenottoa. Profiili uusiksi (tai jos tuo profiili heijastelee todellista minääsi, persoonallisuus uusiksi)

Vierailija
7/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

176 cm pituutta -> next!

Vierailija
8/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

176 cm pituutta -> next!

Naisten kylmä pinnallisuus ominaisuuksien suhteen joihin et voi itse vaikuttaa -> check!

Vierailija
9/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sama kokemus mullakin. Nettideitit tavismiehelle ovat kuin nykyajan työmarkkinat pelkän peruskoulun käyneelle

Kaikenlaisilla naisilla on nykyään nettideiteissa niin kova kysyntä että erottuminen tuhansien miehien joukosta vaatii että olet naista huomattavasti tasokkaampi.

Mitä tilanteelle voi edes tehdä? Jos et miehenä tiputa vaatimuksia naisten suhteen niin päädyt tyhjin käsin..

Vierailija
10/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa suomi24-ilmoituksessa et kyllä kerro oikeastaan yhtään mitään itsestäsi. Minusta se on pelkkää sanahelinää, olen pahoillani.

Jos itse nettideittailisin, toivoisin ihmisten kertovan ilmoituksessaan kuitenkin myös jotain konkreettisempia asioita itsestään ja elämästään. Esim. työstään (ammattia ja koulutusta ei tarvitse kertoa jos ei halua, mutta edes ala suurin piirtein, tyyliin "teknisellä alalla"/"kaupallisella alalla"/"sosiaali- ja terveysalalla"), harrastuksistaan, elämänarvoistaan, arkielämästään jne. 

Totta kai on hyvä, että kerrot myös minkälaista parisuhdetta etsit jne, mutta sen lisäksi jokaisen elämässä on kuitenkin paljon muitakin asioita. 

Vierailija
11/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisilla naisilla on nykyään nettideiteissa niin kova kysyntä että erottuminen tuhansien miehien joukosta vaatii että olet naista huomattavasti tasokkaampi.

Mitä tilanteelle voi edes tehdä? Jos et miehenä tiputa vaatimuksia naisten suhteen niin päädyt tyhjin käsin..

Harvemmin vaatimuksia voi edes tiputtaa niin paljoa. Akateemisena ok toimeentulevana miehenä ei ole usein mahdollisuuksia edes pitkäaikaistyöttömiin elämänkoulunaisiin

Vierailija
12/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa suomi24-ilmoituksessa et kyllä kerro oikeastaan yhtään mitään itsestäsi. Minusta se on pelkkää sanahelinää, olen pahoillani.

Jos itse nettideittailisin, toivoisin ihmisten kertovan ilmoituksessaan kuitenkin myös jotain konkreettisempia asioita itsestään ja elämästään. Esim. työstään (ammattia ja koulutusta ei tarvitse kertoa jos ei halua, mutta edes ala suurin piirtein, tyyliin "teknisellä alalla"/"kaupallisella alalla"/"sosiaali- ja terveysalalla"), harrastuksistaan, elämänarvoistaan, arkielämästään jne. 

Totta kai on hyvä, että kerrot myös minkälaista parisuhdetta etsit jne, mutta sen lisäksi jokaisen elämässä on kuitenkin paljon muitakin asioita. 

60% profiileista on tyhjiä ja samanlaisia.

Mielestäni ap:n profiili oli erilainen.

Varsinkin täällä erittäin monet huutaa sitä että "ei heitä kiinosta työsi tai koulutuksesi".

Kaikki asiat saa kysymällä tietoon ja toiseen tutustumalla. Profiilin esittely on vain pintaraapaisu... Mutta jäämme odottamaan

Vierailija
13/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin vaatimuksia voi edes tiputtaa niin paljoa. Akateemisena ok toimeentulevana miehenä ei ole usein mahdollisuuksia edes pitkäaikaistyöttömiin elämänkoulunaisiin

Joo. Muistan kerran tapauksen kun kysyin laitoshuoltajanaista treffeille. Nainen vaikutti suhtautuvan positiivisesti asiaan mutta päätti vielä kysyä että "mitä muuten teet työksesi". Kun vastasin siihen niin en päässyt treffeille, vaikka ammattini on paremmin palkattu mitä naisella. Ei ilmeisesti riittävästi..

Vierailija
14/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60% profiileista on tyhjiä ja samanlaisia.

Mielestäni ap:n profiili oli erilainen.

Varsinkin täällä erittäin monet huutaa sitä että "ei heitä kiinosta työsi tai koulutuksesi".

Kaikki asiat saa kysymällä tietoon ja toiseen tutustumalla. Profiilin esittely on vain pintaraapaisu... Mutta jäämme odottamaan

Minä taas luulen, että todella monia nettideittipalstoilla liikkuvia kiinnostavat myös nuo perusasiat. Jostainhan sitä on lähdettävä mielikuvaa ilmoituksen laatijasta luomaan. Ja etenkin jos miehiä on liikkeellä paljon, ilmoitukseen kannattaisi mielestäni laittaa "erilaisuuden" lisäksi joitan perusjuttuja itsestään. Toki voi luottaa siihen, että ihmiset (naiset tässä tapauksessa) innostuvat kysymään lisää, mutta se ei välttämättä toimi jos "kilpailua" on runsaasti. 

Vähän sama kuin työhakemuksissa. Vaikka on hyvä, että hakemus on persoonallinen ja erottuu jollain tavalla, tietyt faktat ja perusjutut on syytä mainita. 

Minun mielestäni aloittaja ei menettäisi mitään, jos lisäisi ilmoitkseen edes joitain mainitsemiani perusasioita itsestään/elämästään. Päinvastoin, teksti muuttuisi kattavammaksi ja aloittajan valitsema tyylisuunta olisi mahdollista säilyttää silti. 

Joka tapauksessa onnea treffailuun. 

Vierailija
15/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei kyllä tällä palstalla sano, ettei ammatti kiinnostaisi. Miehet sanovat, ettei naisen ammatti kiinnosta ja naiset sanovat, että tulotaso ei kiinnosta.

Vierailija
16/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos palautteesta. Ihmiset jotka ovat rekisteröityneenä palveluihin näkevät paljon enemmän tietoa profiilista. Esim elämäntavoista yms.

Vierailija
17/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskymmenelläsormella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos palautteesta. Ihmiset jotka ovat rekisteröityneenä palveluihin näkevät paljon enemmän tietoa profiilista. Esim elämäntavoista yms.

Ok. Sitten asia on kunnossa. Ja tosiaan onnea treffailuun. :)

Vierailija
18/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei kyllä tällä palstalla sano, ettei ammatti kiinnostaisi. Miehet sanovat, ettei naisen ammatti kiinnosta ja naiset sanovat, että tulotaso ei kiinnosta.

Oon ihan livenä saanut huomata miten naisen naama vääntyy pettymykseen, kun on selvinnyt, että mä oon vakuutusmatemaatikko. Vaikka tulotaso ei ole huonoimmasta päästä

Vierailija
19/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan livenä saanut huomata miten naisen naama vääntyy pettymykseen, kun on selvinnyt, että mä oon vakuutusmatemaatikko. Vaikka tulotaso ei ole huonoimmasta päästä

Riippuu kyllä naisesta. Itse olen aina viehättynyt nimenomaan matemaattisesti lahjakkaista miehistä. Tai siis älykkäistä miehistä ylipäätään, mutta matemaattinen lahjakkuus on mielestäni tosi vetoavaa. Varmaan, koska oma "erityislahjakkuuteni" on kielellinen/kirjallinen lahjakkuus, ei matemaattinen. 

Olen toki ollut pitkään jo parisuhteessa, mutta nuorempana treffaillessani oikeasti innostuin matemaattis-luonnontieteellisillä aloilla opiskelevista pojista (enemmän kuin vaikka juristeista, ekonomeista tms perinteisistä  "statusaloista"). No, päädyin  naimisiin kemistin kanssa (itse olen kieltenopettaja). 

Täysin off-topic, mutta piti mainita koska meitä naisiakin kuitenkin on yhtä moneen lähtöön kuin miehiäkin. Onneksi niin. :)

Vierailija
20/76 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, mä taas innostuisin ja saisit selittää millaisia asioita siinä tehdään ja miten se vaikuttaa ihmisten vakuutuksiin :)