Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät on peruttu!

Vierailija
10.06.2017 |

Meille tuli riitaa miehen kanssa siitä, että kenestä tulee sormuspoika! Mies haluaisi sormuspojaksi pikkuveljensä ja minä haluaisin hyvän ystäväni kummipojan, joka on minulle varmasti tärkeämpi kuin mies ja hänen veljensä yhteensä!

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Sormuspoika? Älä viitsi

Vierailija
2/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoon tuomittu liitto, päätös on hyvä, pysykää siinä !!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaiseen kaatuu kaikki jo ennen vihkimistä, niin häiden peruminen on ainut ja oikea ratkaisu.

Vierailija
4/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuosta saatte riidan ettekä pääse ymmärrykseen niin parempi noin. Eipä kuormitu oikeuslaitos myöhemmin turhaan avioeron käsittelyn muodossa.

Vierailija
5/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sen sormuspojan kanssa vihille. Näyttää olevan sinulle se ainoa rakas.

Vierailija
6/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhoon tuomittu liitto, päätös on hyvä, pysykää siinä !!!!!!!!!!!!

Ei ole tuhoon tuomittu liitto, jos mies suostuu siihen, että haluamani vaihtoehto valitaan!

Vierailija
7/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia idiootteja sitä sikiääkin...

Vierailija
8/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli riitaa miehen kanssa siitä, että kenestä tulee sormuspoika! Mies haluaisi sormuspojaksi pikkuveljensä ja minä haluaisin hyvän ystäväni kummipojan, joka on minulle varmasti tärkeämpi kuin mies ja hänen veljensä yhteensä!

Voe tokkiinsa... tällaisia idioottimaisuuksia lukiessa mä olen niin tyytyväinen että käytiin kahden kesken maistraatissa ilman tuollaista hälyä ja stressiä.

Typerä trollihan  tämä  on jos jonkun  toisen kummipoika, jonka sukulaisuussuhde kirjoittajaan ei tullut selväksi, on tärkeämpi kuin tuleva mies.Jep.

Vierailija
9/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sen sormuspojan kanssa vihille. Näyttää olevan sinulle se ainoa rakas.

En mene kaksi vuotiaan kanssa vihille! Olen myös tuntenut tämän pojan pidempään kuin mieheni niin sen takia hän on tärkeämpi!

Vierailija
10/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes haluat miehen kanssa naimisiin, jos joku muu  on sun elämäsi tärkein ihminen? Sairaalta vähän kuulostaa tuo.

Vierailija
11/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän parempi yritys. -4/5

Vierailija
12/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voe tokkiinsa... tällaisia idioottimaisuuksia lukiessa mä olen niin tyytyväinen että käytiin kahden kesken maistraatissa ilman tuollaista hälyä ja stressiä.

Typerä trollihan  tämä  on jos jonkun  toisen kummipoika, jonka sukulaisuussuhde kirjoittajaan ei tullut selväksi, on tärkeämpi kuin tuleva mies.Jep.

Poika ei ole minulle sukua vaan ystävälleni!

Vierailija
13/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes haluat miehen kanssa naimisiin, jos joku muu  on sun elämäsi tärkein ihminen? Sairaalta vähän kuulostaa tuo.

Mieheni on elämäni tärkein ihminen vasta häiden jälkeen, jos niitä edes tulee!

Vierailija
14/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan kovin syvä suhde omaan poikaystävään jos kaverin kummilapset (ei siis omat kummilapset) ovat tärkeämpiä. Minä en edes tiedä keille minun kaverini on kummina.

Vierailija
15/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätäile ap. Luulen, että mies on vain kiitollinen siitä, että tulevan vaimon mielenterveysongelmat tulivat tietoon ennen vihkimistä. Terkkuja Porvooseen.

Vierailija
16/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tosiaan kovin syvä suhde omaan poikaystävään jos kaverin kummilapset (ei siis omat kummilapset) ovat tärkeämpiä. Minä en edes tiedä keille minun kaverini on kummina.

Meidän suhde on mennyt loistavasti vai miksi muuten suunnittelisimme häitä!!!

Vierailija
17/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavasti näkyy menevän ja rakkaus kukoistaa. Joopa joo...

Vierailija
18/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti siksi että olette typeriä ja haluat leikkiä prinsessaa yhden päivän.

Vierailija
19/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎵Perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka...🎵

Vierailija
20/88 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa, kun yrittää olla hienompaa kuin onkaan. Jos olisitte suunnitelleet ihan vain basic-häät ilman sormuspoikia ja kukkaistyttöjä ym. olisitte päässeet naimisiin. Mutta ehkä oli parempi, että ette koskaan ehtineet vihkiäisiin asti, sillä jos tuollaisista asioista tulee noin suuri ja fataali riita, niin ero olisi ollut edessä alle vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä