Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia ketuttaa kun mies on parempi ruuan laitossa

Vierailija
10.06.2017 |

Et näin.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako miehiä, jos nainen on parempi kokki??? Ei meillä ainakaan miestä harmita. On varmasti vain onnessaan, kun ei tarvitse tehdä ruokaa, kun ei osaa.  Miksi siis naisia harmittaisi, jos mies olisi parempi kokki???? Sehän olis vaan hyvä. Ihanaa tulla valmiiseen pöytään. Kaikki miehet pakolliseen kokkikouluun!!! Ja ikuiseen  keittiövuoroon!!!  Ihana vapaus keitiötöistä naisille. Kannatetaan miesten arempaa kokkaustaitia. ja ei ketuta.   Ei ketuta sekään jos mies on perempi siivoamaan, tiskaamaan, hoitamaan lasta, hoitamaan puutarhaa jne...

Vierailija
22/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin enemmän kuin tyytyväinen, jos esimerkiksi isäni tai ukkini osaisi tehdä maittavaa ruokaa sen sijaan, että sitä tarvitsisi kärttää vaimolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kun nyt vaan ovat aivan kaikessa naisia parempia, tälle faktalle naiset eivät vaan voi yhtikäs mitään.

Miehet on heikkoja, tälle faktalle ei voi mitään.

Ihan biologinen fakta. Mies voi olla fyysisesti vahvempi mutta ei siitäkään huolimatta kestä yhtä paljon kuin nainen. Heikkoja ovat jos verrataan.

Vierailija
24/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ei yhtään harmita. Isäni teki aina ruuat kun olin lapsi, eikä minulle nyt aikuisena kelvannut mies, joka ei osaa kokata. Minun ei ole tarvinnut oppia kuin käyttämään mikroa. Joskus kolme lastamme ihmettelee, miksi äiti ei kokkaa. Sanon että kun isän ruuat on parempia. Eikä se iso juttu, koska tiedän oppivani kyllä ihan yhtä hyväksi kokiksi, jos ikinä on tarve.

Vierailija
25/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies laittaa pääsääntöisesti aina ruoat. Ei haittais yhtään vaikka olis paljon parempi kuin minä. Mukavaa, kun mun ei tarvii ravata ruokakaupassa ja ruoka valmiina, kun tuun töistä.

Vierailija
26/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen markkina-arvon kannalta kaikista pahinta on se, että hän on kokki. Nainen ajattelee sitten, että eihän hänellä ole mitään virkaa.

Ha, vai markkina-arvo :D   Miehen PARAS markkina-arvo on se, että hän osaa tehdä ruokaa. Ikinä en huolisi miestä, joka ei osaa kokata ja nimenomaan paremmin kuin minä. Voin sillä verukkeella vetäytyä keittiötöistä kokonaan.

Vierailija
27/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä, harmi kyllä. Jättäisin mielelläni ruoanlaiton ihan kokonaan mieheni tehtäväksi, istuisin vain ja odottaisin toinen toistaan parempia sapuskoja ruokapöytään, mutta eipä näy. Osaa hän grillata ihan hyviä ja tehdä muutakin, mutta kyllä se kokkaaminen perheelle on 99% minun puuhaa ja hyvää tulee.

Anna arvaan, millaista grillaaminen on:

sinä valmistelet lihat/kanat/kalat/salaatit yms ja mies juo olutta. Sinä teet salaatteja samalla, kun mies lyö syömiset grilliin ja seurustelee. Itse olet yksin keittiössä. Kun viimein tuot salaatin pöytään huomautat, että "ne muuten palaa kohta", ja saat huudot, kun et tullut aiemmin sanomaan. Ja mies on totta kai kokannut koko ruuan.

Muistan lapsuudenkodista tämän. Yäh. Ei hirveästi kiinnosta hankkia grilliä.

Vierailija
28/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi yhtään. Mieheni saisi tehdä paljonkin ruokaa jos osaisi tai oikeastaan viitsisi edes yrittää. Mä teen tällä hetkellä aivan joka ikisen ruuan mitä täällä syödään. Kiva kun joku muukin tekisi joskus ja pääsisi itse vaan valmiiseen pöytään..

Vierailija
29/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan. Mä olen erittäin onnellinen, että mies on hyvä laittamaan ruokaa ja tekeekin sitä mielellään. Mä saan viikonloput ja lomat huilia kyökistä.

Nimenomaan. Perhe ei kuoke nälkään kun en ole paikalla. Toisen tekemää ruokaa on virkistävää syödä.

Vierailija
30/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kun nyt vaan ovat aivan kaikessa naisia parempia, tälle faktalle naiset eivät vaan voi yhtikäs mitään.

Minkä ikäistä porukkaa täällä on? Me käytiin seiskaluokalla näitä keskusteluja koulussa.

Vierailija
31/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä lähde kenenkään kanssa kilpailemaan ruuanlaitossa, koska se ei ole mun vahvoja puoliani eikä kiinnostukseni kohde. Jos joku laittaa hyvää ruokaa ja mä saa syödä sitä, olen aivan erinomaisen tyytyväinen.

Ylipäänsä en ymmärrä, miksi taidoissa tai tiedoissa pitäisi kilpailla kovin vakavissaan. Tai pitää kirjaa siitä, kuka on missäkin ketäkin parempi.

Vierailija
32/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia lapsellisuuksia ilmaantuu lisääntyvästi kun on koulujen lomat. Tämä niinkuin esimerkkinä, en muuten jaksa kommentoida keskenkasvuisten trollauksia.

Vierailija
33/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ketuttaa kun naiset saa suurempaa palkaa.

Vierailija
34/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisia heteromiehiä ketuttaa syrjintä.

Vierailija
35/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ketuttaa kun miehet synnyttää.

Vierailija
36/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ketuttaa miesten hoivavietti.

Vierailija
37/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta tälleen naisena on vaan helpottavaa ja ilahduttavaa, että vähemmilläkin taidoilla ja kyvyillä pärjää hyvin. Eikä tarvitse olla koko ajan todistelemassa parhauttaan tai kilpailla miesten lailla, kun voi vaan olla oma keskinkertainen itsensä.

Vierailija
38/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, miehet on parempia kaikessa, no okei, ei ehkä kiukuttelussa.

Miehet on aivan loistavia peppukipeilijöitä pikku asioista!

Vierailija
39/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Inhoan kokkaamista. Osaan mut en tykkää.

Vierailija
40/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat yhtä hyviä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän