Miehiä syrjitään
https://yle.fi/uutiset/3-9661809
On se ihme että nainen saa pitää vaikka puoliavonaista läpinäkyvää paitaa päällä, perheen näkyviä housuja/minihametta ilman mitään ongelmaa. Mutta kun miehet istuu jalat auki mikä on miehille pakollista ellei halua itseä satuttaa niin se on sitten jotenkin ahdistelua???
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä syrjitään kun vaaditaan etteivät vie levittämisellään bussissa kahta paikkaa. Selvä. Ulipäivänavaus on tehty.
Kukaan ei vie kahta paikkaa jaloillaan.
Sitä paitsi enemmän sinun jalat on auki jos laitat vaikka repun jalkojen väliin.
Kieltäisi mielummin vaikka imettämisen bussissa. Se vasta häiritsevää ja tilaa vievää onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä syrjitään kun vaaditaan etteivät vie levittämisellään bussissa kahta paikkaa. Selvä. Ulipäivänavaus on tehty.
Sitä paitsi enemmän sinun jalat on auki jos laitat vaikka repun jalkojen väliin.
Kieltäisi mielummin vaikka imettämisen bussissa. Se vasta häiritsevää ja tilaa vievää onkin.
Entä jos siinä imetetään poikavauvaa? Kirjoittaisitko avauksen, miten poikaa syrjitään, kun hänen annetaan kärsiä nälkää? Miten usein muutenkaan olet törmännyt imetystilanteeseen bussissa? Itse en ole nähnyt sellaista koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos siinä imetetään poikavauvaa? Kirjoittaisitko avauksen, miten poikaa syrjitään, kun hänen annetaan kärsiä nälkää? Miten usein muutenkaan olet törmännyt imetystilanteeseen bussissa? Itse en ole nähnyt sellaista koskaan.
Kyllä minä ainakin olen törmännyt montakin kertaa imetykseen bussissa.