Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Li Andersson haluaa huumeet vapaaksi

En voi uskoa todeksi
10.06.2017 |

Tässä vasta esimerkillinen puheenjohtaja nuorille.

http://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/201706080214941_iv.shtml

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän... Vasemmistolainen väkivalta on parempaa.

Niinhän se onkin. Vasemmistolainen väkivalta perustuu yhteiskunnallisiin syihin, oikeistolainen rasismiin.

Ideologinen nyrkki nokkaan on parempi kunhan iskijä kannattaa vasemmistoa? sorry mutta minä en näe väkivallalla ja väkivallalla mitään eroa. En myöskään ole ihan äkkiä sallimassa kotimaassani millekään aatteelle oikeutta painostaa ketään väkivallan avulla. Olen aatteellisesti kohtalaisen joustava mutta raja kulkee tässä.

Koko valtiovallan olemassaolo perustuu siihen, että valtiovalta omii yksinoikeuden väkivallan käyttöön ja kieltää sen samalta muilta. Silti et tekopyhyyksissäsi vastusta valtiovaltaa, vaikka se perustuu juuri yksinoikeuteen käyttää väkivaltaa.

Ihme kakara-argumentti. ehkä anarkoissa sitten liikkuu tätä porukkaa jolle on vähän vaikea ymmärtää miksi yhteiskunnassa ei saa vapaasti hyökätä jonkun toisen kimppuun jos sen naama tai ajatukset ärsyttävät.

Vierailija
22/22 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän... Vasemmistolainen väkivalta on parempaa.

Niinhän se onkin. Vasemmistolainen väkivalta perustuu yhteiskunnallisiin syihin, oikeistolainen rasismiin.

Ideologinen nyrkki nokkaan on parempi kunhan iskijä kannattaa vasemmistoa? sorry mutta minä en näe väkivallalla ja väkivallalla mitään eroa. En myöskään ole ihan äkkiä sallimassa kotimaassani millekään aatteelle oikeutta painostaa ketään väkivallan avulla. Olen aatteellisesti kohtalaisen joustava mutta raja kulkee tässä.

Koko valtiovallan olemassaolo perustuu siihen, että valtiovalta omii yksinoikeuden väkivallan käyttöön ja kieltää sen samalta muilta. Silti et tekopyhyyksissäsi vastusta valtiovaltaa, vaikka se perustuu juuri yksinoikeuteen käyttää väkivaltaa.

Ihme kakara-argumentti. ehkä anarkoissa sitten liikkuu tätä porukkaa jolle on vähän vaikea ymmärtää miksi yhteiskunnassa ei saa vapaasti hyökätä jonkun toisen kimppuun jos sen naama tai ajatukset ärsyttävät.

Hassua muuten, että vasemmistolaiset anarkistit ovat tavallaan soveltamassa uusliberalismia väkivallan suhteen, eivätkä hyväksy sen monopolisointia valtiolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla