Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia ketuttaa kun mies on parempi ruuan laitossa

Vierailija
10.06.2017 |

Et näin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen markkina-arvon kannalta kaikista pahinta on se, että hän on kokki. Nainen ajattelee sitten, että eihän hänellä ole mitään virkaa.

Vierailija
2/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene takaisin keittiöön! Hus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä, harmi kyllä. Jättäisin mielelläni ruoanlaiton ihan kokonaan mieheni tehtäväksi, istuisin vain ja odottaisin toinen toistaan parempia sapuskoja ruokapöytään, mutta eipä näy. Osaa hän grillata ihan hyviä ja tehdä muutakin, mutta kyllä se kokkaaminen perheelle on 99% minun puuhaa ja hyvää tulee.

Vierailija
4/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!

Vierailija
5/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä!

Vierailija
6/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi ap, että en miellä ruuanlaittoa naisen tehtäväksi, joten olisi erinomainen asia, jos mies on siinä hyvä ja hoitaa homman. Meillä tosin on aviomieheni kanssa järjestely, että kumpikin ostaa ja tekee omat ruokansa, joten kumpikin saa itse nauttia ne oman kokkauksensa hedelmät. Kumpikin myös pesee omat pyykkinsä. Suosittelen tällaista työnjakoa muillekin.

N41

Vierailija
7/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että miehet on kilpailuhenkisempiä kuin naiset, (että voittavat titteleitä.)

Keskimäärin naiset kuitenkin tekevät enemmän ruokaa arkipäivässä.

Vierailija
8/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Mä olen erittäin onnellinen, että mies on hyvä laittamaan ruokaa ja tekeekin sitä mielellään. Mä saan viikonloput ja lomat huilia kyökistä.

Vierailija
9/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketuta. Mies hoitaa päivittäin ruoanlaiton ja minä pääsen valmiiseen pöytään herkuttelemaan. :)

Vierailija
10/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, miehet on parempia kaikessa, no okei, ei ehkä kiukuttelussa.

Vierailija
11/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ketuttaa kun naiset on parempia kuskeja

Vierailija
12/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ketään naista ketuttaa, jos mies osaa tehdä ruokaa. Päinvastoin, on luojanlykky jos mies osaisi edes jotakin kokoata.  Minä ainakin naisena vihaan ruuanlaittoa (ja tuskin olen ainoa) ja olisin enemmän kuin onnellinen , jos mies osaisi edes ne perunat keittää, muusta ruuanlaitosta puhumattakaan. En usko, että ketään  naista haittaiai, vaikka miehet ottaisivat koko keittiön valtaansa. Siitä vaan.

Vierailija
13/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kokki, eikä muuten yhtään harmita! Mies on opettanut myös lapsille ruoanlaittoa, eikä yhtään harmita, että hekin osaavat tehdä nykyään parempaa ruokaa kuin minä. Nautin täysillä!

Vierailija
14/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kivaa jos mies kokkaisi kaikki perheen ruoat ja tiskaisi ja siivoaisi myös!

Vierailija
15/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kun nyt vaan ovat aivan kaikessa naisia parempia, tälle faktalle naiset eivät vaan voi yhtikäs mitään.

Vierailija
16/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin. Harmittaa kun en tajunnut ottaa miestä, joka osaa kokata. Pääsisi edes kerran elämässä valmiiseen pöytään. Nytkin kun mies on työttömänä kotona, minun täytyy tulla töistä tekemään ruokaa.

Vierailija
17/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apta ketuttaa kun ihmiset on yksilöitä ja sen yleistykset on naurettavia.

Vierailija
18/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.

Nimittäin päivän parhaista nauruista!

Vierailija
19/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kun nyt vaan ovat aivan kaikessa naisia parempia, tälle faktalle naiset eivät vaan voi yhtikäs mitään.

Miehet on heikkoja, tälle faktalle ei voi mitään.

Vierailija
20/42 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.

Nimittäin päivän parhaista nauruista!

Otsikon perusteella luulin että tänne tullaan heittämään naurettavia sukupuolistereotypioita väärin päin. Ei se oikeastaan naurata minua ainakaan mutta ihmisillä on erilaiset huvit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi