Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tyytyväinen penikseesi?

N-22
10.06.2017 |

Toimiiko ja saako sillä hyvät orkut...... nainenkin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinep.

Vierailija
2/11 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Joka kerta on riittänyt tyydyttämään itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Huono puoli on se että kantajansa jakelee sitä muillekin. 😕.

Tuleva ex.

Vierailija
4/11 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Orkut tällä saan ja ehkä naisetkin. Mistäpä niistä naisten orkuista voi tietää, kun tutkimusten mukaan niin kovin monet naiset feikkaavat sängyssä.

Vierailija
5/11 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääpiirteissään olen. 

Kai aika normaali kalu. Ei niin suuri että tulisi ongelmia eikä niin pieni että tarvitsisi hävetä. Kai siinä saisi pari senttimetriä lisää olla, niin saisi lesoilla netissä - missä kukaan ei tosin tule tarkistamaan. 

Ei ole koskaan jättänyt seisomatta oikeassa paikassa ja aika harvoin on seisonut väärässä paikassa. 

Kestokin taitaa olla ihan OK. En tule reisille muttei tarvitse pumppaamalla pumpatakaan. Kykeneminen toiseen yhdyntään heti edellisen perään olisi kyllä mukava taito - kun itse haluaisi ja daami haluaisi mutta kroppa ei halua. Mutta siinä ei ole kyse vain peniksestä. 

Vierailija
6/11 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä mutta kusisuihku lähtee aina ihan väärään suuntaan, mikä on pakko seisaaltaan kustessa ennakoida heti.

Vierailija
7/11 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ihan eriparia kuin kantajansa. Kantaja pieni mies, susiruma, mutta kalu on jumalaisen kaunis, seisoo ylväänä ja kovana kuin kreikkalainen marmoripatjas, suhteettoman iso ja paksu kauttaaltaan. Luoja ollut leikkisällä päällä. Monet orkut on sillä naiselleni annettu.  Vaimo ollut aina tyytyväinen, vaikkei ole kehunutkaan mulle, muille tutuille naisille  ilmeisesti kyllä.

Vierailija
8/11 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, runkkaan sitä parhaillaan peilin edessä pystyyn...

Vierailija
9/11 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sillä on veden heittäminen ja runkkailu onnistunut. Naiseen ei ole vielä päässyt tutustumaan.

Vierailija
10/11 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on yhdessä tuntemattomia naisia kynnetty ja paljon tullaan vielä kyntämään. Tuloksena paljon hymyä ja antibioottikuureja. Olen tyytyväinen.

Vierailija
11/11 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syvästi pettynyt penikseeni. Pituus säälittävä, normaali pikkurillin kokoinen ja paksuinen nysä. Luoja ilmeisesti ollut leikkisällä päällä minun kohdallani. Olen muuten pitkä 187cm ja raamikas. Mietin usein meneväni sukupuolen vaihto leikkaukseen.