Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkitaiturit: millä tuotteella kulmat kuosiin?

Vierailija
10.06.2017 |

Omat kulmani ovat luonnostaan tosi tummat, mutta liian harvat ja ohuet.

Tähän mennessä olen käyttänyt Nyxxin brow pomadea. Sokoksen kosmetologi valitsi sävyn ja ostin hänen suosituksestaan sellaisen tosi pienen kulmasiveltimen. En ole erityisemmin tykännyt. En tiedä onko vika siveltimessä, kulmavärissä vai minussa, mutta en saa aikaan tuolla siveltimellä sellaisia sulavia vetoja, vaan väriä joutuu levittämään tökkien ja lisäämään koko ajan. Vaikka tuo on vedenkestävää, se ei tunnu pysyvän, ei pohjustuksienkaan avulla. Parin tunnin päästä näyttää jo siltä, kuin en olisi kulmia meikannutkaan.

Olisiko mulle helpompi kulmakynä tai joku värillinen kulmageeli? Kuitenkin siis haluan jollakin tuotteella päästä sitä kulman muotoa muokkaamaan ja täyttämään kulmat. Vai kannattaisiko kokeilla vähän isompaa sivellintä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin samoilla faktoilla lähes täydellisen kulmakynän Sokokselta, Maybellinen BrownPrecise Micro pencil, jolla voi piirtää äärettömän tarkkaa täytettä ja viivaa kulmille ja muokata niiden muotoa vähän 3D-mäisesti. Itsellä muut kynät ja siveltimet on aina tehneet kulmista tosi sotkuiset ka varisevat, mutta tämä oli täydellinen! Suosittelen!

Vierailija
2/2 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin samoilla faktoilla lähes täydellisen kulmakynän Sokokselta, Maybellinen BrownPrecise Micro pencil, jolla voi piirtää äärettömän tarkkaa täytettä ja viivaa kulmille ja muokata niiden muotoa vähän 3D-mäisesti. Itsellä muut kynät ja siveltimet on aina tehneet kulmista tosi sotkuiset ka varisevat, mutta tämä oli täydellinen! Suosittelen!

Kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta, täytyy käydä tsekkaamassa huomenna!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi