Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tietäisit jonkun myyvän venäjältä ostettua tupakkaa ja

Vierailija
29.03.2006 |

ehkäpä viinaakin, mitä tekisit? Kyse on siis suurehkoista määristä, ainakin kymmeniä, ellei satoja kartonkeja kuukaudessa. Ilmoittaisitko poliisille? Tiedän tällaisen henkilön, ja olen miettinyt pitäisikö tehdä ilmoitus. Toisaalta määrä tuntuu niin pienelle, ei kuitenkaan ole ns järjestäynyttä rikollisuutta eikä tuo rekkalastillisia. Mutta taitaapa elää kuitenkin ihan ok tällä bisneksellä, toisaalta on niin väärin kun muut tekevät " oikeita töitä" ja joku elää sit tällaisella... :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, luulin että olisin täältä saanut varmistusta siihen, että teen oikein jos teen ilmoituksen... :(

Vierailija
2/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan viitsisi vaivautua jotain ilmoistusta tekemään.

Kateellisten hommaa minusta... ala itse myymään, jos niin lisätienistit houkuttaa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tekee tuota hommaa. Ja tehköön ihan rauhassa....

Vierailija
4/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä antasin olla kun poliisit on erikseen ja mulla on omaakin elämää.

Vierailija
5/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi venäläinen, niin ilmoittaisin. En pidä venäläisistä ja mitä vähemmän venäläisiä asuu maassamme sen parempi.

Vierailija
6/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen ostais? Maksan kartongista 20 e, mikä on puolet vähemmän kuin mitä joutuisin kaupan tupakoista maksamaan. Myyjä saa itselleen lisätienestejä ja hyvä vaan! Ei se nyt mitään lomamatkailua ole hakea niitä röökejä sun muita tuolta rajan takaa! Tullissa ja jonoissa saa " hyvässä" lykyssä istuksia koko päivän ja muutenkaan, kuka sitä nyt huvikseen tuolla ruslakkien maassa oikeasti käy...

Taitaa ap olla vaan kade kun joku hankkii lisätienestejä eikä maksa niistä veroja. Kateus on perisynti, häpeä!

Vierailija
7/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa mitään outoa ole...

Vierailija
8/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soku sillä elää, niin hyvä vaan, eikä se sillä sen enempää hallaa tee kuin mitä kauppiaat kalliin tupakan myynnillä. Eikä ole minulta mitenkään pois, vaikka teenkin rankkaa työtä melko pienellä palkalla.

Miten hänen kiinnijääminen helpottaisi sun elämää???

Tollaset kateelliset ämmät saa mut näkemään punaista, mee parantaa maailma asioilla joilla on oikeasti jotain merkitystä!

Vierailija
9/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön harmaa talous!!

Vierailija
10/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ottaa päähän enempikin pimeän työntekijät jotka sit ottaa kaikki sosiaali tuet,siis jotka tekee vakituisesti pimeää työtä.

Vierailija
11/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa avauksessa vaaditaan lisää tukia ja tuloerojen tasausta!

Ja heti seuraavksi mennään ostamaan pimeetä tupakkaa ja viinaa!! pimee työkö se pitää Suomen pystyssä ja verot kertyy?? ainut joka hyötyy on Ryssä... Toivon syvästi että nämä Venäjän viinojen ostajat saa pullollisen metanolia ja poistuvat keskuudestamme....

Vierailija
12/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mua ottaa päähän enempikin pimeän työntekijät jotka sit ottaa kaikki sosiaali tuet,siis jotka tekee vakituisesti pimeää työtä.

sosiaalietuudet, tämähän tässä juuri harmittaakin. En ole kateellinen. Nostaa ainakin työttömyyspäivärahaa, saa asumistukea ja luultavasti myös sossusta ihan joka kuukausi!! Joko nyt muuttuu ääni kellossa??

Vierailija
13/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua ihmistä en ehkä ilkeäisi ilmoittaa, mutta oudon voisin ilmoittaakin ja ihan kansallisuudesta ilmoittamatta. Jos et halua poliisille ilmoittaa, niin eiköhän tullillakin ole vihjepuhelin.

Ärsyttää myös sekin, että nämä laittomasti maahantuotujen tupakoiden polttajat kyllä tulevat sitten veronmaksajien rahoilla hoidattamaan keuhkosyöpänsä. Saisivat tuoda kortensa kekoon, että toisivat ainakin verorahat Suomeen. Jos ei raaski maksaa täyttä hintaa askistaan, voisi jättää koko sauhuttelun sikseen.

Eli alkuperäiselle: ilmoita pois!

Vierailija
14/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennän sen verran, että tämähän on verrattavissa siihen, että tämä ihminen tekisi pimeää työtä esim raksalla..

Vierailija
15/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samoilla linjoilla alkuperäisen kanssa. En käsitä, miksi pitäisi käsittää ja hyysätä rikollisia!

Vierailija
16/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja henkilöllisyytesi paljastuu myös netissä tullin tai poliisin sivulle ilmoittaessa, joten joudut itsekin kuseen jos tupakantuoja tuntee sinut.

Vierailija
17/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu se maksamaan niille jotka ne tuo rajan yli jne. Kaveri on joskus tehnyt tuota hommaa eikä se leiville lyö.

Itse en polta, joten en ostaisi, mutten tuomitse niitä jotka ostavat.

Toinen asia on se, että yleensä niissä lasteissa missä on tupakkaa ja viinaa, on myös jotain muuta vahvempia aineitakin :((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi