Kun Sipilästä tuli pääministeri, ajattelin että nyt asiat paranee suomessa kun on uskovainen joka auttaa heikoimpia.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et ole tainnut tavata paljoa uskovaisia jos oikeasti kuvittelit noin.
Ei nyt yleistetä, kyllä uskovaisista empaattisiakin ihmisiä löytyy...
Juu uskovaisissakin on ihan empaattisia mutta samoin heistä voi todeta kuten yhdestä toisesta kansanosasta todetaan. Valitettavasti 99% pilaa sen lopun 1% maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ymmärtänyt että Sipilä tekis veroparatiiseille jotakin kuten itse oli aiemmin puheissaan tuonut ilmi. Puhui kuinka Suomen ongelmat juontuu nimenomaan veroparatiiseista, jotka pitää saada kuriin. Mut heti valtaan päästyään käänsi kelkkansa ja nopeesti. Oksettava tyyppi.
Edellisessä hallituksessa oli valtiovarainministerinä demari Antti Rinne, miksei hän tehnyt veroparatiisiasialle mitään? Vvm:llä on valta puuttua asiaan, se on hänen alaansa. Veikkaan että ei puuttunut koska ay-liikkeelläkin on rahoja veroparatiiseissa. Muissakin kuin vain Hakaniemessä.
Tiedätkö lainkaan, etä myös kaikki työnantajaliitot, EK ja sen 28 jäsenliittoa, Suomen Yrittäjät ja Perheyritysten liitoo j amitä niitä vielä onkaan, ovat saman osinkotulojen verovapauden piirissä kuin työntekijöiden ay-liitot.
Noiden työnatnajaliittojen toimintakertomuksista käy ilmi, että ne kaikki harjoittavat sijoitustoimintaa. Ay-liikeen tilinpäätökset ovat luettavissa netissä, mutta näin ei ole suurimman osan työnantajaliiton kohdalla.
Yksittäisen puolueen tai ministerin toimintamahdollisuudet hallituksessa, jossa on viisi muutakin puoluetta, ovat olemattomat. Lisäksi valtiosääntömme mukaan pääministerin tärkein tehtävä on johtaa hallituksen politiikkaa.
Verottaja pyysi jo useampi vuosi sitten lisärahoitusta palkatakseen lisähenkilökuntaa harmaan talouden tutkimiseen. Sen torppasi Kokoomus RKP:n tuella. Sipilän hallitus ei myöskään ole osoittanut euroakaan lisää tähän tarkoitukseen.
Suomen verottajalla on vain parikymmentä tukijaa, joiden resursssit eivät riitä suurten tapausten tutkintaan. Ruotsilla heitä on kolmattasataa.
Tästä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä.
Seura-lehti kertoi juuri,kuinka Sipilä on rikastunut yhteikunnan ,eli meidän veronmaksajien rahoilla.Ei Sipilä ole ainoa, mutta härskein. Samoin koko Kepu.
Lestat sopivat rötöstelynsä keskenään, jakavat voitot omille. Muut sietävätkin joutua tulikivijärveen. Sellasta hurskautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et ole tainnut tavata paljoa uskovaisia jos oikeasti kuvittelit noin.
Ei nyt yleistetä, kyllä uskovaisista empaattisiakin ihmisiä löytyy...
Juu uskovaisissakin on ihan empaattisia mutta samoin heistä voi todeta kuten yhdestä toisesta kansanosasta todetaan. Valitettavasti 99% pilaa sen lopun 1% maineen.
Tunnet ilmeisesti ainakin 100 uskovaa läheisesti, kun voit esittää tuollaiset luvut?
Sipilää aina jaksetaan haukkua, mutta ei hänen politiikkansa ihan virheellistä voi olla, koska nyt ollaan kasvu-uralla.
Rehellinen ja uskovainen mies, juu:
https://seura.fi/asiat/seuran-selvitys-juha-sipilasta-tuli-miljonaari-v…
Sipilästä miljonääri valtion tuella ja härskeillä tutunkaupoilla. Ja meno sen kun vaan kiihtyy. Mitähän miehellä mielessä seuraavaksi?
Olen eläkkeeni ansainnur ihan omalla työllä. Saa nähdä vieläkö teille nuoremmille riittää rahat eläkkeisiin.
Paitsi tietysti jos olet Sipilän kaveri ja maajussi.
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkeeni ansainnur ihan omalla työllä. Saa nähdä vieläkö teille nuoremmille riittää rahat eläkkeisiin.
Paitsi tietysti jos olet Sipilän kaveri ja maajussi.
T: ap
Sitähän se näille tarkoittaa. Mikään ei riitä.